1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hoe sla je die dan? :9
    Door pijltje naar achter te houden, en gewoon 'A' te gebruiken?
     
  2. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist ja en zo komen er daarlijk online heel veel lange rally's!
     
  3. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geef je helemaal gelijk! VT3 word volgens mij zo'n spelletje dat je een paar dagen speelt, maar dan tog maar stof ligt te happen.. Dus ga hier geen 60 euro aangeven.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ga het hier ff generaliseren =( Misschien dat die bij jouw na een paar dagen stof ligt te happen, maar bij mij zeker niet. Met Top Spin 2 ben ik al maanden zoet geweest en Virtua Tennis vind ik net een tikkie beter qua gameplay. Totdat eventueel een nieuw tennisspel uitkomt zit ik de komende tijd goed met Virtua Tennis. Ik vind dit soort spellen echt heerlijk online :) En met die dropshots zal het ook wel meevallen. In het begin werd ik vaak door een dropshot verrast door de computer. Nu gebeurt het me niet meer. Vind het juist wel lekker. Dan kom je naar het net rennen en dan kan je ff lekker de trekker overhalen ;) Overigens ga ik de demo niet meer spelen, te makkelijk nu. Ik wacht een paar dagen om dan met de full versie aan de slag te gaan
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ja idd dat was irritant ook |:-
     
  6. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, wat een k*tdemo van Virtual Tennis.
    Ge zit meer te duiken om die bal te slaan. En dan die muziek die je niet kunt uitschakelen tijdens het spelen, zo irritant! Meteen verwijderd. Die laat ik zeker opzij, veel te 'arcade'.
     
  7. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0

    Virtual nog wel.
     
  8. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    De risk shots inderdaad. Voor de rest is het gewoon de sla-knop indrukken en naar de bal rennen.
    Ok, en dat is een vereiste? :confused:
    Risk shots moeten ze verbieden. En dat van die lob is oefening. Zal bij VT ook vast kunnen.
    Mogen we je aanraken?
    Weinig. Het gaat mij nog altijd om het plezier. En dat vond ik bij Top Spin ver te zoeken.
     
  9. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    das dom van je, als je het spel wat langer probeert dan een kwartiertje zal je zien dat je steeds minder gaat duiken en na een uurtje duik je al amper meer. Het ligt toch ech nie aan het spel dat die speler steeds gaat duiken maar aan de bestuurder:)
     
  10. Cybercon

    Cybercon Guest

    Huhm dit spel is voor 40 euro te reserveren bij Play-Asia. Dat is best aantrekkelijk moet ik zeggen :) Nu maar hopen dat het spel regiovrij wordt :+
     
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Vast niet, geen van de Asian Sega games waren nog regiovrij. De Europese zijn dat wel, maar daar hebben wij weer niets aan...
     
  12. tomkaman

    tomkaman Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem zeker kopen ondanks dat die af en toe veel duikt is het best verslavend.
     
  13. mark8925

    mark8925 Guest

    zeker dat ik dit spel ga kopen. Bevalt me stukken beter dan top spin 2 :)
     
  14. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Al met al positieve reacties:) Ik heb de demo zelf nog niet gespeeld...maar als ik het goed begrijp ligt dat duiken dus aan jezelf...moet je maar beter positie kiezen?:cool: Vind ik wel een uitdaging. Waarom staat er nog steeds een release-datum van 30 maart? Het is toch de 23e?
     
  15. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn vorige reactie over de demo was dat ik aan het twijfelen was. Met name door het vele en snelle duiken.
    Doordat ik het meer ben gaan spelen en hier las dat je beter positie moet kiezen, is het duiken veel minder geworden en komt het soms goed van pas. De vorige keer was ik nog aan het twijfelen of ik hem zou kopen, maar op dat moment was ik al vergeten dat ik hem een week geleden al had gepreordered :$
    Kan hem altijd natuurlijk annuleren, maar ben nu van mening dat het spel erg leuk kan worden en zeker online heb ik er veel zin in.
    De rede dat er veel mensen duiken is denk ik dat ze slaan al indrukken om te 'laden' en dan pas gaan lopen. Deze manier kon je gebruiken bij Top Spin, alleen niet bij virtua tennis daar moet je het precies andersom doen.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, de 23e. Qua actualiteit hoef je niet op xbw te komen. Daarvoor zijn veel betere sites
     
  17. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Nog maar paar daagjes:D
     
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Goh, ik erger me echt kapot aan de mensen die beweren dat je geen fatsoenlijke rally kunt spelen omdat je de hele tijd duikt (heb het niet over dit topic, maar in z'n algemeenheid). Daar word ik echt helemaal gestoord van. Heb de demo nu een poos gespeeld, ook ik begon met wat duiken, maar als je het ietwat onder de knie begint te krijgen speelt dit zoooo lekker. De mensen die beweren dat je door het duiken geen fatsoenlijke rally kunt spelen moeten eens wat langer gaan spelen, ik kom hier - itt Top Spin - weinig veel dezelfde rally's tegen. Dat je geen fatsoenlijke rally kunt spelen ligt aan jezelf, je weet nu niet (althans, ik (nog) niet) - ook itt tot Top Spin - waar de bal terecht zal komen. Er zit meer variatie in, zeik dan ook niet omdat je zelf nog geen topper ben.
     
  19. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok...dus vanaf de 23e ( of 22e ) kunnen we prachtige rally's uitvechten. Ik wou het even zeker weten. Want vaak heeft Xboxworld wel gelijk wat releases betreft. Alle andere sites geven de 23e namelijk...
     
  20. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Het is idd de 23e volgens alle sites behalve xboxworld dus ik denk dat xboxworld het deze keer mis heeft:)
     

Deel Deze Pagina