Evelientje, ik denk dat je hem nog wel terug naar de winkel kan brengen. Ze zijn zo gevraagd op het moment. En al bijna overal uitverkocht. Dus misschien neemt de winkel hem wel terug. Misschien een ideetje. succes met verkopen groetjes benc
Leuke foto's. Zitten ook een paar bij van PGR 3 zie ik . Die badkamer foto owned, vooral met dat bijschrift To bad Joanna just left..
haha. dawn wat een prachtding die 360 k heb helaas geen geld om m te kope dat wordt dus spare. mooie pics trouwens. *stikkie jaloers
@benc: nee, ik ben al naar de winkel geweest en ze kunnen hem niet terug nemen... Mag niet van Microsoft. Omdat ze nu zogenaamd al mijn bestelling aan het maken/vervoeren zijn blablabla. Ze willen gewoon hun 40 euro houden
Die dan weer wel . Hmm, dacht echt dat ik zwart zag:{ . Is dit dan die LE, die heb ik namelijk gepreorderd*)
Ja, wat wil je nou? Als je een xbox 360 wilt reserveren en dat nog niet hebt gedaan... Koop dan die reservering van mij! Hoef je niet twee keer naar de winkel te lopen, alleen op 2 december Verzendkosten zijn voor mij.
ik bedoelde: jij hebt toch al die 40 euro aanbetaald? maar die ben je dus kwijt omdat ze het niet teruggeven en aangezien je geen 2 xboxen neemt neem ik die pre-order over zodat ik die 360 euro nog moet betalen maar niet die 40, snap je?
Maar Ehm, waar kan je die L.E van PDZ Halen? want ik wou PDZ gewoon uit de winkel halen maar dan weet ik weer niet zeker dat ik wel de L.E dan krijg
k denk dat de LE ook wel in de winkel zal liggen en anders kan je hem preorderen op verschillende webshops
Mja, het zal wel zoals Halo 2 zijn... want die L.C.E verkopen nog steeds... dus het zal vast wel in de winkel liggen
trouwens weet je wat ik wel vreemd vind. bij fase 2 word je voor 5 december gebeld. dat lijkt me toch vreemd want gister was de laatste dag om mee te doen. dus waarom zo laat pas ??