Idd Gravity Rush was een toppertje maar je merkt wel dat het een oude game is En Little Big Planet dan? Dat is toch ook zeker wel een van de betere games
Goede zaak, weer een Vita speler erbij! Ik vond Uncharted echt heeel tof. Daar zou ik zeker mee beginnen! Zelf speel ik weer opnieuw de Final Fantasy 7, en FF9 staat nog klaar.
Leuk, maar de zwevende controles doen mij afhaken. Tearaway is een veel betere en leukere optie dan IMO.
Geen idee, maar gravity rush zegt ie nog 25 minuten! En dat voor maar 1.3 gb? En net ook een network error bij psn bij het downloaden van Uncharted. Ga eerst maar Is mij router opnieuw opstarten.... Network test Down > 26 mbps Up > 15 mbps En kan ik iconen en apps helemaal verwijderen? Ik wil een schoon scherm ;-)
Een naar trekje van de Vita is overigens wel dat ie gewoon stopt met downloaden als ie een tijdje in stand by staat. Misschien dat dat gebeurd is en het daardoor langzamer lijkt dan het eigenlijk is? edit: Nope, de standaard iconen etc kun je niet verwijderen. Ik zou ze gewoon in een folder gooien, dat is tenminste al beter. De dingen die je zelf hebt gedownload en geinstalleerd kun je uiteraard wel verwijderen (vinger erop houden, op de puntjes drukken, verwijderen). Je save wordt dan wel mee verwijderd, dus sla die eerst in de cloud op.
Ik heb daar nooit last van....ik zet de Vita aan en als ik dan een halve dag later weer eens kijk is het klaar....
bij mij staat het dan iedere keer op pauze. Is er dan ergens een instelling die ik over het hoofd zie? Ook met de demo van TWD had ik dat weer.
Aha, okay. Heb alle apps, maps, email en bullshit in 1 map gegooid. Is er een manier om de notificatie NO SIM te verwijderen? En ja, ik heb een 3g model gekocht ;-)
Moet dan wel lijkt mij. Vorige maand nog zonder problemen de Plus games gedownload snachts, en smorgens waren ze gewoon gedownload... Misschien is je accu dan niet vol genoeg? Soort safety ofzo??
Ik denk bij Power Management Dulle ;-) Waar haal ik de vetste Vita wallpapers? Gewoon via de Vita browser zoeken en opslaan?
Hm, lijkt me niet. Ik houd dat goed bij, en dat zou dan iedere keer toevallig bij een grotere download zo moeten zijn. Maar goed, ik ga eens wat downloaden en houd in de gaten of het weer gebeurd. Nu ga ik aan mezelf twijfelen. Ja, of via de PC en dan overzetten naar de Vita. Resolutie is 960*544 (zelf resizen is beter dan het door de Vita laten doen) Ik ga altijd gewoon naar Google images en zoek het plaatje wat ik wil, en resize het dan Ik gebruik er iig geen aparte site voor.
Gisteravond de download aangezet. Ik kijk nu of ie klaar is, en ik krijg dit te zien; Ik heb dit gewoon aanstaan;
Helaas heb ik dat dus ook, gister tig downloads klaar gezet met als resultaat.... niks. Pauze stand, vet irritant en kan nergens in de settings vinden waar het aan zou moeten liggen. Hoe maak ik een Vita screenshot? Kan ik evt ook thema's downloaden?
Druk deze 2 knoppen tegelijk in voor een screenshot: Er zijn geen thema's, je bent afhankelijk van je eigen creativiteit
Dat heb ik ook Dulle, dus dat is het niet. Hoe hebben jullie automatisch updaten staan? (onder PSN, dan die optie...staat het Plus teken voor) Ik heb de opties daaronder allemaal aangevinkt staan...