[PS4] [Vita] Assassin’s Creed III Liberation

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 5 jun 2012.

1. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Nu verkrijgbaar bij de Game Mania ;).

2. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wat ik gisteren las toen nog een aantal reviews bekend werden is dat er een grote 'disconnect' is tussen wat reguliere gamers ervan vinden en wat de reviewers ervan vinden. Oftewel; de gamers die het al hadden vonden het helemaal geweldig terwijl de reviews rond een zeventje hangen.

We shall see... (ACIII 8,5 valt me eigenlijk tegen? Ik dacht dat die minstens een 9 zou krijgen ;+)

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.949
    Hoezo zou je uberhaubt deze game kopen terwijl het grotere broertje tegelijkertijd in de winkels ligt?

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Deze speelt zich voor ACIII af. Dus. Daarom. :+

6. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.949
    Nee, niks daarom.
    Die shit flopt en ligt binnen no time in de budgetbak.
    Of je moet enkel een PSVita in je bezit hebben, maar gezien dat ding al zo enorm weinig is verkocht, en de meeste mensen hebben naast de Vita gewoon een PS3 of 360, dus ik zie de game an sich qua sales weinig kans van slagen. :+

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat niks daarom? Dat is toch gewoon een legitieme reden. Zit nou niet weer zo moeilijk te doen. 8)

Of je moet enkel een PSVita in je bezit hebben? Hm, ik denk dat ik (samen met anderen in dit topic) blijkbaar onbewust mijn 360 heb verkocht?

Natuurlijk gaat ie niet veel verkopen, doordat de PSV weinig verkocht heeft. Maar er zijn wel degelijk redenen om deze op te pikken en ik denk dat ie het nog best goed gaat doen, in verhouding met het aantal mensen wat uberhaupt een PSV hebben natuurlijk.

Laatst bewerkt: 31 okt 2012
  8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De reden dat ik een Vita heb gekocht is omdat ik denk dat de spellen redelijk snel voor een mooie prijs in de winkels liggen. Dit in tegenstelling tot Nintendo spellen die nooit afgeprijsd worden. Trouwens wel raar dat de Vita zo weinig verkoopt. Ik heb ook een 3DS gehad, maar de Vita blaast dat ding naar mijn mening helemaal weg. De Wii en de 3DS ervaar ik als miskopen, dus ik ga mijn handen niet meer branden aan de WiiU.

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik ben trouwens iemand met alleen een Vita, dus ze zijn er wel. Twijfel of ik deze game moet kopen. Het ziet er wel heel mooi uit, maar ik ken deze serie eigenlijk niet. Zelfde was ook met Metal Gear Solid en dat ik dat toen gekocht heb, heb ik spijt van. Game was veel te moeilijk. Iemand die mij een indruk van de game in dit topic kan geven?

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als er iets is wat AC niet is, is het wel moeilijk. Het is free runnen door een open wereld/stad, met zo nu en dan wat mensen in hun nek te prikken met je mesjes. That's it. :+ Je kunt zo stealthy zijn als je wilt, niks wordt je verplicht.
    Om een precies idee te krijgen van de gameplay kun je natuurlijk het beste de trailers bekijken, maar je hoeft niet bang te zijn dat dit zoals MGS gaat zijn. :p

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Heb weleens een trailer gezien en die zag er mooi uit. Opzich is een beetje moeilijk niet erg, maar bij MGS verdwaalde ik steeds 8)

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die kans bestaat nu natuurlijk ook, gezien het open world is. :+ Maar door het free runnen is het juist leuk om je weg te vinden.

13. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    En Dulle: wat vind je er van?

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik ben hem nu aan het installeren

so far so good :)

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Moet je het spel nog steeds installeren als je een boxed versie van het spel koopt?
    Ik heb namelijk helemaal geen ruimte op mijn geheugenkaartje.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er is een kleine 'install' als je het kaartje er voor het eerst in doet, net zoals met Uncharted.

@Peter: Ik laat het je weten zodra ik het gespeeld heb. :+

17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Oh ik dacht dat je al gespeeld had :)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, ik heb tot nu toe alleen het startscherm bewonderd (damn, de Vita blijft prachtige kleuren hebben _O_)

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :+

een oops moment
    :+

20. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.949
    Goed goed,
    sowieso een goed initiatief van Ubi om een sicke sideAC te maken voor een handheld, al die vorige games die op de handhelds uitkwam gerelateerd aan de serie waren namelijk pure troep.
    Ziet er verder echt nice uit, ben benieuwd of dit nog als DLC op de grotere consoles komt. Maja, eerst ACIII nog even uitspelen 8)

Deel Deze Pagina