Die mocht op x05 de 360 spelen omdat hij in dat VIG programma zit met origen.com en zo... Nou moet ie weer op pu gameplay spelen maar eerst mag hij het spel nog wat grondiger ff testen over 2,5 week en dan ga ik ff mee. Lijkt me wel leuk Maar die mensen van coca cola kunnen eerder een uitgebreide beoordeling geven Die zijn eerder en die krijgen neem ik aan ook een spel erbij??
Ben je nou echt zo simpel? Die brief krijgt hij dinsdag pas. Het feit dat je zijn berichten als een onbenul zonder moeite aanneemt als leugen bewijst je intelligentie al helemaal.
gothikagirl is weer bedaard. Gefeliciteerd als je hem hebt. Tis mooi meegenomen. I lay down to my faith
Zijn oudere broer Maar k mag niet zomaar mensen mee gaan nemen Je kan wel ff langskomen naar pu gameplay daar staan ook 360's.
Was jij toevallig ook bij de opnamens van e-sports? Tuur mocht daar ff rondje racen namelijk. Kben nog steeds benieuwd wanneer ze dat nou gaan uitzenden .
Ja daar was ik wel bij. Was erg leuk vond ik Dat wordt 13 november om 00:25 uitgezonden op RTL5 als ik me niet vergis en duurt een uur.
hey zalk ff melden dak ga eten? dan weet iedereen dat /Mod Juist. Wat heb ik nu al 100 keer gevraagd in deze thread? Volgende keer mag je een OW in ontvangst nemen. -Goiz
Mensen ik ga nu off , mochten er nog winnaars komen gefeli ! ... Ik leg me er maar bij neer dak niej gewonne heb jmmr, msch meer gluk bij fase 2 * hoopt stiekem * Maar tot ooit allemaal !! XxX ~( Cindy )~ ~( Forever Dreaming my Life Away )~
Weet je ik vind het best wel triest van Coca Cola, maar 5 winnaars, die gasten zwemmen in het geld man, voor mensen die gewonne hebben gefeliciteerd
er worden per dag 1 miljard glazen frisdrank gedronken die door hun gemaakt zijn. 5 xboxen is voor hun zoiets als 20 eurocent.
je kan bij die stadsnaam eindeloos letters invullen, dus heb ik daar neergezet dat ik op zijn minst wel een email verwachtte. Hopelijk lezen ze het. gringrin
http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?p=880448#880448 Kijk die reactie van Johnster. Weet niet of het waar is..