Virtual Reality

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door A-S-C-A-R-I, 16 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk 't niet. Als we een serieus topic hierover willen hebben zal de thread een iets betere start nodig hebben denk ik:D. Misschien dat een gewaardeerd ( :cool: ) lid een nieuw topic hierover moet maken (dus niet lui die al bijna een paar keer geband zijn en geband worden:D).

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, is deze thread toch nog nuttig geweest! Ik heb er weer wat bijgeleerd vandaag :D .

Ik ben van mening dat deze thread gesloten kan worden, ik denk niet dat hier nog iets nuttigs over het onderwerp wordt verteld. Wanneer iemand er helemaal klaar voor is, kan diegene een nieuwe thread openen, toch?

...en zo zie je maar weer dat een goede beginpost het halve werk is, dat is les 2 die uit deze thread gehaald kan worden _O_

3. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen: Chill. Ascari wil alleen ff zijn woede kwijt, omdat hij denkt dat de mods opzettelijk iets tegen hem hebben, right??

Moeten jullie gewoon ff uitpraten.

Alles komt goed. Maar, dat wil niet zeggen dat je geen respect moet hebben voor andermans levensstijl. (Ew, dubbele ontkennig...lastig:))

+ laten we er een fiilosofische topic van maken!

Respect is.... (aanvullen) ik zeg mededogen hebben voor andermans levensstijl en eigenlijk heel het leven.

Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je gewoon aan de regels houdt krijg je (als het goed is) niet eens te maken met mods, laat staan dat ze iets tegen je doen...

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Helemaal mee eens. Een starterspost is erg belangrijk voor een goed begin van een thread :)

Ik vind dat hier een slotje op mag.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina