Ik heb het spel nu 3 uur ziiten spelen. In het begin dook mijn speler vaak, nu bijna nooit meer, alleen als ik een bal anders echt niet haal. Het gaat allemaal om timing.
Respect voor deze game, alles lukt nu. Mooie dropshots, lobjes, passeerslagen aan het net, lekkere services (wreed hoe de CPU of jijzelf een te harde service totaal verkeerd raakt), de tegenstander kun je prachtig op het verkeerde been zetten en de game bevat onzettend mooie beelden.
Sega heeft zeker wel aan de gameplay getweaked, niet zodanig dat het direct opvalt, maar het speel weldegelijk lekkerder dan VT op de DC of VT2 op de PS2. Ik weet wel zeker dat ik deze game ga halen.
@VS,
Speel het spel maar eens wat langer dude. Je zult zien wat je plots allemaal uit je controller tovert. Daar kan TS2 nog een puntje aan zuigen, believe me. Ik heb er 3 uur inzitten, en het speelt super. Vergeet ook niet dat je tegen de CPU speelt (die behoorlijk goed is trouwens) en dat de MP zeker veel meer fun gaat zijn. Als het mij lukt om dropshots te plaatsen (gaat makkelijker dan bij TopSpin), mooie lobjes over de tegenstander te slaan, een passeerslag te maken als de tegenstander naar het net gaat, de tegenstander op het verkeerde been zetten, een service zo hard te slaan dat de tegenstander de bal verkeerd raakt en de bal niet eens over het net krijgt dan lukt dat iedereen. Als de MP vloeiend speelt online dan heb ik er een nieuw toppertje bij.
Laatst bewerkt: 16 mrt 2007