1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] De games

Discussie in 'Games' gestart door Demolition-Man, 25 feb 2014.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Kwam er net achter hoe je die PS+ Orbs claimt, dacht dat het gewoon elke maand bij je account werd geschreven maar je moet het dus claimen in de Shop.

Dus in-game naar Shop gaan, dan rechtsboven naar het fonkelende Purchase Destiny Orbs, en dan huelemaaaaal onderaan bij de 35 Destiny Orbs optie kun je de gele Plus deal maandelijks activeren voor uwes gratisch Orbs!

Meteen een GR summon gedaan en uiteraard weer bagger! Dulle krijgt natuurlijk meteen weer 31 SRs ofzo 8)

Ja Belobog is een beste klootzak. Hij heeft me ook al een keer hard te pakken genomen omdat ik te gierig was voor backup :+ Die 93 HP ook :lol:

En strikes zijn berehandig ja, had eergister ook de hele tijd Dulle Strikes, maar ik raakte hem liever dan dat ik een screenshot maakte eigenlijk... :cool:
    Het ligt aan je blessing hoeveel strikes je van die persoon krijgt, ik heb vandaag Great Blessing dus dan krijg je er drie :D

Laatst bewerkt: 9 apr 2014
  2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat spelen jullie

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Persona
    Ik had dat in maart al gedaan, maar ik kan het nu niet opnieuw doen.
    Hm, misschien was het niet maart maar begin april. :+ Jammer dat er geen manier is om het te controleren. Ik zie het niet meer in de DoS activity feed staan, en ook niet in de downloadlijst.

Ik vind die prijzen van de orbs iig idioot duur. Zelf zal ik het nooit kopen. 2,50 voor 35 stuks. Kun je net 1 summon mee doen. :p

edit: Ja, normaal raak ik die strikes ook wel graag, maar ik zag pas voor het eerst jou naam voorbij komen, dat moest ik dus even vastleggen! :+

edit2: Ik heb vandaag Great Blessing. 'In battles, Light Spirits will have an advantage over Dark Spirits'. Daar gaan mijn Raid battles 8)

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo staan Sly en Hotline niet gratis?

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  7. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
  8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ohh, kut. 8) Overheen gekeken. Excuus!

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Destiny of Spirits, gratis F2P "game"

Ga dat ook echt nooit kopen, afzetters 8) als ik nou gegarandeerd een SR spirit kreeg maar je hebt maar een (kleine?) kans.

Voor mij wel?
    https://store.sonyentertainmentnetw...collection/cid=STORE-MSF75508-PLUSINSTANTGAME

Ziet er niet al te best uit maar ik denk dat ik er toch wel voor ga, ligt een beetje aan de reviews en of ik iemand anders kan strikken voor de Co-Op. Op de 360 ben ik helaaas nooit ver gekomen ermee dus dit is een perfecte oplossing...

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nieuwe Indie game aangekondigd:
    [yt]LpqXKsJTkTQ[/yt]
    Op het moment dat de game verschijnt, zijn de leaderboards gedeeld tussen de PS Vita- en PlayStation 4-versies van de game, ondersteund de game Cross-Buy en draait de game op de PlayStation 4 op 1080p in 60 FPS. Dit betekent dus een hele vloeiende gameplay-ervaring voor deze game op de PlayStation 4. Releasedatum is nog niet bekend.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als niemand het erg vindt bazel ik nog even door over Destiny of Spirits. :+ Voor diegene die het 0,0 interesseert zet ik het in een spoiler.
    1. Waarom geeft de game me nu net het tegenovergestelde van wat ik wil? Ik wil een Dark Joker! niet light

2. WAAROM is er geen, ehm hoe noem je dat, 'boek' wat bijhoudt welke spirits je ooit in je bezit hebt gehad. Aan deze heb ik bv niet bijster veel, maar hij's voor mij vrij uniek (US only summon), dus ik wil em niet kwijt. Voor de verzameling!

3. lvl 1 R + lvl 20 R + lvl 1 UC + lvl 1 C= 13?! Karig hoor :p

(Rare's mergen voelt zo verkeerd aan)

Deze Lady deed het beter. Geen enkele R voor nodig gehad en toch gelijk level 10!

4. Aardige oogst!
    Jammer dat je niet ziet welke spirit het meest populair was. :p

5. 2 nieuwe R's

En een wat alleen in Azië is te krijgen

De volledige collectie:

Vandaag weer Great Blessing. Dus mijn Raids zullen weer poep zijn.

edit: Hmmm, ik kan die nieuwe Aziatische Rare niet mergen met mijn andere wood spirit. Geen van beide heeft een lock.

Laatst bewerkt: 10 apr 2014
  12. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Virtua Tennis 4 maar aangeschaft in de sale (3,99 als PS+ member). Wel een vermakelijk spelletje voor af en toe, heb me op de consoles ook altijd wel vermaakt met deze serie. Na een uurtje flink rammen toch weer last van mn duim haha, begint eelt te onstaan.

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Misschien een eigen topic Dulle?:9:9

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Edit: Nevermind, gratis. Ik download het wel.

Die vita plus games kan je via site downloaden, als je via je vita gaat zijn ze betaald ofzo

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nah, hier lijken we wat minder eenzaam. :+ Eigen topic sterft toch na 2 dagen uit. En er wordt hier voor de rest toch niet zo gigantisch veel gepost dat we storen.

16. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Geen problemen mee, houdt het Vita topic ook lekker levendig!

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is Silent Hill wat voor 8,-

18. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Donders, OlliOlli is vet!

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Gisteren postte ik dit (zie punt 2) :
    vandaag post de DoS twitter dit:

Hopelijk is het een die je zelf opvult door het verzamelen van spirits. Oftewel, dat wat ik vroeg. Niet een ingame versie van de wiki. :p

Vandaag weer een aziatische gekregen wat ik gewoon wil houden voor de verzameling. :+

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hoop eigenlijk wel op een versie waarbij je kan browsen tussen alles, waarom niet? 8) Handig toch.

En Terraria op Vita is awesome :D

Deel Deze Pagina