1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Virtua Fighter 5

Discussie in 'Games' gestart door Perfect Mark, 26 apr 2006.

1. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    geen idee, veel.

maar ik speel veel minder tegen de CPU dan tegen mensen. En als ik tegen de CPU speel speel ik niet gericht voor achievements maar dan zet ik m op Expert ga ik naar de moeilijkste arcade en ga ik mn Fuzzy guard, ETEG (Evade-Throw escape-Guard) etc oefenen.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  2. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    maar als je gewoon op normale moeilijkheidsgraad en alles speeld..

is 700gs ongeveer dan haalbaar in zeg 15 uur?

3. Gunpowder

Gunpowder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop het spel omdat je het leuk vind niet om de achievements dat is gewoon echt sneu!

4. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Nee, ik denk dat je dan meer tijd nodig hebt. Ik heb er in elk geval meer tijd over gedaan. Maar dat is het punt van een spel ook niet echt, toch?

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Achievements moeten natuurlijk niet een reden worden om een spel te kopen of juist niet. Bij een leuk spel geeft het extra uitdagingen, maar net als Blue Dragon heeft belachelijke achievements. Maar daarvoor koop ik het spel wel, omdat het gewoon leuk is om te spelen.

6. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik zei is het geen spel om ff achievements te halen.

maar als je het wilt proberen, doe je ding.

7. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb sinds zaterdag eindelijk ook VF5.
    Heb toen VF2 helemaal stuk gespeeld op de Sega Megadrive 32X, letterlijk omdat op een gegeven moment de characters begonnen te flippen (dat de benen ineens omhoog stonden vanaf de middel). Maar goed terug naar VF5: heb nu een tijdje met Jacky gespeeld, omdat ik die in deel 2 volledig kende, maar jemig wat is het moeilijk geworden. Daarbij vind ik Jacky ook niet zo cool meer, dus denk ik dat ik met Sarah (z'n zusje) ga spelen. Is dat een fijn character?

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik vond Lau wel een relaxed character om mee te beginnen,.. niet zo heel erg moelijk als sommige andere

9. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet nog wel in de PU stond in de review van VF2 onder een plaatje van Lau: "Ik lust je lau!"

Dat vond ik toen heel grappig... en nu nog eigenlijk wel. ;)

10. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    justixe voeg me maar toe op live. Check ook www.virtuafighter.com voor informatie (stats, frame data, en algmene info over technieken). Er is daar ook een topic voor Nederland en Belgie.

Maarja, jacky is opzich en hele goede character om mee te beginnen. Vergeleken bij vf2 is het een stuk ingewikkelder maar Jacky is gewoon een well rounded character waarmee je goed de basics mee kan leren.

Maar uiteindelijk moet je gewoon kiezen met wie je plezier hebt eigenlijk.

11. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor je tip! Zal er eens induiken.

Zal je een FR sturen, maar verwacht mij niet veel/lang online. Speel meestal 's avonds een klein uurtje...

12. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    En of dat een fijn character is, ik gebruik Sarah al vanaf de 1e VF en vind haar nog steeds de fijnste ook omdat ik haar combos door en door ken

13. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ah! Op z'n antwoord hoopte ik al.
    Sarah is ook leuker om naar te kijken dan Jacky, maar dat is natuurlijk persoonlijk. ;)
    Ik ga Sarah eens proberen.

14. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon spelen met wie je het interessant vind.

trouwens dit is wel een coole Sarah om naar te kijken: http://youtube.com/user/wannafightus

Is zon Amerikaan die in Japan woont. Sommige van z'n matches zijn tegen de top van de top van Japan.

Laatst bewerkt: 1 apr 2008
  15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook sinds vandaag. Heb op het moment even geen live en speel verder alleen in de weekende. Maar ik wil graag eens wat potjes online doen tegen (ervaren) nederlanders. :)

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik zag het je spelen ja, bevalt 'ie je? Ik ben misschien ook van plan om hem te gaan halen in de winkel nu hij afgeprijst is.

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Hij beviel al voor ik hem had (demo) :) maar ik vind hem iig super. Waarschijnlijk heb je hem ergens in de winkel gezien voor rond de 35 euro? Zelf heb ik hem gekocht voor 24 bij een online shop,geen verzendkosten (www.cd-wow.nl)

Ik game op het moment even weinig maar voor dat geld kon ik hem niet laten liggen. Als je hem ook haalt gaan we zeker is tegen elkaar :thumbs:

18. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    beste 3d fighter, tuurlijk moet je hem halen dragon.

en als mensen geinteressert zijn er is een kleine scene met serieuse spelers dus als je offline wilt gamen met een groepje ervaren spelers kan dat :).

*edit* zoals 12/13 april. VF5 meetup in harderwijk :)

Laatst bewerkt: 6 apr 2008
  19. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook gehaald. Wat een vette game. Even met je vrienden spelen is er niet bij, die pak je gewoon keihard aan. Button bashen kunnen ze vergeten, als ze DOA4 willen moet je hem gewoon verstoppen en zeggen dat VF5 je enige vechtspel is.

Je hebt verschillende vechtstijlen die in tegenstelling tot DOA ook echt anders spelen, net zoals in het echt. Aoi (Aiki Ju-Jutsu) is vooral verdedigend met veel counters en worpen, Jacky (Jeet Kune Do) is vooral een offensief character waarmee je de tegenstander constant onder druk zet. De stijlen zijn allemaal zo ontzettend tof dat ik maar niet kan kiezen.

De leercurve is groot. Groter dan welke Xbox game dan ook. Je moet denken aan games als Civilization 4. Ja, zoveel tijd ga je erin steken voordat je serieuze competitie bent voor andere spelers. De stijlen varieren zo erg van elkaar dat je eigenlijk in de DOJO (training mode) tegen elk character apart moet oefenen. Het ontbreken van een tutorial zoals bij VF4 EVO is klote. Je bent aangewezen op de wiki van virtuafighter.com en de hele gids telt meer dan 50 pagina's, en dan issie nog niet eens af en gaat het slechts om de mechaniek.

Deze game is HARD-CORE

20. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan heb ik het nog niet eens gehad over de spartaanse knoppen combinaties. Serieuzere spelers zoals Kareem wijken daarom uit naar een arcade stick, en terecht, want aan de d-pad op je controller heb je helemaal NIKS. Ook kom je 2 duimen te kort. Helaas hebben wij als Xbox gebruikers alleen geen goede arcade stick, dat ding van Hori, de Fighting Stick EX2 is een behoorlijke piece of shit.
    Het enige wat we kunnen doen is custom laten maken of de Hori Real Arcade Pro 3 modden met een Xbox PCB. Er is een dude op de shoryuken forums die voor $40 pcbs met quick disconnects verkoopt. En ik heb een site gevonden waar de HRAP3 $75 dollartjes kost. Wel weer $40 verzendkosten, maar das nog altijd goedkoper dan die €120 dat ie in Nederland kost bij importshops

Laatst bewerkt: 7 apr 2008

Deel Deze Pagina