1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Virtua Fighter 5

Discussie in 'Games' gestart door Perfect Mark, 26 apr 2006.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Wacht maar tot Soul Calibur 4 uit komt. Dan klets ik hele topics vol. ;)
     
  2. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ik ben ook meer op SCIV aan het wachten.

    Heb van deze wel een poging gedaan om de demo te downloaden, maar die kapte er mee, toen niet meer opnieuw gestart.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    :D Tsjah, ik vind het lichtelijk overdreven dat de dames enorme balonnen hebben zodat ze bijna opstijgen. Ik zie liever meer characters en meer interactie met de omgevingen. De enige meerwaarde is de online modus. Maar goed, dat geld niet alleen voor Soul Calibur. Bij alle vechtspellen zie je maar weinig vernieuwing. Ik kijk op dit moment daarom meer uit naar Virtua Fighter, omdat ik helemaal nieuw ben met die serie. Soul Calibur 2 had ik op de gamecube en Soul Calibur 3 heb ik op de playstation 2.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Helemaal gelijk, ik vind die enorme borsten ook niet mooi. Bij Ninja Gaiden zag je dat ook al... Rachel heette ze toch? Ik vind een natuurlijk vrouwenlichaam veel mooier als bv. die opgepompte balonnen.
     
  5. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Supermacy ik ken nog wel een paar gasten die het spel ook gaan halen. en zijn er veel meer gamers dan er op dit forum zitten. Ik denk dat er meer dan genoeg mensne online te vinden gaan zijn. Net als met DOA.
     
  6. Gregg

    Gregg Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel geinteresseerd om een een vechtspel uit te proberen maar mijn bezorgdheid zijn al die knoppen die je moet gebruiken. Is dit met dit spel ook zo. Voor mij is 4 knoppen het maximum.
     
  7. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    de triggers en bumpers worden ook gebruikt
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Oeps, dat is alweer een koper minder.

    :D
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Haha, inderdaad. De basis kan je natuurlijk wel doen met 4 knoppen. Gewoon slaan, schoppen, grabben en blocken. En dan maak je verschillende moves door een kant op te drukken. Maar als je het maximale uit Virtua Fighter wilt halen, dan gebruik je wel meer dan 4 knoppen. Ik heb er geen problemen mee, maar het kan inderdaad verwarrend worden als je nieuw bent in het genre.
     
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    weet iemand wanneer die stick hier uitkomt en wat ie gaat kosten?
    excuseer mijn luiheid, maar heb geen zin om heel de thread door te gaan zoeken
     
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    valt mij ook wat tegen..ik ga em in ieder geval zeker halen
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Daar kan ik je helaas niet mee helpen, ik speel dit soort spellen altijd met de controller. Het spel heb ik trouwens een paar dagen geleden gepreordered bij Zuiderpark. Dus ik hoop hem over 7 daagjes binnen te krijgen
     
  13. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel normaal gesproken ook met de controller, maar voor dit spel heb ik toch het idee dat hij echt voor een joystick gemaakt is. Wel logisch natuurlijk omdat het een arcade poort is. Ook maar ff checken of ik hem kan pre orderen dan..
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De demo staat op de 4e plek van het meest gespeelde lijstje van de afgelopen week. Dus ik heb wel het idee dat het spel een stuk populairder is dan de reacties (of het gebrek hieraan) doen vermoeden. Als ik vrijdag het spel heb, ga ik eerst even oefenen met Sarah. Die vind ik wel erg fijn spelen in de demo. Daarna gelijk online knokken, dat vind ik een stuk leuker dan tegen de computer.
     
  15. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    60 euro is het goedkoopste wat ik heb gezien op internet.

    De arcade stick is wel japanse stijl. Dat betekend dat de 'movement restrictor' van de stick vierkant is ipv rond. Dat betekend dat je geen soepele rondje kan draaien, maar je traceerd zeg maar een vierkantje.
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de game inmiddels helemaal kapot gespeeld op de PS3 en het is echt een fantastische fighter. Het vechter is allemaal veel dieper dan bij andere fighters. Zeker een aanrader, de 360 versie helemaal met een online mode.
     
  17. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te wachten op een patch zodat ik online kan gaan met de ps3 versie. Ik vind de 360 versie niet lekker spelen omdat ik veel minder goed overweg kan met die controller.
     
  18. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    niet om te discuseren hoor maar ik vind juist de ps3 controllr niet fijn voor dit spel. kan niet overweg met die d pad. ik gebruik de analog stick
     
  19. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Virtuagifhter is niet zo'n spel waarvan ik hou. Het heeft iets van Tekken die veel beter was maar dit is aan de mindere kant. Heb zelf de demo gespeeld vond 'm niet zo denderend.

    OFFTOPIC: Ik wacht nog steeds op de nieuwe MORTAL KOMBAT. Ik ben meer een van de Mortal Kombat series..........
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Kijk ik al weken uit naar dit spel. Ik verkoop een aantal spellen om dit spel te kunnen betalen. Eindelijk komt die morgen uit. En dan is het spel nog niet verzonden door Zuiderpark. Daar word ik lichtelijk een beetje erg chagrijnig van....Als ik hem morgen niet heb, dan is dat ook de laatste keer dat ik daar iets besteld heb
     

Deel Deze Pagina