[XOne] Virtua Fighter 5

Discussie in 'Games' gestart door Perfect Mark, 26 apr 2006.

1. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm. De hori EX2 is een redelijke stick. Voor de mensen die Sanwas of Seimitsus gewend zijn is het wel een downgrade ja. Maar als je nooit een arcade stick hebt aangeraakt dan voldoet die EX2 wel.
    Het was voor mij m'n eerste stick en heb er sinds launch mee gespeeld en hij deed 't goed hoor. Maar ik heb sinds deze week een Sanwa stick binnen.

Voor diegenen die voor het eerst met een stick gaan spelen raad ik die Hori EX2 wel aan.

En ik denk dat je in NL ook wel iemand kan vinden die een xbox pcb kan solderen, ik heb wel iemand in gedachten.

En S3NS31, ik voeg je toe op live ja?

*edit*

over de leercurve, hij is groot ja. Maar ik denk dat als je in contact bent met een aantal evaren spelers dat ja aardig snel de basics door kan hebben.

Laatst bewerkt: 7 apr 2008
  2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ben aan het overwegen de game te halen,wat ik jammer vind aan DOA is dat er geen diepgang zit in de gehele sfeer en dat heb je in Tekken wel weer.
    Alleen Tekken is me te arcade.

3. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prima. Ik ga offline alleen nog even oefenen voor ik mijn silver account upgrade naar goud. En Cybeln voeg ik ook toe;) $40 is geen slechte prijs, je hoeft dan niet meer te solderen omdat de connectoren er al aan vast zitten. Dus gewoon het bordje vervangen en knopjes aansluiten. En HRAP zit een Sanwa stick op, en de eigen knopjes zijn van goede kwaliteit en eventueel eenvoudig te vervangen door Sanwa. Plus hij is uit de factory al mooi:

Welke heb jij gekocht?

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg maar toe^^ nogmaals ik ben op het moment wel weinig online.
    Je ziet me vanzelf wel online komen dan :)

5. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een gemodde VSHG

6. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ey mensen is het goed als ik jullie toevoeg (heb ik al gedaan maar als je het niet bevalt verwijder je me maar :+). Ik heb vf5 al een tijdje maar ik heb hem nauwelijs gespeeld. Ik ben nu van plan het spel serieus ga spelen want het WCG komt er ofc aan :D Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen met vf5. Ik speelde DoA4 op een wel boven gemiddeld nivo maar je kan dat natuurlijk niet vergelijken met vf5 :)

Ik zie jullie wel op live, ltr!

Fulaani verwijder ff iemand uit je lijst :p

7. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een doorbraak. En ik vind het relevant en dat iedereen het moet weten::::

Ik heb vandaag mijn eerste paar Xbox Live gevechten gewonnen\o/\o/\o/\o/ Eentje zelfs van een Japanner! Met een Xbox 360! Met prima verbinding

Mijn linkerduim is geblesseerd van de d-pad. Als ik weer eens geld heb ga ik die arcade stick maar kopen. En dat kan best lang duren.

Tot zover de update van één van 14 VF5 spelers die Nederland kent.

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.089
    Er is toch ook een manier om zelf de D-pad van je 360 te verbeteren door er een stuk uit te schaven!?
    Misschien is dat een optie voor de mensen (zoals ik) die niet echt graag een hele joystick willen kopen. (misschien dat ik er deze zomer eentje haal, als ie cheap is in Hong Kong)

9. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    haha welke gamertag moet ik nou toevoegen?

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Congraz :) kan niet wachten om ook online te gaan spelen. Of om iig te gaan spelen ik heb het tot zover nog maar 1 dag gedaan :+

Denk overigens dat er wel meer dan 14 mensen rondlopen :9

11. Rookie[NL]

Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, er zit weer wat leven in deze thread =)
    Ik heb laatst weer mijn friendslist opgeschoond dus als iemand me wil toevoegen, be my guest.
    Ben er ff tussenuit geweest met dit spel (wel veel VT3 gespeeld) maar heb het gisteren weer een beetje opgepakt.

Laatst bewerkt: 16 sep 2009
  12. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Virtua fighter 5 gisteren van de Freerecordshop binnen gekregen, 20 euro :p Ik heb ook de PS3 versie gehad maar die had geen online.

Ik heb nog niet kunnen spelen, te druk met voetbal kijken, ben benieuwd hoe de X360 versie is.

13. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    *hele grote schopt*

hey weet iemand hoe je in quest mode de achievements kan halen voor het in de arcades verslaan van alle opponents? ik moet er nu in Sega Arena Coast namelijk nog maar 3... deze staan echter helemaal onder aan de rival lost en ik denk dat dit ook wel een reden heeft, waardoor ik ze nog nooit ben tegen gekomen.. heeft iemand een idee?

alvast bedankt!

14. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb ze allemaal verslagen, ze kwamen allemaal gewoon langs. Misschien dat je het nog niet uitgespeeld hebt?

15. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    hmm nja ik heb de game nog niet uitgespeeld.. dat word dus gewoon verder gaan en tournaments doen :p

16. Rookie[NL]

Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet de juiste tegenstander ziet ga dan met B uit de arena zodat je weer de map/plattegrond ziet met alle arena's. Druk dan weer op A zodat je weer in de arena bent (Sega Coast in jouw geval). Kijk dan of er tegenstanders zijn die je nog niet hebt verslagen. Doe dit net zolang je er een ziet die je nog moet verslaan.

Ik moet alleen nog 2 emblemen en dan heb ik de 1000 puntjes.
    Nou vroeg ik mezelf af:
    Als ik nou iemand online tegenkom die toevallig het embleem bij zijn karakter draagt die ik nog niet heb, en ik versla hem, krijg ik dan dat embleem erbij?
    Eigenlijk wel de moeite van het uitproberen waard...

17. Barcode

Leuk Bevonden:
    0
    whaha ja dat heb ik dus al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geprobeerd
    en toen had ik dus uiteindelijk deze laatste 3 over :+

18. Crazy Killa nl

Crazy Killa nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze al een hele tijd niet meer gespeeld, was me er een beetje mee aan het vervelen in de arcade mode.
    Ben van plan hem volgende week te ruilen maar tot die tijd ga ik ff online spelen
    ( nadat ik Naruto BB 1000/1000G heb :+ )

19. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nog luitjes met het spel bezig?
    Ben nu weer bezig,in het begin vond ik de game wat minder sierlijk,maar de gameplay blijft gewoon super om te doen.Ben overgens wel benieuwd of er een vervolg komt,maar dat zal wel nog even niet.

20. Kryalis

Kryalis De Man met de Hamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik en nog wat anderen spelen de game nog regelmatig bij iemand thuis in Amsterdam.

Ik speelde ook nog wel vaak online, maar m'n stick is kapot, dus dat gaat nu vrij moeilijk.

Vervolg is al gemaakt, maar Sega is een bitch en zegt niks over een eventuele console release. Game is dus voorlopig alleen in Japan in de arcades te spelen :mad: .

Het vervolg heet Virtua Fighter 5:R, game heeft 2 nieuwe poppetjes, heel veel nieuwe moves, nieuw leveldesign, nieuwe muziek, wat nieuwe gameplay elementen en het ziet er net wat strakker uit.

Erg leuke toevoeging is ook dat je nu aan het begin van matches (althans, de replays van matches) een intro'tje van je karakter ziet, dat je zelf samen kan stellen uit een grote zooi animaties, die van grappig naar stoer gaan, heel erg leuk concept :). De customisation opties zijn ook verschrikkelijk divers geworden, je ziet de raarste dingen in filmpjes voorbij komen.

De nieuwe karakters zijn Jean (karateka) en Taka(sumo-worstelaar)

Filmpjes van R (zo duidt iedereen het aan) kun je gewoon vinden op youtube, maar ook op http://zoome.jp.

Hier wat filmpjes:

Promo-filmpje gemaakt door een Japanse fan
    Jean(Nieuw) vs Lion
    Kage vs Lei Fei
    Taka(Nieuw) vs Akira
    Jacky vs Shun Di

Als er mensen zijn die ook maar een beetje geinteresseerd zijn in R, stuur een berichtje naar Sega!

http://sega.jp/opinion/

1. Visit http://sega.jp/opinion/
    2. The first field is your email address
    3. The second field is the subject of your message
    4. The final text area is the body of your message
    5. Click the yellow button to preview, then the second yellow button to finally submit.

Vul gewoon iets in als 'Please release Virtua Fighter 5:R on xbox 360!' ofzo, het gaat erom dat Sega ziet dat er mensen zijn die R graag op consoles willen zien :thumbs: .

Laatst bewerkt: 13 apr 2009

Deel Deze Pagina