[PS4] [Vita] De games

Discussie in 'Games' gestart door Demolition-Man, 25 feb 2014.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Je hebt het goed gespeld! :+

Nadat ik de game had uitgespeeld wilde ik ook nog verder om vanalles te halen, maar ik kwam dit tegen en... het lukte maar niet :'-(
    Ik weet niet eens meer precies waar dit was, dus een betere beschrijving kan ik niet geven dan 1 screenshot.

Ik had ruimte nodig om mijn memorycard dus Guacamelee maar weggegooid.

Hopelijk staat mijn save in de cloud, want ik wil eigenlijk wel nog een poging wagen.

2. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Double jumpen en rondje omhoog (rode jump). Als je dat al lastig vond raad ik je aan om niet naar de tree tops te gaan :+ Dik een uur mee bezig geweest denk ik :p

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet hoe het moest, maar ik raakte er maar niet voorbij 8) Te kleine platformpjes om op te landen :p
    En gingen ze niet vanzelf de hele tijd aan/uit? iig niet doordat je zelf op een knop drukte dacht ik. Irritant gedoe!

...Ok, ik ben gewoon slecht.

Al heb ik er het volste vertrouwen in dat Tree Tops me zou lukken. :cool: ... Uiteindelijk. Als ik maar lang genoeg door ga.

4. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ik zit nog steeds vast bij die Javier Jaguar, stuk of 20x geprobeerd. Lukt me echt voor geen meter. Zwaar toffe game, helaas dus nooit uitgespeeld :mad:

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Vond ik zelf het meest lastige gevecht inderdaad. Veel doublejumpen werkt goed tegen zijn aoe attack en zijn normal attacks. Daarna snel leren switchen tussen dode en levende wereld. Als je hem eenmaal door hebt is ie peanuts. Eindbaas heeft me trouwens ook aardig wat moeite bezorgd :p

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Gister na een trade met Iris en EINDELIJK een Shadow Rare, had iets van 8 Dullahans waar ik geen zak aan had. En toch maar weer een gokje gewaagd met nu de Gravity Rush event er nog is, uiteraard geen SR maar wel weer een wood R dus die kan naar de 45 }:]

Heb bergen screens op mn vita staan maar ben eigenlijk gewoon veelste druk met FFXIV om de moeite te nemen om ze ff te posten...

Maar heeft iemand toevallig nog een Vampire of Hermes spirit? Wil die graag omhoog maar krijg geen Queens of dubbele :/

Dat het van een Sony Studio komt zegt niet zo heel veel (al zou dat wel moeten!) het is typisch zo'n klein projectje met minimaal budget waar ze even een paar man op kwijt konden :+

Laatst bewerkt: 29 apr 2014
  7. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Hmm, ja dat geloof ik ook wel, Maar heb nu eventjes de game van mn memory card afgehaald. Lastig om er weer in te komen met die moves. Misschien maar weer eens downloaden. Vond het echt zo n toffe game, wel de moeite waard.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Queens? Kun je daarmee ook de max verhogen? Of bedoel je gewoon een Joker?
    Dat is nog mijn grootste klacht van deze game, op een gegeven moment loop je voor mijn gevoel tegen een muur op. Ik heb nu gewoon al mijn main spirits gemaxed, en geen manier om dat limiet te verhogen. Er is geen fatsoenlijke manier om aan jokers te komen, en zie maar eens een dubbele van een SR te krijgen 8) Met mijn Gravity Rush spirits is dat natuurlijk nog leuker, want daar moet je eerst nog eens orbs kopen om uberhaupt een kans te maken op een dubbele.

Ik heb gewoon 3 R Wood spirits gemaxed (lvl 20), en geen mogelijkheid om het limiet te doorbreken
    Fire heb ik gelukkig 2 jokers voor.
    Earth 3 max (lvl 20)
    1 Metal (lvl 30)
    1 water (lvl 30)
    1 Light en Dark (lvl 25 en 35)

Level 39 spirits kan ik met hangen en wurgen nog verslaan, maar daar blijft het ook bij. Geen idee hoe ik verder moet. Die van level 20 zijn useless en er is dus geen manier om ze te verhogen. Zelfs in de shop is er niks wat je kunt kopen om dat te doen!

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Bedoelde Jokers ja, en die kun je ook traden dus misschien verstandiger om die twee fire jokers te traden met iemand die wood jokers heeft?

Verder heb ik maar 3 spirits op max zitten maar als je zoveel als jouw gespeeld heb kan ik het me goed voorstellen dat je vastloopt (wat stiekem ook de bedoeling is natuurlijk :+).

Gewoon huel veul die raids doen dus!

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Lastigste gevecht van het hele spel. Op een gegeven moment had ik hem door.... kan er alleen even niet meer opkomen wat nou exact de truuk was. Hier heb je dus niks aan :+

enige wat ik nog weet is dat zijn vuur-aanval niet te blocken is dus die moet je ontwijken. Verder heeft elke move wel een soort van 'intro' waardoor je kan zien wat hij gaat doen. Daarna is het een kwestie van zijn shields slopen met de goede kracht en vervolgens los gaan op hem. De aanval met je hoofd gooit hem iig door het hele scherm heen. En verder geduldig spelen :)

En idd de eindbaas is ook nog best lastig, maar net als Javier is het een kwestie van oefenen en de moves door hebben.

11. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Hahaha thanks, zomervakantie pak ik hem er wel weer ff bij. Vandaag eerst los met Muramasa!

12. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik weet niet of mensen hier jak and daxter spelen, vroeg me af of ze al een patch er voor uit hadden gebracht(voornamelijk voor jak 1 die een gigantische latency had)

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Latency in een SP game?8)

14. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    jup, jak 1 ging alles heel traag.

15. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Persona 4 Golden in de sale las ik net. Heb al zo een grote backlog met Vita games en vrij weinig tijd. Twijfels, twijfels. ..

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Latency is de reactie tijd met een (game) server is :9 je ping dus vooral.

Denk eerder gewoon lage frame rate of input lag? Beide slechte zaak iig :{ Een PSP game moet de Vita makkelijk kunnen draaien dus lakse port

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nooit twijfelen mbt aankoop P4G.

18. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Dat is wel wat ik begrepen heb van dit topic P4G is heilig onder de xbwers blijkt :)

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Persona gaat voor backlog en alles.

Deel Deze Pagina