Vinden jullie MM3 nog leuk op xbox live?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pimmy, 5 aug 2003.

1. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    :p Ik heb echt geen idee waar je het over heb, of wie jij ook bent, maar het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. En meestal kick ik geen NLers, behalve als ze irritant worden of gaan gillen ofzo.

2. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De eerste 2 weken dat ik dit spel speelde vond ik het geweldig.
    Ik haalde alle auto's en paintjobs in de singleplayer en speelde bijna elke avond op live.

Doordat er zoveel mensen op live zitten die al die glitches gebruiken,ben ik gestopt deze online tespelen.
    Heb geen zin meer om een ingang van een gebouw ofzo optezoeken :)

Spel verveeld snel hoor als je de singleplayer klaar hebt vind ik.

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Hmmm vaag, je moet gewoon een leuk groepje vinden die geen glitches gebruiken, behalve in cruise ofzo. Dan is het echt super!

4. martijn_h

martijn_h sorry voor spelfoute

Leuk Bevonden:
    0
    he hello heb je er mij ook een paar gestuurd soms? want er was vandaag iemand toen ik met tex en daniel was die ik steeds kickte ik had gevraagt of ie weg wou omdat ik met een paar nlers bezich was en dus geen engelse wou :mad:was jij dat soms want dan had je gewoon moeten zeggen dat je nl was:confused:

en ja ik weet dat ik de server friends only kon maken maar had geen zin om de server opnieuw op de starten|:-

Laatst bewerkt: 5 aug 2003
  5. hello

hello Guest

ja ik heb tijnio ook een paar feedbacks gestuurd samen met 4 vrienden hebben we naar jou er 15 gestuurd en naar daniel en tex nl dus iedereen stuurde er 9 dat is dus in totaal 45 feedbacks.:cool: :cool: :cool:

don't fuck with me! It isn't good for you and for your xbox live!}:] }:] }:]

Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2003
  6. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    MM3 is nog steeds vet geinig op Live, zeker als ikzelf de host ben:)

7. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is daar nou leuk aan, was het echt zó erg? Anders vind ik je echt zielig|:-:{

8. martijn_h

Leuk Bevonden:
    0
    tja bijna zonder reden iemands xbox live proberen te verkloten echt ik wil dan wel weten wie je bent want ik heb helemaal niemand gezien die ik gekickt had

9. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Goh stoer man, beetje triest figuur. Zeg nou maar eerst je gamertag. En als ik je gekickt heb, zal je of heel irritant geweest zijn, of zo'n klote voicemask gebruikt hebben. Maar omdat ik je kick moet je gelijk 45 feedbacks sturen?

10. hello

hello Guest

ja ach misschien heb ik dan op een dag geen last meer van jullie.:cool: :cool: :cool:

dus denk eerst ff na voordat je iemand kickt. anders heb je straks geen live meer whahaha.}:] }:] }

Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2003
  11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik vind m echt nog steeds heerlijk maar ik ben er op dit moment niet zo vaak meer??

12. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    FF een vraagje over MM3: Ik zoek en zoek maar naar t voetbalveld in washington, kan iemand mij vertellen waar t is?

-CF -

13. Corolla Friend

Leuk Bevonden:
    1
    'boundries'
    'hunter'
    'feedbacks'
    'driving skillzz'
    'glitches'
    Wat betekent dit allemaal?! Jah kan geen goed engels :p

- CF -

14. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    boundries = de lijn waar je niet meer langs kan. in sommige spelletjes bij mm3 online heb je een kleiner levell, dan is er een soort groene lijn omheen getrokken.

hunter = een spelmode in mm3 online, 1tje begint als politie (hunter) en de andere spelers moeten gewoon rijden, als je getikt wordt door de hunter ben jij er oook 1. netzolang door tot iedereen getikt is.

feedbacks = je kan na een spel bij "recent gamers" op een naam klikken en hun feedback geven, of ze leuk waren om mee te spelen of juist niet

Driving skillzz = moet je gewoon als driving skills spellen, dat is hoe goed je bent, in de auto

glitches = bepaalde plekken in de game waar je niet hoort te komen, of bepaalde dingen die niet horen te gebeuren.

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    in het noord oosten dacht ik

16. vwolfs

vwolfs Sgt Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    Juist ten zuiden van dat zeer lang en smal meer ofzoiets ( reflecting pool ) .

17. Corolla Friend

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, thnx!!!!

18. nijsdude

nijsdude NBA

Leuk Bevonden:
    0
    metro????

weet soms iemand hoe ik in demetro kan komen?

19. hello

hello Guest

uhhh

/Mod hello dit is je LAATSTE waarschuwing, nog één zo'n nutteloze post van je en je hebt een OW aan je broek hangen.

Aangepast door Eckie

20. martijn_h

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik vraag me ook af wat dat zou kunnen zijn

Deel Deze Pagina