1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Virtua Fighter 5

Discussie in 'Games' gestart door Perfect Mark, 26 apr 2006.

  1. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Damn mooie en duidelijke trailer :thumbs: . Zit hier nou een countersysteem in?
     
  3. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen ideej, ik denk et niet eigelijk maja boeie das gwn dead or alives ding
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik zit net een preview te kijken van Virtua Fighter 5 voor de Playstation 3. Dat spel kent geeneens een online modus. Dat vind ik juist het vetste van Dead Or Alive 4. Dus het zou een fikse domper zijn als die op de 360 ook niet online gaat. Ik heb er nog wel een beetje hoop op, omdat Virtua Tennis 3 op de Playstation 3 ook niet online gaat en de 360 versie wel. Allebei producten van Sega
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Sega AM2 heeft gezegd dat hij niet online zal worden vanwege de grote precisie die gepaard gaat met de game, een klein beetje lag zou het spelgenot al bederven. Dus ze doen het liever niet als het niet helemaal goed kan.

    Dat is dus hun verhaal.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat is de algemene tendens met fighting games, dat een klein beetje lag het spelplezier aardig verpest. Maar Dead Or Alive heeft al bewezen dat een fighter prima online kan. Natuurlijk heb je met DOA ook wel eens lag, maar 80 procent van de potjes loopt alles prima. Naast Gears of War is DOA 4 mijn favo online game. Bij Sega AM2 zijn ze dus gewoon lui. Het kost weer tijd en geld om zoiets erin te bouwen, dus vinden ze een simpele PS3 port een stuk eenvoudiger en goedkoper. Dan pluk ik deze titel wel een keer uit de budgetbak. Pas geleden had ik Soul Caliber 3 nog gekocht voor de PS2, maar zonder online modus was ik na een dag of 2 wel uitgekeken op het spel
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Oeh, ik denk da ze niet blij zijn als je het grote Am2 lui noemt, misschien is dat wel de beste ontwikkelaar van heel Sega.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Kan best zijn, maar vind het wel een gemiste kans
     
  9. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    deze ga ik halen! lijkt me beter dan dear or alive
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als je wat meer realisme in een fighting game zoekt, is Virtua Fighter denk een goede keus. Het enige spel op fighting gebied dat Dead Or Alive 4 van de troon kan stoten is Dead Or Alive 5 ;) (voor mij persoonlijk dan)
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Eindelijk het goede nieuws waarop ik zat te wachten:

    Ik wist wel dat die online modus eraan zat te komen. Sega deed hetzelfde met Virtua Tennis 3. Jammer voor de PS3 bezitters, maar ik ben er wel blij mee. Nu ga ik het spel weer een stuk beter in de gaten houden. Eindelijk een fighter die online gaat naast DOA. En zolang hoeven we niet meer te wachten
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Hahah, wat een blow voor de PS3 bezitters. Die zitten zielig te kijken met een offline-only versie. :D

    Ik lach me echt hier kapot. En al helemaal als deze online funcionaliteit ook nog lekker blijkt te gamen ook.
     
  14. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    dag1 aankoop
     
  15. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even gevraagt bij eplaza. Hij komt 26 oktober.

    :D
     
  16. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    da's dan deze maand al... lekker dan, alsof ik niet al genoeg games te spelen heb :mad: nah ja, deze is wel een must! \o/
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik wil hem graag hebben op de eerste dag, maar ik heb eigenlijk geen geld :'-(
     
  18. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n soort game heb ik nog niet voor mijn xbox 360 dus ik kijk eerst hoe de 1vs1 mode in naruto is. Anders haal ik deze game ook :)
     
  19. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    spelletjes verkopen

    ik heb net halo verkocht. vond er niet veel aan. ik leg dat geld apart voor virtua fighter straks.
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zou kunnen, maar dat vind ik zonde. Alleen voor Blue Dragon kan ik nog een paar tientjes krijgen, maar die heb ik nog lang niet uitgespeeld. Plus dat het een titel is die mooi in de collectie past. Maar goed, tegen die tijd koop ik Virtua Fighter toch gewoon. Ik heb geen zin om te wachten. Ik wil wel weer een keer een ander vechtspel spelen. Met Dead Or Alive 4 heb ik alles wel gezien online, dat spel ben ik nu ook wel een beetje zat. Ik ben helemaal nieuw met de Virtua Fighter reeks, dus dan is het leuk om alles weer uit te vinden. Lekker veel oefenen met de personages en dan online knokken. Dan kan je weer maanden vooruit ;)
     

Deel Deze Pagina