1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

  1. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, in world tour mode. Daar staat rechtsonderin stage 1,2,3,4,5 of 6 tijdens een wedstrijd. De eerste keer dat je meedoet aan grandslams staat daar stage 5. Maar nu is dat bij mij inmiddels stage 2 bijvoorbeeld, waarschijnlijk omdat mn character maxed out is en de tegenstanders nu kwa moeilijkheid stage 2 zijn, althans dat denk ik.

    Wat ik niet begrijp is dat iemand tegen die King en Duke moest dubbelen op stage 2 terwijl ik ook ben gemaxed.

    Maar wat was jou strategie dan om ze te verslaan in world tour mode (die dubbel match dus)??
     
  2. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de moeilijkheidsgraad van deze game? Heb de demo ff gedownd maar die is echt moeilijk :) Heb geen partij gewonnen, heb moeite om een pnt te maken.... En wordt deze nog een beetje gespeeld op Live? Topic is iig erg rustig
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Wordt flink gespeeld op live. Enne de demo staat op hard, dus die is iets moeilijker dan normal in het volledige spel.
     
  4. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe serveer je onderhands?
     
  5. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    tegelijkertijd Y + naar achteren met je knuppel sturen
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bij mij gaat die altijd onderin het net. Of is dat "tegelijkertijd" heel belangrijk?
     
  7. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    ja, en heel kort drukken & sturen.

    Maar ja, dat zijn van die gevoeldingen. Als je 'm eenmaal hebt is het simpel.
     
  8. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat je naar achteren hebt gestuurd moet je nog weer eens naar vĂ³ren sturen. Dan gaat ie over t net.
     
  9. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb een probleem met dit spel, en dat is de volgende:

    Als ik het spel op start ( als ik al ben ingelogd op xbox live ) krijg ik een melding dat er een nieuwe updat is voor dit spel. Op datzelfde moment, logt mijn xbox 360 automatisch uit van xbox live. Als ik dan weer ga inloggen op xbox live ( in het spel ) krijg ik meteen het kadertje van of ik de nieuwe update wil downloaden.
    Als ik dan vervolgens op update now klik, zie ik 2 sec dat balkje van downloaden, waarna ik een schermpje krijg met daarin : Updat failed: Check your internet connection bla bla..

    Maar ik ben wel ingelogd op xbox live, alleen zodra dat spel de nieuwe update wil downloaden wil dat niet..

    Weet iemand een oplossing of hebben meer mensen last van dit probleem?
     
  10. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dat had ik ook met PGR3 laatst. Als die om die update vraagt, moet je de guide button drukken, en dan zelf "connecten met internet of Live (weet niet meer wat er precies staat). Als het goed is kan je daarna nog een keer updaten, dan kan het wel. Denk dat het hetzelfde zal werken...
     
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Jups thnx, het werkt!
     
  12. Silent Guard NL

    Silent Guard NL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin net een Tour, niveau staat op Very Hard en het is zo simpel om die toernooien te winnen, ligt het misschien aan dat het jaar net begonnen is ofzo? Want ik moest tegen federer 40-0 40-0 2-0 gewonnen.

    Of heb ik alleen dit?
     
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    De difficulty level is niet van invloed op de world circuit, dat wordt gewoon langzaam moeilijker als je verder komt. En bij tournament mode is het wel van invloed, maar dan begint het alsnog vrij eenvoudig, elk potje wordt dan wat lastiger.
     
  14. Silent Guard NL

    Silent Guard NL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, want het werd al wat lastiger:p
     
  15. taX-box

    taX-box Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister x-box 360 gekocht en als eerste spel virtua tennis 3 erbij genomen speelt lekker, ziet er mooi uit! sta nu 196 na 1 dag
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik ga er van uit dat je bij de world circuit bedoelt en niet online.
    Have fun with it!
     
  17. Silent Guard NL

    Silent Guard NL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Beat All Female Pro Players
    Beat all Female Pro Players on default settings

    Wat zijn de default settings?

    En hoe moet je dit halen via World Tour of Tournament of Exebition match?
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2007
  18. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had die gehaald door het spelen van de World Tour omdat je dan gedurende de WT tegen elke speler/speelster een keer speelt (je moet natuurlijk wel alles winnen ;))

    En anders kan het ook met deze settings in Exibition mode (zelf niet getest):

     
  19. Silent Guard NL

    Silent Guard NL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
  20. LuGu

    LuGu Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    goedkoper

    weet iemand een winkel waar virtua tennis 3 al in prijs is verlaagd?
     

Deel Deze Pagina