Ah jammer, had sms van me ma gekregen over doos van Microsoft, maar goed inderdaad lekker zoethoudertje, ff checke vanmiddag als ik thuis kom
Op de game-expo schijnen 30 officiële xbox360's te staan, dus geen demo pods. Dus in principe zou je zeggen dat wij dat ook als indicatie kunnen pakken en dat is vanaf 25 november.
Tamarinde heeft er ook een Coca Cola regenjas bij gehad... En ikke niet Hebben jullie ook een regenjas gehad?
ik ben nog steeds jaloers. ik vroeg me trouwens af. (antwoord zal wel nee zijn.) kan je lannen met een xbox en een xbox 360?
Het gaat hier niet goed... Microsoft heeft naar UPS gebeld met de vraag waarom twee vd vijf winnaars hem nog niet hebben. Zegt UPS dat de bus met de xbox360 voor Alex V een lekke band heeft gehad en dat ze bij mij gisteren zijn langs geweest en dat ik er niet was. Ik was gisteren de hele (piep) dag thuis en er ligt geen briefje in mn brievenbus...! Microsoft gaat nu weer bellen naar UPS en bellen mij terug als ze nieuws hebben. Ik zit hem inmiddels echt te knijpen...
Mja het is natuurlijk klote @Evelientje , feit is wel dat je hem gratis krijgt. betekend niet dat je hem te laat moet krijgen, zeker niet. Toch mag je dit wel verwachten denk ik. Het scheelt je immers een dikke 465 euro!!
Ik vind het ook niet zo erg dat ik hem later krijg, ik vind het erg dat ze me niet vertelt hebben dat ik hem later krijg! Ik denk al 3 weken dat ik hem binnenkort krijg, ik heb nu al drie dagen dat ik moet zorgen dat er iemand thuis is, en het vreet gewoon een heleboel energie van je als het iedere keer maar weer uitgesteld wordt of mis gaat... Ik vind het gewoon jammer omdat ik er op deze manier steeds minder blij naar uit kijk
Nja dan is het inderdaad stom. Als ze vanalles beloven en het niet waar maken dan snap ik je reacties ook wel eignelijk idd. Ze hadden gewoon moeten zeggen rond de launch een 360..Dan valt het altijd mee.
Hoe kan het dat ik nog steeds mee kan doen aan Fase 2? En dat er pas sinds gisteren een link naar Coca Cola op MSN staat? Fase 2 is toch al lang afgelopen??