Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha, ja idd. Je kunt ballen ook vreselijk misslaan. Ik heb een paar keer een bal zo vreselijk slecht geraakt dat ik hem gewoon links het publiek insloeg.
     
  2. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel moeilijk zeker. Ik was vanmiddag toevallig even thuis en zag dat ie online was dus heb hem ff gespeeld maar ik kreeg de bal met geen mogelijkheid over de lijn of naast de lijn. De bal lijkt ook een beetje te licht, of te veel te zweven ofzo.

    Ik vond de graphics en (VOORAL) de animaties echt superieur vergeleken met Topspin 2. De gameplay vond ik echter een beetje tegenvallen. Topspin vond ik toch wel wat realistischer.

    Het spelen met de vrouwen vond ik leuker dan met de mannen. Wat me ook opviel was dat die tweede camerastand (van dichtbij) echt indrukwekkend is. Het ziet er dan allemaal nog mooier en realistischer uit en het speelt intenser, waardoor het net lijkt alsof je zelf op de baan staat.

    Mijn voorbarige conclusie: ik zal waarschijnlijk moeten wachten op Topspin3, een spel dat prachtige graphics en animaties zal combineren met realistisch tennis.
     
  3. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0

    Ow okee gelukkig, dat is dan weer een pluspunt.
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Haha ja ik zat me ook al te irriteren aan de muziek, maar dat heb ik altijd met virtua tennis. Ik zet hem dan ook zsm uit in de volledige versie.
     
  5. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je vibration aan zetten in options(settings), dan krijg je dus wel dat gevoel.
     
  6. basovich

    basovich Guest

    valt me zwaar tegen dit spel :eek:..
    elke rally wel 1 á 2 x gedoken, de grpx zijn wel vet maar moet nog ff kijken of ik deze haal, vind het allemaal iets te saai, je schiet echt nóóit uit (alleen als je iets voor het net duikt dan gaat hij over het veld).
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Eerlijk gezegd vind ik het best grappig hoe mensen zo snel kunnen oordelen.
     
  8. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doen mensen hier toch altijd bijvoorbeeld bij EA games :)
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ge hem nu afhalen ben benieuwd
     
  10. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij oordeelde al sneller dan de mensen die hier oordelen na het spelen van de demo. Van te voren heb jij al bepaald dat deze titel geweldig gaat worden en elk puntje van kritiek wordt door jou weggewuifd.
     
  11. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    hierboven:

    OWNED!! :)

    De demo ben ik nu aan t binnehalen!
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zoals al een paar keer is gemeld ondertussen, hangt het duiken van je eigen skills af. Als je dus duikt, moet je naar de spiegel kijken en niet naar het spel wijzen ;) En anders kies je Sharapova, prettig voor het oog en ze duikt niet. Maar kritiek is er natuurlijk op ieder spel. Ik vergelijk het gewoon met de enige concurrent (Top Spin 2) en dan ben ik zeer tevreden. Echt heerlijk, kan niet wachten om straks met de World Tour aan de slag te kunnen. Persoonlijk vind ik de muziek niet irritant, misschien heb ik wel een aparte smaak :D
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ik vind het zwaar tegenvallen. Het heeft lang niet meer de feel die het had in de arcadehal en op de DC.

    Ook dat constante duiken vind ik zwaar irritant. Ik zal de demo de komende dagen nog wel een paar x gaan spelen om te kijken of ik misschien van mening verander. Verder zie ik t ook niet zo zitten om weer allemaal van die minigames te moeten gaan spelen.
     
  14. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet wat ik van de game moet zeggen. Hij is aan de ene kant erg leuk, maar aan de andere kant is er niets aan. Zeker omdat je elke rally alleen maar aan het duiken bent naar de bal. Dit slaat imo nergens op.
    Verder vind ik dat muziekje op de achtergrond debiel en irri.
    Gfx zijn erg netjes en het ziet er allemaal vloeiend uit.
    Op dit moment twijfel ik wel heel erg, vooral door het duiken.
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een arcade game.En dat duiken komt omdat je te snel op de knop duwt.beelden zijn prachtig maar ik ben er niet zeker van als ik het game koop
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb het spel nu 3 uur ziiten spelen. In het begin dook mijn speler vaak, nu bijna nooit meer, alleen als ik een bal anders echt niet haal. Het gaat allemaal om timing.

    Respect voor deze game, alles lukt nu. Mooie dropshots, lobjes, passeerslagen aan het net, lekkere services (wreed hoe de CPU of jijzelf een te harde service totaal verkeerd raakt), de tegenstander kun je prachtig op het verkeerde been zetten en de game bevat onzettend mooie beelden.

    Sega heeft zeker wel aan de gameplay getweaked, niet zodanig dat het direct opvalt, maar het speel weldegelijk lekkerder dan VT op de DC of VT2 op de PS2. Ik weet wel zeker dat ik deze game ga halen.

    @VS,

    Speel het spel maar eens wat langer dude. Je zult zien wat je plots allemaal uit je controller tovert. Daar kan TS2 nog een puntje aan zuigen, believe me. Ik heb er 3 uur inzitten, en het speelt super. Vergeet ook niet dat je tegen de CPU speelt (die behoorlijk goed is trouwens) en dat de MP zeker veel meer fun gaat zijn. Als het mij lukt om dropshots te plaatsen (gaat makkelijker dan bij TopSpin), mooie lobjes over de tegenstander te slaan, een passeerslag te maken als de tegenstander naar het net gaat, de tegenstander op het verkeerde been zetten, een service zo hard te slaan dat de tegenstander de bal verkeerd raakt en de bal niet eens over het net krijgt dan lukt dat iedereen. Als de MP vloeiend speelt online dan heb ik er een nieuw toppertje bij.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  17. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het beter dan TS2 denk ik.

    Maar goed, ik denk dat computer sowieso te weinig tegenstand zal bieden. En dan hangt het af van het online gedeelte hoe goed dit spel echt is. Als daar echt de beste speler wint (qua timing en slagenkeuzes) en niet degene die de glitches het best beheert (zoals bij TS2 op service lijn gaan staan wat totaal niet realistisch is) dan is het een super spel.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Haha,

    TopSpin 3? Er is nog niets bekend over die game en jij hebt het al over prachtige graphics en animaties gecombineerd met realistisch tennis? Ik ben benieuwd, tot die tijd is er een nieuwe koning.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oh Cyrax77, hoe doe je dan dropshots? Daar is geen aparte knop voor volgens mij
     
  20. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Mis toch nog een tennisgame op mijn 360 doos.
    Ga zo de demo eens proberen.
     

Deel Deze Pagina