Ben er maar mee gestopt. Op die boot word ik aan alle kanten weggeslagen. Die kut blake slaat fucking harde ballen. Niet leuk meer ! Veel van de ballen belanden dan uit van mij omdt ik ze niet goed terugslag
kan iemand mij vertellen hoe je onderhands moet serveren? je zal het vast wel leren tijdens die world tour, maar ik speel alleen maar via live.
Je leert het niet tijdens de world tour. Ik weet niet hoe, maar ik weet wel dat het in de eerdere delen ook kon. Dus misschien helpt het om een FAQ van 1 van die games te bekijken.
Is het uberhaupt wel mogelijk om die king en die duke te verslaan in de world tour?? jezus zeg... Ik dubbel met nadal, en ben tot 1 game gekomen, verder meppen ze me weg! Iemand tips?
Kan iemand me vertellen hoe je die dopshot doet bij de Tennis-academy ? Al 100 maal geprobeerd maar het lukt me steeds maar niet...
Ik heb die match gewonnen met 6-4 dus winnen kan echt wel. Dropshot, slice en stick helemaal naar achteren. Hij moet goed aangespeeld worden anders lukt het niet.
Hou je stick naar achter en druk op lob en laat je stick onmiddellijk los. Dit vereist een goeie timing anders gaat de bal in het net.
die word tour is echt vaag..ik sta 8e en win de halve finale van roddick met 4-0 en dan zak ik naar de 10e plaats..daarna wel de finale gewonnen en werd toen weer 8e maar schiet niet echt op zo!
Ik sta sinds vandaag 1e in de World Tour, nadat ik het toernooi op die boot van Monfils had gewonnen!
Jammer dat iedereen zo goed is geworden online Toen ik met het spel begon, won ik 90 procent van mn partijen. Nu maar 50 procent, je moet echt hard werken voor je punten. Online is het wel jammer dat er maar weinig unforced errors worden gemaakt. Dat is het enige puntje dat Virtua Tennis zou kunnen leren van Top Spin 2. Voor de rest blijft het natuurlijk een perfect tennisspel
Bij Career mode: als je een tournooi gewonnen hebt dan zie je een soort van zilveren vlaggenstrik met 4 sterren erin, maar bij een paar heb ik een gouden vlaggenstrik met 3 sterren erin... Wat houdt dit in??
Als je 4 sterren hebt heb je in het hele toernooi geen 1 game verloren. Als je 3 sterren hebt wilt dat zeggen dat je een game verloren hebt. Tot zover weet ik het. Als je uit het toernooi wordt geslagen zie je 2 sterren geloof ik.
Dank je wel...(ik weet niet hoe je dat weet maar goed)....dan ga ik die 3 sterren maar ff 4 sterren van maken . Ik vind dit deel uiteindelijk toch stukken beter dan deel 2... Daarom moet je een spel dus langer dan 2 a 3 uurtjes spelen voordat je een conclusie trekt....
Ik heb zo'n houten racket gewonnen, maar bij stats staat er een vraagteken. Is dit racket nou goed of niet?
Wanneer kom je in de World Tour eigenlijk tegen King of Duke? Ik zit nu in jaar 7 ongeveer, en ik sta 1e. Me stats zijn tussen de 23 en 28.