1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wat een gezeik met die Duke zeg, verpest het hele spel online!!!! Ik sta gewoon voor lul met mn Roddick en Nalbandian. Door die Duke word ik als een ballenjongen weggeslagen, terwijl ik tot nu toe aardig bezig ben online. Persoonlijk vertik ik het om zo'n mongool te kiezen. Ik wil spelen met de pro's en mijn eigen character. Nu word je verplicht om Duke te kiezen en dat wil ik niet. Ik heb geen Virtua Tennis gekocht om met een randebiel te spelen. Echt een fout van Sega om dit character in de online modus te zetten. Zit zo'n karakter er ook bij de vrouwen? Anders blijf ik gewoon alleen met de vrouwen spelen

2. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nah weetje wat, ik probeer 't wel uit. Maar k heb Proefwerkweek dus..

3. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd of je eigen character beter of slechter is dan Duke als hij volledig getraind is. Als je eigen character dan beter is, vind ik het niet erg. Dan word je beloond voor je harde werken in World Tour. Anders vind ik het een megablunder van Sega.

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ben ik het helemaal mee eens, klote dat ze zo iemand erin stoppen :mad:

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat zou hun enige redding zijn jah, dat je eigen custom player sterker is
    De mijne is nog lang niet af, maar ben benieuwd hoe dat zit

6. basovich

basovich Guest

idd, speelde gister tegen die nr 1 van de wereld, hij had duke..won geeneen punt :confused:!

7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik tegen de nummer 2.ik heb juist het tournement gewonnen niet op retry geduwd en geen duke te zien

8. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    je moet tournament mode met love games winnen, allemaal
    daarna mag je het tegen duke opnemen

9. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer wordt die career mode een beetje moeilijk?

10. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    vwtdigt nooit :p alleen als je je poppetje niet up level :p

11. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus toernooien spelen dan maar?

12. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    had gisteren demo gespeeld en vond het wel een lache spel maar om het volledige spel te kopen zal ik niet doen denk ik

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Voor mij is de World circuit juist de hele tijd moeilijk, ik speel steeds heel veel wedstrijden en train dus relatief weinig. Dat kan altijd nog. Als je het super easy wilt hebben train je eerst als een gek en begin je pas later met wedstrijden spelen.

14. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zijn alle games in de career mode zo kort... 2 games winnen en je hebt de match... net een finale gewonnen in 41 seconden.... BORING!!!
    Komen er ook nog 5 setters aan met 6 games de set?

15. DjFeyenoord

DjFeyenoord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het bij jullie ook wel eens op Xbox Live dat het lijkt alsof de tegenstander een muur achter zich heeft?
    Soms blijft de bal gewoon ter hoogte van de tegenstander in de lucht hangen?
    Komt dat door de verbinding ofzo?

16. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Matches worden inderdaad langer als je verder in de carreer bent.

Enne, ja het is de verbinding, als het te erg wordt dan wordt het punt opnieuw gespeeld (let). Bij de meeste online potjes heb je daar geen last van.

17. Gregg

Gregg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je hoe je dit kan oplossen? Als je ziet dat er een Duke jouw tegenstander wordt in ranked games moet je snel op de b-toets drukken en bevestigen. Zo annuleer je de match zonder puntenverlies. Let wel op dat je weg bent voor de coin-toss is beeindigd dus heel snel zijn.

18. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, ik had net dus iets echt heel vaags... Wil een toernooi spelen in de world tour, verschijnen de spelers niet, maar alleen de rackets! Dus zwevende rackets!!

Nu opnieuw aan t opstarten...

19. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt een heerlijk spel. Sta nu 88e op de ranking in de World Tour, en het begint nu echt een beetje moeilijk te worden vind ik. Veel trainen, en dan wat betere toernooitjes doen. Die Challengers toernooien vind ik nu echt te makkelijk geworden...
    Online is het echt jammer als je tegen die King of hoe die ook heet moet spelen, veels te goed is die...
    Ik weet nu trouwens ook hoe je King waarschijnlijk unlockt (misschien wisten jullie dit al lang, maarja;)):
    Je gaat met de mannen de Tournament Mode doen. Als je dan de 4 Grand Slams hebt gewonnen kom je in Praag, waar je tegen King moet spelen. Dit is op een bijzonder soort terein, in een paleis ofzo:confused:? Maar iniedergeval als je die wint heb je hem denk ik unlockt.... het is mij alleen nog niet gelukt:p

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Apart toch! :+

Deel Deze Pagina