maar jong zit hier met de zenuwe niet normaal. DAWN coca cola . bel die winnaars nu dan op dan wete de verliezers dat teminste. ik snap niet wrm ze w8en
indd ik moet zo nog gaan werken man ik wil gebeld worden als ik tot de winnaars behoor anders kan ik tot vanaaf wachten met het nieuws
hoe weet jij nou of er al iemand gebeld is misschien zijn er wel mensen gebeld die niet eens op een forum kijken Maar lijkt me wel erg raar dat het dan gelijk om 5 mensen gaat die niet op een forum zit...
mensen probeer het van je af te zetten,ga iets doen. Patat halen of weet ik veel wat. Zo lang blijven wachten heeft toch geen zin.
Inderdaad. Easy people! Als er wat bekend wordt gemaakt dat horen we het echt vanzelf wel. En hier zal het dan ook vast als 1e te lezen zijn.
whahaha zit jij de heledag al te kijken of je niet de winnaar ben dan Maakt mij niet zo heel veel uit of dat ik win of niet(lijkt me wel wat natuurlijk) maar ik wil gewoon dat als iemand heeft gewonnen dit ook meld en dat zal voor veel mensen misschien een teleurstelling zijn maar dan is het tenminste bekend...
nee die vervele me toch best snel. wanneer worden de winnaars bekend gemaakt? (zal al wel 20x gevraagd zijn)
Niks gehoord, dus ga ik er vanuit dat ik niet gewonnen heb, of ze moeten idd na 17 uur nog gaan bellen, maar dat denk ik niet. Heb trouwens weinig behoefte om aan fase 2 mee te doen, die cola boeit me niet zo
Uitdaging Ik zou die schuifpuzzels ook doen als er geen prijs aan vastzat ...Zo'n uitdaging zit zelfs niet in Ninja Gaiden