1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

  1. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    100% Realistisch hoeven videogames sowieso niet te zijn wat mij betreft. Daarvoor zijn het videogames. Als de game kwa speelbaarheid hetzelfde niveau heeft als deeltje 1 & 2 ben ik heel dik tevreden en is dit een zekere aanschaf.
     
  2. basovich

    basovich Guest

  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Niet slecht nee, dat ziet er al een stuk beter uit dan de trainingen van top spin 2.
     
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Gaat er nog een demo komen van dit spel op de Marketplace?

    Ben erg benieuwd naar deze game, ga hem waarschijnlijk ook wel halen!
     
  5. gow_rulez

    gow_rulez Guest

    kan niet wachten op dit spel.. speelde dit als klein kind altijd al in arcade hallen op vakantie:cool: hoe vet gaat dit spel wel niet zijn op xboxlive:D
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Er is een impressie te zien op insidegamer. Ze testen wel de Playstation 3 versie, maar die verschilt toch niet veel met de 360 versie. Ik kreeg (alweer) heel veel zin om te gaan spelen. De character modellen van de pro's zien er volgens mij erg goed uit
     
  7. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Fuck, maart gaat een leuke maand worden met titels als GTR en Virtua Tennis 3!:cool: Ik hoop dat ze die grand slams ns iets meer sfeer geven dan in Top Spin 2. En niet de hele tijd links-rechts-links rally's waarbij elke bal toch wel tussen de lijnen valt met A.
     
  8. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t w00t w00t. Als hij hem zoveel beter vindt dan TS2 wordt het echt een superspel.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    In de impressie zeiden ze ook dat timing heel belangrijk is, dat sprak me wel aan. Met Top Spin 2 heb je geen timing nodig
     
  10. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    en op 1080p te spelen op de 360.. en online dus hij is gewoon beter als ps3 versie beters :thumbs:
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wordt heerlijk! :)
    Op Top Spin 2 ben ik al tijdje uitgekeken, en vind het wel mooi dat er nu een nieuwe tennis game komt.
    Zo blijft de keuze teminste gevariërd en kun je tenslotten nog voor jezelf uitmaken welke Tennis game je het meeste bevalt!

    Het ziet er in elk geval allemaal goed en veel belovend uit!
     
  13. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Met Top Spin vondt ik het altijd zo brak dat die online spelers allemaal die kilo utrecht tango riskshot gebruiken...

    Volgens mij heeft Virtua Tennis niet zo`n optie, en haast alleen daardoor al gaat het spel online in ieder geval beter worden! Als er tenminste geen lag is...
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jah, ik hoop ook dat er geen risk shots in zitten. Gewoon rally's winnen op basis van skill en timing. Niet die irritante riskshots
     
  15. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik nooit een riskshot in een rally, alleen met serveren doe ik dat ik win meestel met een slice shot of de B(weet niehoe zo'n shot heet) toets.
     
  16. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Die B-toets is topspin...je hebt wel gelijk wat betreft die slice shots en topspin-shots. Skill en timing moeten uitmaken of je een rally wint idd. En zo te zien aan dat filmpje op Insidegamer.nl is dat ook echt zo!*)
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja ben erg blij dat riskshots er niet inzitten, ik haat die dingen.
     
  18. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat deel 2 niet eens meer was gemaakt wanneer Virtua Tennis op de 'oude' Xbox was verschenen. Het succes van Top Spin is mijn ogen puur uit armoede ontstaan. Was er überhaupt een ander tennisspel op de Xbox? :confused:
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja minimaal nog 2 andere, maar die zijn nog slechter. Top Spin is trouwens niet hopeloos, het is gewoon niet echt top.
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Het is zo dat Top Spin inderdaad gewoon een leuk tennis spel is! :)
    Men heeft zich er tenslotte wel mee vermaakt als we eerlijk zijn.

    Echter krijgen we nu een directe concurrent die zich lijkt te meten met zijn tegenhanger Top Spin 2.
    Het is natuurlijk wel de vraag, of Virtua Tennis 3 nu wel zo goed wordt. Maar op basis van previews en beelden lijkt het wel wat te worden. :)
     

Deel Deze Pagina