1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Virtua Fighter 4 Evolution

Discussie in 'Algemeen' gestart door shd, 24 jun 2003.

  1. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Virtua Fighter 4 al op de ps2 en vind het een goed vechtspel.
    Nou dacht ik vernomen te hebben dat Virtua Fighter 4 Evolution die al uit is op de ps2 ook naar de XBOX zou komen.
    Maar hier hoor ik niets over.

    Is er iemand die het wel met zekerheid weet.

    En gooien we gelijk de vraag er maar bij.
    Als je Virtua Fighter 4 al hebt op de ps2 is het dan nog de moeite waard om deze te vervangen voor Virtua Fighter 4 Evolution op de ps2.

    Als hij op de XBOX uit komt vervang ik hem altijd omdat de xbox 90% van de gevallen gewoon grafisch beter is.

    Bij voorbaat is mijn dank groot en verpletterend en grenst aan hondsdolheid.
    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  2. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Hm die screens, mooi is anders!
     
  3. nielzo

    nielzo Guest

    [​IMG]

    Nou het is nog niet zeker of hij op de xbox uit zal komen namelijk:
    status: rumoured
     
  4. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    lol ik heb die allereerste virtua fighter nog liggen ergens.
    voor op de pc met zo'n sega controller erbij. die controller moet wel in een apparte kaart in je pc en die kan ik niet uit die ouwe comp van me halen want daar draat ie op:confused:
     
  5. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    virtua fighter is naar mijn mening een van de betere vechtspellen, zonde dat deze eigenlijk ondergewaardeerd wordt. het is namelijk vele malen beter dan tekken en heeft waarschijnlijk de diepste gameplay( veel moves + als je echt goed bent ben je onverslaanbaar voor een amateur)

    Hoop echt dat deze op de xbox komt dan haal ik hem zeker.

    VF2 zo vaak gespeeld op vakantie in Frankrijk echt een superspel
     
  6. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Virtua Fighter is het beste vechtspel dat er is, een van de weinige waarbij je niet zomaar wint door button bashen!!
     
  7. Segata Sanshiro

    Segata Sanshiro mr. Sega Saturn

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Virtua Fighter 4 Evolution op de PS2 en het is echt een kick aarsch cool spel. Way beter dan Soul Calibur 2.

    Er zou eerst een Virtua Fighter 4.1 komen op de Xbox. Maar Virtua Fighter 4.1 klinkt te veel op Virtua Fighter 4, dus veranderde AM2 de naam naar Virtua Fighter 4 Evolution. Hij werd toen ook gecanned voor de Xbox. Hij kwam eerst voor in de Arcade en nu is ie er al een tijdje voor de PS2.
    Misschien dat er ooit nog een poort naar de Xbox komt
     
  8. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet jij toevallig ook of er verschil is tussen Virtua Fighter 4 en Virtua Fighter 4 Evolution ??
     
  9. Segata Sanshiro

    Segata Sanshiro mr. Sega Saturn

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Virtua Fighter 4 Evolution is hoe Virtua Fighter 4 had moeten zijn.

    +Je hebt 2 extra characters (Brad en Goh).

    +De training mode is veel uitgebreider.

    +Je hebt nu een Quest mode. Daar moet je de beste Arcade player worden. Dan doe mee met toernooien enzo. Ook krijg je steeds een hogere rank. Heel goed gedaan.

    +Je hebt meer moves.

    +De graphics zijn beter.

    -Geen online play.

    -Geen Kumite (word wel weer goed gemaakt met Quest mode)
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  10. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    OW zeker wel beter, hoop dat deze op de XBOX uitkomt, want DOA3 vind ik niet echt vet, met ButtonBashen win je vaak sneller dan met combo's
     
  11. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    De screens zien er inderdaad niet zo mooi uit als een dead or alive, maar eenmaal in beweging ga je daar heel anders over denken.
    Ik vind zelf de Shoalin een ongelooflijk mooi karakter met een werkelijk subliem uitgewerkte vechtstijl.

    Dus uitgaande van wat Segata Sanshiro zegt moet ik deze nieuwe uitvoering toch maar bij mijn collectie ps2 games bijvoegen ondanks dat ik VF4 al heb.

    Ik heb hem niet aangeschaft omdat ik hoopte dat deze op de xbox verkrijgbaar zou zijn.

    Lijkt er op van niet dus.

    Ik heb een mail gestuurd naar Sega misschien krijg ik antwoord en dan post ik het wel.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  12. biertje-bbm

    biertje-bbm Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    tegen je zusje zeker |:-
     
  13. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    ahum... ga jij maar lekker buttonbashen.. ik krijg je sowieso toch wel neer hoor... DOA3 is een topgame met topgameplay! Je wint niet door ff snel op knopjes te rammen hoor... (niet van mij igg :))
     
  14. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind gewoon dat het spel niet genoeg uitdaagd om de combo's te gaan leren. Ik speelde de SinglePlayer makkelijk uit door middel van Button Bashen, en ook in de Multiplayer won ik vaak zat van anderen door Button Bashing!! Dus waarom zou ik dan moeilijk gaan doen door die combo's te leren. Ik heb wel betere dingen te doen (HALO _O_!)
     
  15. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb antwoord gekregen van Sega maar of je er blij mee moet zijn, niet echt dus.

    Thanks for your e-mail.

    Nice to hear that you like the VF series. Unfortunately VF4 evolution will not be released on the XBox, this title will only be available on the PS2. Also Sega will not produce any hardware products in the future.

    Kind regards


    Thomas Taudien
    SEGA Customer Service
    info@segahelp.com
    Internet help line 09066 544 544 (premium rate)
    All other enquiries 08456 090 090 (local call rate)
    http://www.sega-europe.com

    Gelijk maar effe gevraagd of ze nog snode plannen hadden om een console te produceren.
    Het antwoord wist ik eigenlijk al maar goed niet geschoten altijd mis.
     
  16. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is balen :confused:
     

Deel Deze Pagina