TEHERAN (ANP) - Een vis heeft een verblijf van vier dagen in een koelkast overleefd. Dat bleek toen een inwoner van de provincie Hamedan in het westen van Iran de vis uit de koelkast haalde om in de pan te gooien. De Iraanse staatstelevisie toonde zondag beelden van de vis die in een grote kom rondzwom. De man wil zijn vangst nu terug in zee gooien.
Hadden de mensen die mij vingen ook bij mij, ik had eigenlijk 2 jaar geleden met kerst opgegeten moeten worden...maar ik huppel nog steeds vrij rond.
damn MoparHotrod hoe kom je bij die dingen waar haal je dat vandaan je hebt nu al een stuk of 4 topics gemaakt waar je het hebt over die vage dingen niks mis mee hor maare. waar haal je vandaan dat dit waar is een vis die 4 dagen in de vrieser ligt en nog leeft
Een vriend van me heeft als hobby raar nieuws opzoeken....en graag hou ik de gedachte fris op dit forum met eens wat anders nieuws dan games, reviews of koopjes.....waar ik natuurlijk wel over meeklets!!!! Het nieuws wat ik vertel is wel waar gebeurd, dus geen broodje aap verhalen van mij!! Groeten!!
Als je ff wacht komt ie strax met een verhaal dat iemand een aap als broodbeleg heeft gebruikt ergens in Teheran ofzo