1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

1. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gedeeltelijk gelijk.

Cuz..

Je mag een 1 game verliezen, als je een game verliest kom je 'm niet tegen. Er zijn 'n paar 'foefjes' hoe je 'm wel kunt tegen komen. Heb ergens gelezen dat je in de laatste wedstrijd die je speelt, je 4de dus, eerst je eigen service game moet winnen, daarna laat je hem serveren en vervolgens laat je jezelf achter komen met 0 - 30. Dan de wedstrijd rustig winnen. Heel dom maar het schijnt te werken. Zelf ben ik die King 1 x tegen gekomen en ik werd weggeslagen:9 . Het is te doen.. k heb ook gelezen dat de meeste mensen hem verslagen hebben met Nadal, vanwegen zijn goed korte crosballen, als je weet hoe hij speelt is het te doen.

2. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel vandaag binnengekregen en ik moet bekennen: tof spel! Vind hem tot op heden leuker en beter dan Top Spin 2. En dat zegt heel wat!

3. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Dat had ik vandaag ook!! Spooky. Na opnieuw opstarten was het weer ok.

4. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter of slechter als Topspin 2?

5. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Demo gespeeld? Voor mij is Virtua echt de betere*)

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Beter natuurlijk ;)

Bedankt voor de tip :)

7. krazieclarence

krazieclarence Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey hoe sla je 4 run shots?

8. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, m'n strokes zitten al bijna allemaal op lvl 30. Moet je Drum Topple is spelen stage 5. Die 2 hoogste 'palen' links en rechts vallen al vanzelf om, echt dom. :cool:

Aai, mij lukt het ook niet. Ik probeer altijd nét optijd bij de bal te zijn en dan te slaan maar het lukt nauwlijks.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  9. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, je kan dus tot level 30 komen. Maar het is niet mogelijk toch om voor al je skills tot level 30 te komen? Lijkt me niet echt realistisch als ik de aspecten Serve, Footwork, Strokes en Volley op 30 heb. Is er een deadline? Dat je alles bij elkaar opteld bijvoorbeeld en niet verder mag dan in totaal 70 ?

10. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Alle trainingen op level 6 halen is knap lastig zeg. Het is me alleen nog bgelukt bij avelanche, drum topple en die training waar je tot 25 moet tellen.

BINGO is MEGA lastig zeg...

Academy is ook moeilijk expert zeg. En bij advanced die met lobs. Hoe versla je de cpu iin godsnaam met lobs? Jullie wel gelukt?

11. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Als je op Expert alles op goud haalt, ben je een grote.

Wat een frustrerende oefeningen zitten erbij.

12. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn die laggers irritant online, hun hebben alles en als ze een fout maken is het meteen let en moet punt overnieuw, echt gay

13. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nee, mij niet. Deze ook niet8):

Win the point on your opponent's error
    Finish off with a running shot
    4 Lobs
    Win the point within 3 shots of the serve

Gast, bij Expert zijn die cpu's gewoon veel te sterk. Meer trainen, dan lukt het miscshien wel.

Wat is er loos als zo'n balkje Rood is? Normaal is ie blauw maar nu ie op lvl 30 is, is ie rood.

14. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is ie maxed.

15. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Fault! 'k had net een rode Volleying lvl 26. Nu is ie lvl 27 blauw:confused: .

16. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Tijdje niet op Xbw geweest....
    Maar ben weer trug :9

Virtua Tennis al heel wat uurtjes gespeeld, en dit ook met plezier gedaan. Erger mij echter aan dingen als NET spelers! Hoe verslaan jullie die joh?!
    Zo'n Ancic geloof ik, komt continue naar het net. De bal krijg ik er met geen mogelijkheid langs, hoe hard ik ook sla.
    En een LOB wordt onmiddelijk afgesmasht.
    Dit ervaar ik dus zo tegen de Computer! Een menselijke tegenstander aan het net, is echter wel veel sneller te kloppen.

17. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Zit ook met die training challenges..

Moet je de tegenstander 4 volleys laten maken, in mijn ogen echt onmogelijk!

Zo zitten er wel meer bij die gewoon echt niet te doen zijn, beetje jammer...

En als ik tegen King moet in die tournament, dan wordt ik echt keihard van de baan gemept, kan niet 1 fatsoenlijk schot plaatsen, hij heeft alles en slaat altijd keihard terug.. Iemand tips? Heb al met Nadal en Nabaldian geprobeerd!

18. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is voor zot te worden.Henman doet het ook.ik probeer heel hard te slaan .En meestal slaat hij dan en dan is de bal uit maar soms ook niet

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    probeer een harde serve met Rodick

20. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer Nadal, nadal heeft goede korte cross ballen. Tip: Serveer naar buiten vervolgens speelt die gast de bal altijd aan de andere kant van waar je serveert, probeer 'm scherp cross te spelen en loop door naar het net. Ik heb al een x een game gepakt. Ben het nu weer aan het proberen.

Je kan trouwens op Try Again drukken, dus als het even niet lukt\o/

EDIT: GOT ITTTTTTTTTTTTTTTTT! KING IS VOLLEDIG GEOWNED.

Dit is hoe ik heb heb gedaan.

Ik speelde met Nadal, vanwegen z'n goede cross forehand en best goed backhand. Vervolgens al die wedstrijden gespeeld zónder 1 game te verliezen. En probeer steeds Class A of S te halen.

Dan kom je waarschijnlijk King tegen. Serveer naar buiten en King speelt de bal in de linker hoek. Speel 'm kort cross naar rechts en daarna plaatst King 'm in de rechter hoek. En dan maak je 'm af met je backhand in de linker hoek. 15 - 0. Bij het volgende punt serveer je weer naar buiten en krijg je de bal in de rechter hoek, plaats weer een kort cross bal links en je krijgt de bal weer in de rechterhoek. Maak 'm af met een kort cross rechts. 30 - 0. Ik won de eerste game. King won zelf zijn eigen service game.. ik kan helemaal niks met die service van 'm dus het stond 1 - 1. Daarna weer eigen game gepakt en gewonnen. Jeuj.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2007

Deel Deze Pagina