1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Virtua Tennis 3 toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door iMark 007, 22 mrt 2007.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jah, dat is zo. Ik wilde nog wat tegen je zeggen, maar ik had mn headset niet ff bij de hand. In ieder geval ga ik zo ff loten, 11 deelnemers, niet echt een mooi aantal. Moest dus ff bedenken hoe ik dat ga indelen. Ik kom straks met het speelschema.

En Heartbeat, je hebt een aantal dagen om je wedstrijd te spelen. Het komt heus niet aan op 1 dagje ;)

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Zo, ik heb het speelschema klaar

Het is de bedoeling dat zondagavond iedereen minimaal 1 wedstrijd heeft gespeeld. Meer mag natuurlijk ook, maar minimaal 1. Daarvoor heb je ruim 4 dagen de tijd, dus dat moet lukken ;)

3. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel succes iedereen 8) !

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Iedereen uit mijn poule heb ik inmiddels een PM gestuurd om een dag en tijd af te spreken

5. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er zin in. Ook van die lange partijen :)

6. afayouth

afayouth Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ben ik ?? heb toch echt medegedeeld dat ik ook mee wilde doen ?????

7. afayouth

afayouth Active Member

Leuk Bevonden:
    0

_0/

8. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je jouw deelname wel bevestigd? Je moest je eigen aanmelding namelijk nog bevestigen.

@Tranq en Pro Evo Gamer 6, ik kan in het weekend wel spelen. Stuur maar een PM om de tijd af te spreken.

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Precies zoals Martinez al zei, heb je niet gereageerd op mijn PM. Dus daarom heb ik je niet meegenomen met de loting. Maar jah, ik geef je daarom maar het voordeel van de twijfel omdat we 2 poules van 4 hebben en 1 van 3. Dus dan plaats ik je daarbij. Maar vanaf nu komt er niemand meer bij

10. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    voeg me maar toe op xbox live.wa denk je van zondag 19u ?

11. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prima tijdstip, ik zal je nog toevoegen.

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ok das goed tot dan

13. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan zondag ook wel spelen, voeg jullie ook wel toe op live, kan op het moment ff niet op live maar zondag gaat lukken

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hoe kan je eigenlijk iemand op een normale manier inviten? Ik ga gewoon naar player match en dan create match. Ik wilde vanmiddag al een partijtje spelen maar dat lukte niet. Want als je create match doet, kan je alleen iemand inviten tot je team als je wilt dubbelen ofzow. Ik kan pas "Invite to game" doen als ik de boel opstart, maar dan joint er gewoon iemand anders uit de wereld. Bestaat er geen private match? Ik doe alleen maar Ranked matches, dus beetje vaag hoe je gewoon iemand kan inviten

15. SmartieZ

SmartieZ Guest

Als het goed is komt er een patch die dat 'invite-probleem' weghaalt..

16. basovich

basovich Guest

idd, was een beetje kut:confused:..was jouw headset btw kapot? want ik hoorde jou niet.

17. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand uit mijn poule die vanavond wilt spelen ?

18. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste match poule B:

Lord Teddybeer (Roddick) - Aapmike (Roddick)
    6-1, 6-1
    Lord Teddybeer wins.

ik startte gewoon een playermatch, en invite hem, als er nu al iemand anders bij zit kan je die gewoon kicken. Ik had trouwens random court gedaan, maar wij kregen tapijt, wat ging die bal daar langzaam zeg.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Basovich en ik hebben connectieproblemen, we kunnen niet met elkaar chatten. En elkaar joinen lukt al helemaal niet. Dus ik moet een aanpassing maken in het speelschema. Afayouth verplaats ik naar poule A en basovich gaat naar poule C. In poule C zijn volgens mij nog geen wedstrijden geweest, in A ook niet, dus moeten we het zo maar oplossen

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Inmiddels heb ik ook mijn eerste wedstrijd afgewerkt tegen CrispyMule. Het was een leuk potje maar niet echt spannend: 6-0, 6-0. Ik speelde met Nalbandian, normaal speel ik met Roddick (vanwege zijn service). Die ga ik ook zeker nog kiezen. Met welke speler gaat de rest spelen?

Deel Deze Pagina