1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vind Joanna Dark met Coca Cola en win! [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Slofsky, 22 okt 2005.

  1. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    is niet goed dat zeg ik je al ;)
     
  2. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Welke is het dannnnn?
     
  3. gothikagirl1983

    gothikagirl1983 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    hoo snap het dan.in verhouding tot hoeveel geld ze hebben kosten 5 xboxen ZOIETS als 20 cent. ze zullen het echt niet merken
     
  4. wolfNL

    wolfNL Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Van harte gefeliciteerd maak er een mooie zaterdag van, vergeet niet je foto toestel.
    Maak een mooie reportage voor in het forum
     
  5. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja was erg tof om een keertje mee te maken, ik had ook die xbox gewonnen van flabber :D. Flex dat het ook nog uitgezonden wordt. Wel laat trouwens...
     
  6. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    het is voorbij..

    er is niets meer te melden..

    mischien nog de winnaars? verder is er alleen stilte. ik baal nog steeds dat ik niet won :D
     
  7. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    dat doet iedereen wel denk ik ;) het is gewoon n droge actie van microsoft en coca cola :mad::mad::mad:
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Jezus man, als jij gewonnen had was het helemaal geweldig en nu win je niet en is alles opeens kut. Wees blij dat er is een keer iets leuks voor Nederlanders georganiseerd was, voorzover ik weet is dit vrijwel de enigste kans om eerder dan 2 december een X360 te hebben. Kan je een keer echt iets leuks winnen en dan is het weer niet goed. Geld voor meerdere personen hier...
     
  9. gothikagirl1983

    gothikagirl1983 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe daarom boycot ik coca cola ook volgend jaar:9
    sorry verkeerde reply geqouted. Ik vind het geen droge aktie. Maar wel fout dat ze ons uren hebben laten wachten zonder op de een of andere manier door te geven dat de prijs al weg was. Dmv notitie op website of dmv mail
    niet enige kans,je hebt natuurlijk altijd lui die dmv van hun werkplek ook eerder aan xboxen komen. Als ze in de fabricage werken of bij microsoft zelf
    nerds
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  10. Methius

    Methius Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Coca-cola moet maar wat op hun site zetten, want zo weten we natuurlijk nooit zeker of John of iemand anders heeft gewonnen ... :-/

    Maar goed, ik ben realistisch: waarschijnlijk zitten de mensen die gewonnen hebben niet echt online (lees fora), en John: als het zo is, gefeliciteerd man ;)

    Owh en vraag die gasten waarom Perfect Dark Zero niet op 1080i gaat :p
     
  11. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik vind het een supervette actie, ik vind het ook klote dat ik niet heb gewonnen maar de actie is wel vet:D
     
  12. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe kom je nou achter de stad ? daar snap ik niks van maar moest je die ook invullen om te winnen ? en zijn de winnaars als bekent dus ik begrijp dat er geen kans meer is om te winnen ?
     
  13. gothikagirl1983

    gothikagirl1983 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    ze gaan heus niet om kwart voor tien savonds bellen dus kans verkeken helaas:mad:
     
  14. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Trouwens er is nog kans als iemand zich niet bevestigd voor dinsdag 24 oktober :confused: dan kan iemand anders nog winnen :9
     
  15. gothikagirl1983

    gothikagirl1983 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn wel oerstom als ze dat doen maar wat mij betreft mogen ze best zo stom zijn
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  16. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    okey k geef het toe. het WAS een leuke actie totdat de winnaars bekend waren en de verlierzers geen bericht krege. dat vond ik dus DROOG.

    @ martini. WHO THA F*CK IS ER DAN ZO DOM OM HET NIET TE DOEN:mad: :9:9:9
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de actie is nog niet afgelopen ... je dingt namelijk nog mee aan de 2de fase
     
  18. gothikagirl1983

    gothikagirl1983 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    de kans dat je die wint is met zo groot als 12 miljoen in de lotto,aangezien er maar 1 xbox wordt weggegeven.
     
  19. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet gewoon in de Singel 16?
     
  20. gothikagirl1983

    gothikagirl1983 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    nee tuurlijk niet. Zo dom zijn ze niet. Wie weet denken ze dat straks 1000 mensen op hun stoep staan. Die houden dat heus wel ergens anders. misschien hebben ze Paradiso afgehuurd.
     

Deel Deze Pagina