1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Virtua Tennis 3 toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door iMark 007, 22 mrt 2007.

1. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    TSquares - CrispyMule 6-0 6-0

2. basovich

basovich Guest

vanavond ben ik online! hoop dus ook mijn poulegenoten!

3. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yo Basovich, kunnen wij over een half uurtje misschien spelen? Om 19.00 moet ik tegen PRO EVO6, dus het zou wel mooi zijn als wij om 18.30 kunnen.

4. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Martinez-PRO EVO Gamer6 6-4 6-0

Martinez-Basovich 6-0 6-1

Basovich had een beetje pech bij het smashen, anders had ie wat meer punten gepakt denk ik.

Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  5. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    mooi gespeelt van martinez de 2de set was ik echt slecht ik weet niet waarom.

PRO EVO GAMER 6-Basovich 6-2 6-1 het was vechten voor elk punt

mooi gespeelt Basovich

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Net gewonnen van afayouth, dus ik heb nu al mijn wedstrijden gespeeld

Er is lekker veel gespeeld vandaag (goed werk poule C ;) )
    Standen heb ik weer bijgewerkt

7. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk wordt het spannender in ronde 2. Tevens stel ik voor dat de nummers 1 en 2 allebei doorgaan in de 2e ronde. Anders kunnen de beste 2 bij elkaar in de poule zitten en dan gaat de nr 2 niet door. Ik vind het ook gewoon lachen om halve finales te hebben. Die kunnen we dan ook best of 5 maken.

Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Echt veel spannende wedstrijden zitten er niet tussen nee, maar in de tweede ronde zal het wel spannender worden denk ik. Die opzet die ik gemaakt heb, vind ik op zich wel goed. We spelen gewoon voor de lol. En als je wil winnen, moet je van iedereen kunnen winnen. En best of 5 vind ik echt te veel. Soms heb ik spannende potjes online, dan ben ik een half uur bezig om het potje af te ronden, terwijl het maximaal een 4-3 uitslag kan zijn. Dus ik denk dat we het beter bij best of 3 wedstrijden kunnen houden.

Het liefst wil ik de opzet houden zoals die is. Alleen als de anderen het eens zijn met jouw post, kan ik van mening veranderen. Dus mensen die kans maken op de tweede ronde, laat hier wat van je horen als je een mening hebt over dit onderwerp ;)

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Leeft tranq nog? Iemand uit poule C die dat misschien weet

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het gevoel dat ik tegen mezelf zit te praten....iemand uit poule C die contact heeft gezocht met tranq? Op mij PM reageert die niet. Als die niet voor vrijdag reageert, diskwalificeer ik hem

11. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb niets meer van hem gehoord sinds zijn laatste post. Hij zou mij en de anderen toevoegen, maar dat is niet gebeurd tot nu toe. Ik heb hem ook al een PM gestuurd.

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ook.Maar ik hoor niks meer van hem

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hij heeft nog een dagje om te reageren, anders is het toernooi voorbij voor hem. Maar mochten jullie nog iets horen, post het hier

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ok das goed

15. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    hij laat niks van hem horen dus hij ligt eruit ? dan kunnen wij verder doen met het tornooi

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Precies, bij deze is hij dus gediskwalificeerd
    Martinez en Pro Evo gaan dus door naar de volgende ronde
    Basovich is dan nu ook klaar, maar bedankt voor het meedoen :)

Laatst bewerkt: 13 apr 2007
  17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik wil dan ook nog ff meedelen dat iedereen aanstaande woensdag zijn wedstrijden gespeeld moet hebben. Bij hoge uitzondering mag het ook nog op donderdag. Maar volgend weekend wil ik beginnen met de halve-finale poules. Ik houd strakke deadlines aan, want ik wil tempo in het toernooi houden.

In poule A moet TSquares sowieso zijn wedstrijd spelen tegen afayouth. Bij winst van TSquares zijn de nummers 1 en 2 bekend. Dan hoeven afayouth en CrispyMule van mij niet tegen elkaar te spelen. Het mag wel, maar voor de halve-finale poules maakt het geen verschil. Maar dit geldt alleen als TSquares wint van afayouth

18. basovich

basovich Guest

Tranq heb ik ook nog nooit online gezien:confused:..mijn invite heeft ie wel geaccept..dus hij leeft wel.

EDIT: aangezien het geen zin heeft een wedstrijd meer te spelen (voor mijn poule dan) laat ik het maar hierbij.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2007
  19. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Jij weet net zo goed als ik dat ik die wedstrijd ga winnen ;) :+

Ik heb Afayouth een pm gestuurd maar hij heeft niet gereageerd. Zal hem wel ff op Live contacteren.

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik had poule C al afgerond, dus die conclusie heb je goed getrokken ;)

Waarschijnlijk wel, maar het is best een uitdaging om contact op te nemen met afayouth. Maandag hadden we ook afgesproken, maar toen ging die gewoon Pro Evolution Soccer spelen. Ik zei al dat hij niet mee hoefde doen. Het is je eigen keuze, maar toen kwam die toch

Deel Deze Pagina