1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Virtua Tennis 3 toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door iMark 007, 22 mrt 2007.

1. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tosow - Aapmike 0-6 0-6
    Aapmike heeft dus makkelijk gewonnen
    Ik hoop dat ik me wedstrijd tegen BR HE4RTBE4T X niet meer hoef te spelen want de uitslag staat hier boven al.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat ligt eraan wat Heartbeat doet tegen Lord Teddybeer, want theoretisch bestaat de kans dat aapmike doorgaat in plaats van Heartbeat. Zoals de poule er nu uitziet, moet je wel je laatste partij spelen. Valt me wel op dat mensen die een pak slaag krijgen niet echt happig zijn om door te spelen.

Donderdag is de uiterste datum dat iedereen zijn wedstrijden gespeeld moet hebben. Mensen zoals aapmike gaan gewoon door als anderen vertikken om hun wedstrijden te spelen. Heartbeat en afayouth staan bijv. pas op 1 gespeelde wedstrijd. Mijn stelling van "Schrijf je alleen in als je voor 100 % meedoet", lijkt niet bij iedereen aan te zijn gekomen. Ik wil gewoon een leuk toernooitje houden met mensen die er zin hebben. Dus mensen die donderdag hun wedstrijden niet hebben gespeeld, gooi ik eruit. Er mogen alleen wedstrijden geskipt worden als het voor de stand van de poule niet meer uitmaakt. Ik neem het mensen ook niet kwalijk als ze maar 2 wedstrijden hebben gespeeld, omdat anderen niet bereikbaar meer zijn. Bijv. als TSquares zijn wedstrijd niet kan spelen, omdat afayouth niet te bereiken is.

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik kijk het nog ff aan. Al anderhalve week wordt er niet gespeeld. Is dat donderdag nog steeds zo, dan laat ik deze thread sluiten. Zo heb ik er geen zin meer in, krijg ook van bijna niemand antwoord op mijn PM's

4. CrispyMule

CrispyMule -No Guts No Glory-

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben ik al klaar toch? :confused: .....
    Het potje tegen afayouth is voor spek en bonen.

5. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon doorgaan met de mensen die wel spelen.

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Tuurlijk, jij bent klaar :) Dat potje tegen afayouth hoef je inderdaad niet te spelen. Ik doelde eigenlijk op poule B. Ik heb PM's gestuurd naar Teddybeer en Heartbeat en daar hoor ik niets van. Enkel aapmike heeft netjes zijn potjes afgewerkt. Dus ik heb in principe 1 iemand nodig uit poule B die nog wil spelen. Dan kunnen we gewoon verder

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Poule B krijgt nog een paar dagen de tijd om zijn wedstrijden te spelen (liefst zo snel mogelijk). Bij Teddybeer lag zijn internet eruit en Heartbeat heeft ook toegezegd dat hij zijn wedstrijden gaat spelen. Ik heb alleen afayouth gediskwalificeerd, want daar hoor ik niets meer van. TSquares ook niet en die heeft hem een paar berichtjes gestuurd. Dus dan kunnen er van het weekend alvast 2 wedstrijden gespeeld worden in de halve-finale poules. Dus TSquares tegen Martinez en ik tegen Pro Evo gamer. Pro Evo stuur ik zo een PM

8. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BR HE4RTBE4T - tosow 6-0 6-6

9. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zijn nog bezig?

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Jah grappig, even de juiste uitslag graag ;)

11. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Sorry! Die laatste 6 van 6-6 moet een 0 zijn.

6-0 6-0 ;)

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Okay, nu nog je wedstrijd tegen Teddybeer
    Dan kunnen jullie uitmaken wie de poulewinnaar wordt ;)

13. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die wedstrijd wordt echt spannend heb ik zo'n gevoel 8)

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Misschien, moet je wel gaan spelen natuurlijk ;)
    Ik heb vandaag mijn wedstrijd in de halve-finale poule gespeeld tegen Pro Evo gamer. Makkelijk gewonnen, tot nu toe heb ik geen spannende potjes gehad

15. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik was niet goed.ik had al een weekje niet gespeeld met virtua.Maar je wint verdiend

16. LordTeddybeer

LordTeddybeer Happy Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Lord Teddybeer - BR HE4RTBE4T 6-1 6-0

Halve finales zijn nu dus compleet

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Okay, ik heb de startpost weer netjes bijgewerkt
    En Teddybeer, ik heb je een PM gestuurd

18. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    go Lord 2 the T!

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De xbox van Martinez is op dit moment stuk. Hij doet niet meer mee, omdat reparatie zo'n 2 a 3 weken kost. Ik ga hiervoor geen vervanging regelen, want ik wil zelf ook wel een eind breien aan het toernooi. Dus TSquares tegen Heartbeat is dus gewoon een halve finale. De winnaar van die partij gaat naar de finale

20. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina