Het ziet er goed uit. Deze staat tweede op mijn lijstje, na Gravity Rush. Maar ik wacht tot die een euro of 25 is.
Tuurlijk komt deze niet op de consoles. De AC op de originele PSP is toch ook niet op consoles uitgekomen. En dat terwijl je in AC2 of Brotherhood zelfs even een personage van uit de PSP game ziet terug komen.
Oh, je hebt ook screens gemaakt. Vanochtend was het nog een blanco post. Nu weet ik niet of ik die van mij nou in het screenshot topic of hier moet posten. Mja, hier zijn die van mij. Ook van het begin. Eigenlijk moet ik de screens net als jou een stukje kleiner maken. Vallen de jaggies minder op (want ingame zijn ze er niet echt) Maar goed, klein stukje gespeeld dus en zoals ik in het screenshot topic ook zei; eigenlijk ongelofelijk dat je dit op een handheld zit te spelen. Het voelt gewoon aan als een volwaardige AC game. (al lijkt Aveline wat verder te kunnen springen dan Ezio dat kon) Kleren verwisselen om zo verschillende rollen aan te nemen lijkt me ook wel leuk. Jammer dat je alleen op specifieke locaties kunt wisselen van kleren, maar goed. Verder nog niet veel gespeeld (nog geen enkele keer mijn trusty hidden blade gebruikt ) dus al te veel kan en mag ik de game nog niet prijzen. Maar de eerste indrukken zijn zeker goed. (oh, al leek de framerate soms niet helemaal perfect)
De AC op de originele PC was wel van een ander soort koek dan die je nu voor de Vita hebt. Ik zie het bij tegenvallende sales zo gebeuren hoor. Maar of niet.
So far: Prima. Het is wel nog wat wennen. Net zoals Uncharted in het begin even wennen was. Het voelt gewoon anders aan met een handheld ipv een gewone controller. (al zal jij daar geen last van hebben gezien je alleen de PS Vita hebt)
Zijn grote broer is er nu ook. Ik weet het, ik zei dat ik em niet zou kopen. Maar toen bedacht ik me dat Gamemania zo een inruil actie had. Dat is dan voordeliger dan paar maanden wachten en dan nog steeds meer betalen dan nu het geval zou zijn. Dat grootte verschil blijft schattig. Bij de doosjes, maar ook als je de Gamecard met een disc vergelijkt. De foto's zijn gemaakt met de Vita, dus ... sorry voor de kwaliteit Verbaasde me trouwens nog dat ACL een handleiding had. Dun, klein etc. Maar toch. Tot zover deze fotoshoot van AC games. edit: Hey, ACIII heeft 2 discs. wtf.
Ben nu in het 2e gebied en het bevalt me nog steeds prima. Al lijkt het qua free runnen soms iets té soepel te gaan, alsof het nog meer dan voorheen op de automatische piloot gaat. Maar als ze dan soepel over, onder en om bomen heen rent vind ik het weer prima. Het ziet er allemaal zo slick uit. Hele ACL album Ik hoop wel dat ik nog terug kan naar het eerste gebied. Ik was nog niet klaar met alles te synchroniseren.
Game woensdag gekocht en bevalt prima. Zit nu in het tweede gebied. Qua verdwalen is dit toch wel een groot verschil met MGS omdat je hier een radar hebt. Bij MGS volgens mij niet en als die er wel eentje had, begreep ik hem niet
Bah, soms vind ik de doelen voor volledige synchronisatie behoorlijk irritant. Ik vond AC leuker toen het volledig op mijn manier mocht, haha. Nu ook weer zoiets stoms; om volledige synchronisatie te krijgen moet ik een doelwit doden terwijl ik een dame ben, maar er is geen winkel in de buurt om me om te kleden. Ja, missie stoppen, omkleden en opnieuw beginnen. Maar toch. En ik weet dat het niet moet, maar ik voel me wel verplicht.
Haha, ik moest opeens aan deze post denken terwijl ik de laatste tijd veel reacties lees van mensen die zeggen dat Liberation juist de betere AC game is van de 2. Hoe hebben ze ACIII zo kunnen verpesten. En belangrijker; waarom heb ik me niet aan mijn eigen voornemen gehouden om te wachten met een aankoop. Nu zit ik met een buggy, saaie game waar het verhaal ook nog eens troep blijkt te zijn. -_- En daar werken ze dan met 600 man aan... (zelf nog niet begonnen, maar dat zijn de grootste klachten. Saaaaai, buggy, kut verhaal, vreselijk einde. Lekker dan.) Ik had het kunnen zien aankomen. Vanaf het begin roep ik al dat Connor eruit ziet als een saaie drol en dat de setting er nou ook niet bepaald interessant uitzag. Ik had mezelf moeten geloven. Maar dat krijg je als je een groot AC fan bent. Je hoopt dat je het mis hebt. Nou ja, iig blij dat ik niet meer dan een tientje voor ACIII heb betaald. Aveline is wel awesome. Moet wel nog een paar dingen onder de knie krijgen. Counter systeem lijkt anders te zijn dan in voorgaande AC games. Het lukt me maar niet om fatsoenlijk te counteren. Ook geen idee wat ik met die schepen moet doen die ik heb (via je hoofdkwartier bij het bureau). Ach ja, ik kom er allemaal wel achter, om me daarna stom te voelen dat ik het niet wist.
Iemand wat de MP heeft gedaan? Ik vind het op zich geinig om wat rond te klikken maar ik vind het allemaal wat vaag. Hoe weet ik of ik een gevecht win of verlies? Ik krijgt altijd het x aantal punten. Vandaag altijd 7, paar dagen geleden altijd 14... Geen idee ofik het goed of slecht doe. Je hebt dus ook wel powerups, maar waarom die inzetten? Eerst maar eens uitvinden of ik meer dan bv 7 punten kan halen, hoe ik kan zien of ik verlies etc. Ook als je het opstart: 'Je Geolocatie is gevonden, je kunt sterker aanvallen in de buurt van je geolocatie'. Argh, ik heb nog geen verschil gemerkt tussen sterk/zwak. En waar zijn de economische nodes? Nog geen enkele gezien, maar in de leaderboards zie ik dat je ze er wel horen te zijn. Help?