*zucht Nee Kaan, er is blijkbaar nog niemand gebeld. Hou dan ook ff op met die vraag. We merken het vanzelf wel ok? /edit; gepost voor bovenstaande berichtjes.
Komt niet echt geloofwaardig over nee, "over een paar dagen foto's posten" als het pas over een week is?
mssch is dat berichtje wel van iemand..die dacht .."zal ik voor de grap gwoon eens zo'n berichtje zette...voor de lol"..want hier zou toch ook wel iemand gewonnen moeten hebben komop zeg...kijk eens met hoevele we zijn ...pfff ik weet niet hoor "
hehe ik geloof die gast niet, ik heb net even zijn profiel door gespit op inside gamer om te zien wat hij zowel post. Hij schrijft bijvoorbeeld dat hij zaterdag wel even zou zeggen als hij gewonnen had ofzo en hij wist het al helemaal zeker, dat hij gewonnen had. Maar ja het kan natuurlijk wel zo zijn en dan is het natuurlijk erg mooi voor hem. Die gast is wel beetje aan de arrogante kant hoor
Het werkt bijna altijd zo dat alleen de winnaars bericht krijgen. Dus reken er maar niet op dat ze met iedereen contact opnemen die mee heeft gedaan.
Heel Insidegamer is dood bij mij, maar goed, dan weten we in ieder geval zeker dat we niet gewonnen hebben .
die 2e schuifpuzzel, bij mij heb je er niets aan om die te maken want als je dat hebt gedaan en je klikt erop gaat ie weer door elkaar