1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] De games

Discussie in 'Games' gestart door Demolition-Man, 25 feb 2014.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Je laatste Activity is van 24-04 die SR spirit. Volgens mij is er gewoon iets mis, zie er verder verdacht weinig van mezelf of anderen tussen staan.

Summonen heeft denk ik met "Compatibility" te maken, die rating achter je friends, Iris staat bij mij bovenaan en daar kan ik best vaak mee summonen, maar jouw heb ik er al weken niet meer tussen gezien 8)

Destiny of Spirits, gratis turn based sociale trading game. Best geinig en kan altijd ff tussendoor :)

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    GRATIS???? *downloaden die hap

3. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    is Lone Survivor: Directors Cut een beetje een leuk spel?

Ik vind horror spellen geweldig, alleen denk ik dat het me niet echt bang gaat maken dus kan het snel saai voor me worden.

En het spel is 3-4 uur maar :p

Dus, zijn die 3-4 uur dan echt zo awesome?

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

aww yeah :cool:

Als de potjes iedere keer niet steeds maar anderhalve minuut duren is er misschien nog hoop voor de laatste trophy! :+

5. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ik zie Dulle ook nog zelden. Jou ook niet zo veel moet ik zeggen maar wel vaker gezien dan Dulle. Vooral een hoop AS spelers.

6. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Zie niemand uit mijn FL ooit terug in Destiny Summons. Even een shoutout naar alle DoS spelers. Iemand even een simpele ruil doen? Ik wil graag die trophy:)

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jij, Dr0kz en Iris staan op mijn FL helemaal onderaan qua compatibility 8) 16, 25 en 25. Van de 50 man. Geen wonder dat ik jullie nooit zie.

Ik zet wel een ruil klaar (die met de C, niet de SR Joker! :+)

edit: Done. Zie ik ook gelijk dat Iris een joker met me wilt ruilen (eindelijk! :p), kan ik de ruil niet betalen 8). Snel wat battles winnen.

Laatst bewerkt: 12 mei 2014
  8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik begreep echt helemaal niks van dat spel :+

9. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Joker :eek: Sommige dingen heb ik nog niet helemaal door. Spaar zelf eigenlijk alleen R en SR, wordt nog lastig om de level caps omhoog te krijge

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Level caps omhoog krijgen is kut. Is ook de reden dat ik het steeds minder speel.
    Level cap krijg je dus omhoog door: Jokers. Maar die krijg je nauwelijks (Dark, Light, Earth etc nog NOOIT gekregen)
    Of door een spirit te mergen met dezelfde spirit. MAAR, mijn main spirits zijn Gravity Rush summons. Die zijn niet meer te krijgen (of binnenkort niet meer). Daar zit ik dus eeuwig vast, tenzij het verkrijgen van jokers gemakkelijker wordt.

Je zou zeggen 'tsja, het is een F2P game, zo willen ze je laten betalen'. Maar het is niet alsof je Jokers of een andere manier om je level cap te doorbreken kunt kopen.
    pfft :+

Die tutorial legde het toch redelijk uit? :p

11. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Mijn main spirits zijn ook GR Summons, dus eigenlijk loop ik binnenkort helemaal vast ja. Trade is begonnen trouwens ; 0

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    DILEMMA
    Wie moet ik levellen? :+ Set of Guardian? Set's HP is miserabel laag, maar Guardian's ATK en vooral SPD is useless.
    Set is al level 30, dus nu zou ik kunnen doorstoten naar lvl 40. Guardian is nog 20.

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee dulle. Waar jullie het hier ook over hebben.. Geen flauw idee wat het allemaal betekent

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat komt bijna geïrriteerd over :+ Je verzamelt spirits, je levelt ze en maakt ze dus sterker door ze met elkaar te 'mergen', je vecht met ze (tegen de cpu, er is geen MP) om zones op de wereld te bevrijden. That's it. Het ene element is sterker dan het andere, blabla. Allemaal standaard dingen. :p Veel meer is er niet.
    Het verzamelen en het sterker maken van de spirits kan licht verslavend werken. :+

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oh dan klinkt het toch best wel erg gaar :p

16. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Jokers verkrijgen valt toch best mee? Je moet alleen dan wel mee gaan doen aan al die raid bosses. Als je er een aantal van een bepaalde level verslagen hebt krijg je daar een joker voor. Je kunt dit altijd doen, ook als je spirit tijdelijk uitgeschakeld is kun hem selecteren voor een raidboss en is hij weer full health. En lukt het je de eerste poging niet om hem te verslaan dan heb je nog een aantal pogingen en zijn ze opnieuw zo goed als full health. Gebruik hier dan ook geen spirits van anderen voor. Zonde van je spirit points, die krengen gaan al zo hard.

Ik heb inmiddels ongeveer 100 bosses verslagen maar eigenlijk grotendeels doordat ik heb meegedaan in een battle van een andere speler. Mijn bijdrage is dan minimaal ( zeker tegen een boss van rond de 40), maar het telt wel mee in mijn aantal aan verslagen bosses. Daarnaast helpen ze mij ook om de verschillende hoge bosses te verslaan.
    http://www.jp.playstation.com/op/players/dos/en/events/raidevent_002.html
    http://destinyofspirits.wikia.com/w...vangen als je hem hoger laat lvlen. lastig :)

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar je krijgt nu bv pas bij level 20 van Chernobog (oid) een joker of wood. En dat moeten je eigen bosses zijn, die waarbij je helpt tellen niet mee (dus als je helpt met een level 40 krijg je geen joker wat je anders op dat level zou hebben gekregen). Dan schiet het niet op. Ik kan die 3 bosses allemaal op 20 krijgen misschien, dus 3 van wood. Maar verder dan 20 of ietsje hoger kom ik niet echt :+ Dus 1 keer per maand kan ik EEN joker van 1 element krijgen. En dan hopen dat het die is wat ik nodig heb :p

18. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Maak alsjeblieft even een eigen topic voor deze game aan. Halve topic gaat hier inmiddels over...

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    heb ze een eigen topic gegeven :+

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is me wat, komen we dit vreselijk drukke topic verstoren met gepraat over een Vita game. En dat nog wel om de zoveel dagen!

Serieus, ik zie het probleem niet.

Deel Deze Pagina