1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

  1. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0

    die maak je bijna vanzelf als je iets te laat bent je rent dan naar de bal toe en slaat de bal en loopt nog een stukje door. je slag is dus harder maar het kost wel een paar passen extra
     
  2. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Net wel een groot minpunt ontdekt.

    Ik speelde een toernooi (2 games winnen voor de match); het staat 1-1, ik serveer, kom op voordeel en pak het punt (na een rally van zo'n 60 slagen :D), dat betekende ineens ook de wedstrijd! Gaat natuurlijk nergens over, 2 keer je eigen servicegame houden en je bent er. Je tegenstander mag maar een keer serveren en heeft verder geen kans.
     
  3. copur

    copur Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat je moet doen? Wanneer jouw mannetje op beeld te voorschijn komt tijdens 'searching' moet je op B drukken en alvast klaar staan om eventueel te cancellen. Als je duke/king ziet verschijnen meteen cancellen!
     
  4. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het uit om tegen een custom mannetje te spelen?
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja idd. die zijn toch doorgaans juist zwakker...
     
  6. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    en king valt ook wel mee heb net met nalbandian met 3-1 gewonnen van een king. Hij heeft vreselijk veel terug, maar ja nadal ook.

    maar hoe speel je king en duke eigenlijk vrij
     
  7. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt denk ik Duke & King. ;)
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had juist duke heel even 30-00 voor met nadal en dan begint die gewoon aan het net te staan .ik krijg hem maar niet vrijgespeelt
     
  9. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu Duke LVL6 verslagen. Verandert er op den duur nog iets? De baan bijvoorbeeld?
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2007
  10. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik deze methode:

    Serveer naar buiten, je krijgt 'm rechtdoor van Duke(9 vd 10 x), vervolgens speel jij 'm cross en dan staat ie onder druk en kan je zo van hem winnen.
     
  11. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is alleen bij de eerste toernooitjes om het wat korter te houden. Toernooien boven rank 100 is dat niet meer.
    Ik vind het dus niet egt een minpunt
     
  12. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt te vaak dat ik het spel opstart, en zwevende rackets heb! Ofterwijl, ik zie geen personages! VAAAAAAAAAAAG!!!
     
  13. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, nu al drie keer achter elkaar!!!! :mad:
     
  14. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mij vandaag ook de eerste keer, vind het er wel grappig uitzien
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb het ook vaak. Erg klote.

    Spel begint me nu trouwens wel minder te boeien helaas! Online niet zo leuk, en offline is beetje voorspelbaar. Of ik win 4-0 of verlies 4-0 :confused:
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Online vind ik het juist 1 van de beste spellen, zeker in vergelijking met Top Spin 2. Alleen wordt het niveau online steeds hoger, want ik krijg steeds meer moeite om mn wedstrijden te winnen.
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb 1 keer die bug gehad met de zwevende rackets.
    Ik blijf het spel nog harstikke leuk vinden, heb nu 26 uur op de klok.
    Online merk je nu idd. dat er steeds betere mensen komen, ik win nu iets van 70% van de matches, terwijl ik eerst boven de 80% zat.
     
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ahh ok, dan was ik wat te voorbarig.

    Zojuist een 2-game wedstrijd gespeeld tegen Nadal. De wedstrijd duurde 18 minuten :+. Wel 2-1 gewonnen. Mijn stats zijn nog niet bijster hoog, mijn kracht is dus nog niet superieur en Nadal heeft gewoon erg veel terug. Ik probeerde de ideale combinatie tussen slicen en top spin te vinden en dat werkte vooral op het eind wel aardig. Ik sta iets te vaak nog té dicht op de bal, zodat ik niet goed kan slaan.
     
  19. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ik vind ik dan wel weer zonde aan de game. Je speelt in het begin al gelijk tegen de beste van de wereld terwijl je zelf nog niks bent. De eerste wedstrijd won ik binnen een minuut van federer, dat was toch wel jammer.
     
  20. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige wat ikbelachelijk vind zijn de grand slams in de world tour... 4 gamepjes winnen!!

    Waar zijn de 5 setters???
     

Deel Deze Pagina