Ja, maar er staat toch echt maxed als ie rood wordt. Je kunt ook hoger dan lvl 30 halen zag ik. Gemiddeld kun je echter niet hoger dan level 30 halen. Dat is een eitje vergeleken met sommige Expert challenges.
@ Heartbeat Ik krijg zo echt het idee dat je gewoon tegen een ouderwetste Eindbaas speelt, zoals vroeger in de Mario Games. Van die standaard dingen die je moest doen, wilde je het halen... Beetje jammer dat nu ook in dit soort tennis spellen zit
Van die rode balkjes, die max wordtgedurende het spel volgens mij steeds hoger. Misschien heeft dat te maken met de academy? Misschien kun je hoger dan 30 al heb je expert gehaald?
Waarom die blunder van Sega, waarom kan je met Duke en King online spelen? Al die fk noobs meteen die gasten kiezen, echt triest man. Het is gewoon onmogelijk om er tegen te spelen. Het ver...kt de fun.
Het is toch in elk online spel zo dat mensen de snelste auto, beste voetbal-team, beste tennisser etc nemen ? Niks nieuws aan.
Ja daar heb je gelijk in. Maar in die race, sport spellen beschikt iedereen over de beste auto, het beste-team. En Duke & King moet je unlocken en dat is nog een heel karwei waar veel mensen moeite mee hebben.
Maar er is niet zo'n groot verschil bij elk spel als hier tussen de normale spelers en die 2 unlockable characters, kijk naar Fifa daar zitten maar kleine verschillen tussen de teams en er zijn niet ech 2 teams ofzo die iedereen daar kiest aangezien je met bijna elk team kan winnen aangezien het aan je skills lag. Bij virtua tennis is Duke echter veel beter dan de rest van het spel en is iedereen uhm nu opeens. Ik heb het spel sinds woensdag en het was leuk te spelen tot zondag ik stond zelf 5e van de wereld op zondag maar toen ging iedereen met duke spelen en maakte ik geen kans met mijn federer/nalbandian etc, en dat had niks met skills te maken. Heb het spel nu paar dagen nie meer gespeeld aangezien er zo natuurlijk niet veel aan is.
Ik lees best veel negatiefs over King en Duke, is het spel nog wel de mooite waard om te halen? Ik denk er nl over om hem na mijn proefwerkweek of bij play-asia te halen of mijn kortingsbonnen te gaan gebruiken bij de lokale FRS, maar misschien koop ik toch liever Guitar Hero II
Ach man, overdrijf niet zo. Probeer die Dude te unlocken en je kan weer fijn mee spelen. Ookal zijn die pro's veel leuker om me te spelen. :{ Ik vindt het nog steeds 'n heerlijk spel. Speel nu vooral World Tour, ben alweer rank 8.
Heeft dit hetzelfde gevoel als Virtua Tennis in de ouderwetse gokhal. Die heb ik helemaal kapot gespeeld op vakanties. Want als dat zo is dan moet ik deze ook hebben !!!
Ja, maar als de World Tour voorbij is piep je wel anders. Dan moet je wel online en het is behoorlijk saai om steeds Duke tegen te komen.
Tuurlijk....maar unlocken is het probleem niet. Het is gewoon niet leuk als iedereen er mee speelt. Ze zouden anders ranked matches met alleen custom mannetjes moeten doen. Ik wil dadelijk met m'n eigen poppetje online en wil dan niet alleen tegen zo'n übermannetje spelen.
Jullie overdrijven wel een beetje hoor. Ik ben in 40 games ook maar 2 keer Duke tegengekomen, en die was wel sterk, maar of hij echt ultiem is...
Een groot deel van de power van duke is zijn racket. Mijn mannetje heeft hetzelfde racket. Ik verwacht eigenlijk wel dat ik mijn mannetje op zijn minst zo goed krijg. Duurt alleen ff om al die twintig seizoenen door te werken.