Ik vond dit echt de beste tennisgame ooit dus gaat deze topspin van de troon stoten! ik ben benieuwd!
nou lees ik net bij de line up van sega dat ze virtua tennis 3 alleen voor de ps3 in petto hebben op de e3... zou dat betekenen dat ze hem niet op de xbox360 brengen (net als full auto2??) of krijgen we over paar maand nog te horen dat ie ook wel op ons systeempje komt...?
Er staat nu een vette trailer van Virtua Tennis 3 op Gametrailers.com en Gamer.nl....... Bekende spelers als Federer, Nadal, Roddick, Hewitt, Agassi en Henman heb ik dan al voorbij zien komen. Het ziet er zeer gedetailleerd uit en de gameplay lijkt net zo fijn te zijn als deel 2 Een ware concurrent voor Top Spin 2. Ik verheug me dr wel op namelijk
11 (mannelijke) spelers zelfs..... Federer, Nadal, Roddick, Nalbandian, Hewitt, Ancic, Blake, Ferrero, Dent, Henman en Haas. Jammer dat er bijvoorbeeld geen Ljubicic en Gaudio inzitten...maja je kan niet alles hebben...wie weet komer er nog een paar bij Bij de vrouwen is t nog niet bekend...ben benieuwd! Ik hoop toch wel op die Tsjechische van 17 jaar Is toch wel een talent... Maar qua gameplay zal het wel snor zitten met Virtua Tennis als ik terugblik op de vorige delen.
euhh waarom sluiten we dit topic neit met deze lelijk start post en gaan we verder met deze /Mod Dit topic was er eerder, daarom blijft deze open. Voortaan even de zoekfunctie gebruiken -/- Kameo
In dat gameplay filmpje stoor ik mij al aan het feit dat de spelers vaak duiken achter de bal. Is maar een detail maar ik hou van realisme in een sportspel. Natuurlijk is Virtua Tennis meer een arcade game maar bij elke punt minstens één keer duiken lijkt mij iets teveel. Afwachten dus... Ik weet alvast dat ik bij elke bezoek in een lunapark altijd wel is een potje Virtua Tennis speelde.
Dit topic bestaat al iets langer...maar ik vind ook wel dat soepkoe een aantal sreenshots mag toevoegen aan de startpost
mooi, maar ik zag een paar weken terug dat ook een eerder geopend topic werd gesloten voor een beter uitziend topic..dus dacht ik: dan probeer ik het ook .
hier een lang filmpje http://mainmirror.xboxyde.com/dl/74c2496b10ba9f7bbd567e938cdeade6/44b2b7a4/Japxpo_VT3.avi bron xboxyde.com
Spel schijnt pas voor 40 % af te zijn, maar voor mij is dit een must-have Ik heb zo'n idee dat dit spel beter gaat worden dan Top Spin 2 Zeker grafisch ziet het er een stuk beter uit