Vinden jullie MM3 nog leuk op xbox live?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pimmy, 5 aug 2003.

1. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Re: metro????

Je moet op de kaart naar een kleine orange rondje zoeken met een 'M' erin. Dat is de ingang.

2. martijn_h

martijn_h sorry voor spelfoute

Leuk Bevonden:
    0
    oh sorry de metro jah de rode rondjes met de men trouwens ik begin mm3 ook saai te vinden steeds maar het zelfde

3. NasieHap

NasieHap Dark-Elf

Leuk Bevonden:
    0
    MM3 is zkr toff alleen cruise is niet leuk meer...geen polities...:mad: dat is kut maar tag (tikkertje) is wel tof lekker in de metro zittuh en lekker toe luisteren wat de mensen zeggen van : huh? i see u on the rader but not on the streets vet lache man......maarjah ...... t is wel lachen dat spel owjah.... ik heb wat uitgevonden als je met zijn 2e gaat spelen moet je eff racen met veel mensen die rond lopen.... en dan reset cruise en dan mensen proberen over te rijden dan roepen ze de politie en dan komt ie ook echt achter je aan (MET 2 PLAYERS IN CRUISE) LTRR PEEPZZ

4. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Yip, dat was al bekend. En dat in de metro rijden, ik zou het niet doen, je wordt vaak gekickt.

5. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    MM3 pwnatsj !
    Stayaway en Capture The Gold vind ik er leuk om te spelen. Vooral Capture The Gold, dat zal nog wel een tijdje leuk blijven. Jammer dat het alleen weinig word gespeeld :'-(

6. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, iedereen speelt Hunter, dat vind ik ook super leuk maar Capture the Gold is echt het vetst. De kick als je nét nog tegen iemand aantikt vóór de stash:D. Echt vet. Ik vind het wel alleen leuk in teams, dan ga je echt samenwerken enzo.

Deel Deze Pagina