Ben al een poos niet meer in deze forums geweest, dus: Hebben jullie de 360 al, of zijn die foto's vanuit Dark's appartement? Zo ja, wanneer krijgen jullie de 360? PS Ik ben fokking jaloers
Jij gunt een ander ook helemaal niets hè! Mensen met veel geluk zijn nou eenmaal vervelend, ik kan het weten; ik moet er al mijn hele leven mee proberen om te gaan... *)
Welke games waren er nou ook alweer speelbaar in het appartement? Ik weet iig DOA4, PGR3, Kameo en PDZ maar dacht dat er nog meer waren?
jep die waren het, maar was ook nog King kong te spelen(heb ik zelf niet gedaan). Maar het is zeker de moeite waard om daar naar toe te gaan je krijgt daar gratis drinken enz. en er staan 5 tv's+xbox360, dus dat komt wel goed .
Dit is echt lollig! Zit ik in mn pyama op de bank, gaat de bel: UPC Een bezorger met een enorme Microsoft doos in zijn handen. Ik denk: dat is wel heel vroeg! Maar altijd leuk! Maar de doos voelde al wat aan de lichte kant. Rara wat zit er in: een Coca Cola backpack rugzak! met een Coca Cola slaapzak (mummie) en een WC-rol en wet wipes... Ok dan!
Mijn vriendinnetje belde me net met dezelfde boodschap. Wel funny zo'n survivalpakketje, weten we in ieder geval dat we niet bang hoeven te zijn dat het wc-papier op is als de 360 wordt gebracht *had liever de 360 al gehad*:{