Ik heb echt geen idee waar je het over heb, of wie jij ook bent, maar het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. En meestal kick ik geen NLers, behalve als ze irritant worden of gaan gillen ofzo.
De eerste 2 weken dat ik dit spel speelde vond ik het geweldig. Ik haalde alle auto's en paintjobs in de singleplayer en speelde bijna elke avond op live. Doordat er zoveel mensen op live zitten die al die glitches gebruiken,ben ik gestopt deze online tespelen. Heb geen zin meer om een ingang van een gebouw ofzo optezoeken Spel verveeld snel hoor als je de singleplayer klaar hebt vind ik.
Hmmm vaag, je moet gewoon een leuk groepje vinden die geen glitches gebruiken, behalve in cruise ofzo. Dan is het echt super!
he hello heb je er mij ook een paar gestuurd soms? want er was vandaag iemand toen ik met tex en daniel was die ik steeds kickte ik had gevraagt of ie weg wou omdat ik met een paar nlers bezich was en dus geen engelse wou was jij dat soms want dan had je gewoon moeten zeggen dat je nl was en ja ik weet dat ik de server friends only kon maken maar had geen zin om de server opnieuw op de starten
ja ik heb tijnio ook een paar feedbacks gestuurd samen met 4 vrienden hebben we naar jou er 15 gestuurd en naar daniel en tex nl dus iedereen stuurde er 9 dat is dus in totaal 45 feedbacks. don't fuck with me! It isn't good for you and for your xbox live!
tja bijna zonder reden iemands xbox live proberen te verkloten echt ik wil dan wel weten wie je bent want ik heb helemaal niemand gezien die ik gekickt had
Goh stoer man, beetje triest figuur. Zeg nou maar eerst je gamertag. En als ik je gekickt heb, zal je of heel irritant geweest zijn, of zo'n klote voicemask gebruikt hebben. Maar omdat ik je kick moet je gelijk 45 feedbacks sturen?
ja ach misschien heb ik dan op een dag geen last meer van jullie. dus denk eerst ff na voordat je iemand kickt. anders heb je straks geen live meer whahaha. }
FF een vraagje over MM3: Ik zoek en zoek maar naar t voetbalveld in washington, kan iemand mij vertellen waar t is? -CF -
'boundries' 'hunter' 'feedbacks' 'driving skillzz' 'glitches' Wat betekent dit allemaal?! Jah kan geen goed engels - CF -
boundries = de lijn waar je niet meer langs kan. in sommige spelletjes bij mm3 online heb je een kleiner levell, dan is er een soort groene lijn omheen getrokken. hunter = een spelmode in mm3 online, 1tje begint als politie (hunter) en de andere spelers moeten gewoon rijden, als je getikt wordt door de hunter ben jij er oook 1. netzolang door tot iedereen getikt is. feedbacks = je kan na een spel bij "recent gamers" op een naam klikken en hun feedback geven, of ze leuk waren om mee te spelen of juist niet Driving skillzz = moet je gewoon als driving skills spellen, dat is hoe goed je bent, in de auto glitches = bepaalde plekken in de game waar je niet hoort te komen, of bepaalde dingen die niet horen te gebeuren.
uhhh /Mod hello dit is je LAATSTE waarschuwing, nog één zo'n nutteloze post van je en je hebt een OW aan je broek hangen. Aangepast door Eckie