1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Virtua Fighter 5

Discussie in 'Games' gestart door Perfect Mark, 26 apr 2006.

1. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    pancho, op www.virtuafighter.com is er een NL en BE topic in het matchmaking forum. 2 Weken geleden was er een grote meet en in de 2e week van januari zal een speler (Sofiane) er waarschijnlijk weer één houden.

En zowiezo, hou dat forum en de wiki in de gaten, veel goede informatie daar. de wiki kan je vinden door met je muis over de 'virtua fighter 5' link te gaan aan de linkerkant. en dan op een character te klikken of op system, daar kan je beetje leren hoe het systeem in elkaar zit.

2. Pancho Villa

Pancho Villa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dank je, klinkt wel interessant.

3. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat zo weinig mensen in NL dit spelen. Toch echt de meest competente 3d fighter en voor mij dan ook de leukste.

er is ook wel een (ietwat kleine) scene voor. Elke maand is er bijna wel een meet bij iemand thuis enzo. Als iemand geintereseert is moet ie ff kijken op www.virtuafighter.com

4. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ga wel lekker met de quest, dat vind ik persoonlijk leuker dan online. Vind het wel erg ontspannend, lekker met muziek op de achtergrond. Moet nog 2 en een halve arcade clearen en dan heb ik alles.

5. Rookie[NL]

Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

Leuk Bevonden:
    0
    Om ongeveer precies te zijn, ->hier <-

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    De game ligt nu voor 30,- in de winkels. Dit omdat Sega de prijs heeft verlaagt. Waarschijnlijk om dat het toch te weinig verkocht werd.

7. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem volgende week voor de PS3 halen, Virtua Fighter is altijd super, ik heb de oude VF's grijs gespeeld en speel 4 nog regelmatig op mn PS2

8. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    voeg me maar toe wie af en toe een potje wil spelen online, heb sinds een week weer live dus check maar...

9. Narcosis

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of die ook voor de PS3 in prijs is verlaagd?

10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Nedgame heeft m voor 45,- geloof ik.

Maar waarom zou je 'm voor de PS3 halen als je ook een 360 hebt? (neem aan dat je een 360 hebt aangezien je hier post ;) )

Zelf speel ik amper nog eigenlijk, mijn vrienden vinden het niet tof omdat het te moeilijk is, en ik heb al tijden geen Gold abonnement meer.

11. Narcosis

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik heb geen 360 :D
    ik post hier omdat ik geen playstation topic over VF5 kon vinden, en zoiezo ik vind fighting games op de 360 controller niet werken de d-pad vind ik daar te klote voor

12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ah ok. :)

13. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    arcade sticks mensen, arcade sticks :)

14. Gunpowder

Gunpowder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Kareem: Hey kun jij me helpen als deskundig expert haha. Sinds vandaag is de Hori fighting stick weer te verkrijgen (dead or alive versie) en ben benieuwd of dit een goede en leuke stick is om te kopen? Ben altijd al geintresseerd geweest in fighting games en wil nu wat beginnen met VF 5 en DOA (later natuurlijk streetfighter). Werkt deze goed met al deze fighters of is dit echt puur voor DOA?

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb gehoord dat de achievements voor deze game echt rampzalig moeilijk zijn, kan iemand daar mij miss wat meer over vertellen?
    als je de single player modus uitspeeld.. hoeveel GS zou je dan ongeveer kunnen halen?

16. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij enorm lang, ik zit nu aan +-150 fights en zit op 13% denk ik 8)

17. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    alle achievements zijn single player. maar je moet HEEEEEEEEEEEL veel spelen om alles te krijgen. koop t spel niet voor achievements, koop omdat je een goede fighter wilt spelen.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoeveel GS is een beetje haalbaar voor dit spel dan :9 ?

19. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    1000 is haalbaar. maar als je het spel alleen speelt voor gamerpoints kan je het serieus beter laten liggen.

Ik heb het spel sinds launch, en ik ben het type die nederland afreist om op met groepjes mensen een heel weekend VF te spelen met tournooitjes etc en ik heb maar 600 punten.

20. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    En hoeveel fights heb je al gedaan dan?

Deel Deze Pagina