Daar heb je gelijk in maar Top Spin is gewoon totaal niet realistisch. Nou moet ik zeggen dat geen enkel tennisspel realistisch is en ik hoop dat Virtua Tennis 3 daar verandering in brengt.
Vast niet aangezien het een arcade titel is. Al is het vast wel veel leuker om te spelen dan top spin 2...
Nice... ! Zitten hele simpele, maar ook zeer lastige Achievements tussen! In elk geval, voor elk wat wils. Zelfs een Achievement voor het spelen van 10 uur achter elkaar... Ik hoop niet op dezelfde tennis baan...
Ik tennis wel eens, ik heb het nu over het spel. Als mijn tegenstander de bal rechts in de hoek slaat, probeer dan eens bij Top Spin 2 naar links te lopen, dat gaat dus amper. Zowel jij als de tegenstander locken een beetje op de bal (en andersom), en dat is irritant
Die achievements zijn goed zeg, mooie variateit en doorgaans niet te moeilijk. Ze zullen zonder er al te veel op te letten langzaam wel binnen stromen. Die 10 uur is trouwens vast gewoon total game time, niet op een rij.
12. 10 Co-Op Doubles Ranked Wins Win 10 co-op doubles Ranked Matches on Xbox Live. IS het nu zo dat ik gewoon met bijv een vriend uit Duitsland tegen 2 andere kan spelen uit bijv Amerika en Canada? Hopelijk is dit zo en dan hebben we eindelijk is een online co op tennis game\o/
Ah zo. Ik interpreteerde het iets anders. VT 3 gaat overigens niet realistisch worden. En daar zit ik ook totaal niet op te wachten. Ik wil gewoon een lekkere videogame spelen en dat verwacht ik met VT 3 te kunnen.
Nee, zo vroeg voor de release ligt een spel niet in de winkel. Misschien volgende week in de loop van de week. Maar ik ben al dik tevreden als het spel op 23 maart in mn 360 staat te ronken
http://www.gamebrink.com/playstation-3/2397-Power_Smash_3__Virtua_Tennis_3-reviews-1.html Gameplay bijna hetzelfde als deel 2? Valt toch flink tegen.
Oeh, laag cijfer, even lezen. Ben benieuwd wat ze aan te merken hebben. Na het helemaal gelezen te hebben ben ik juist positief, het hoefte van mij ook helemaal niet extreem te veranderen. Uit de review: Pros * Incredible graphics * New mini-games * Dont have to play mini-games * 4 player offline fun * Tons of unlockables * Actually possible to hit #1 rank Cons * No Online * Same gameplay * Largely the same world tour Nouja, op de 360 is hij dus wel online, dat is al 1 minpuntje weg. En dat de rest op Virtua tennis 2 lijkt is alleen maar positief, deel 2 was een super tof spel.
Het gaat mij ook om dat ene minpunt ja. Dezelfde gameplay als deel 2. Tuurlijk was dat een goed tennisspel maar dat spel is verdomme al 6 jaar oud. Ik wil geen gameplay uit 2001.
Alsof de gameplay in een tennisgame uit 2001 zoveel verschilt met een tennisgame uit 2007. Het blijft Tennis.... En VT2 had superieure gameplay, dus waarom veranderen.