Ik wacht sowieso op alle episodes en een dikke deal, vind het echt een verschrikking om steeds maar te moeten wachten todat je verder kan Als deel 2 net zo slecht als deel 1 loop wacht ik helemaal todat hij bijna gratis is, meer heb ik er dan (helaas) gewoon niet voor over.
Oh, echt? Ik heb de game verder niet gevolgd. Eerste season liep op consoles wel goed (tenminste, zelf geen problemen gehad)
Heb vooral pc versie gespeeld, maar ben gister begonnen met the wold among us op de ps3 en dat is technisch ook niet best... Gelukkig kan ik het ze vergeven daar het vooral erg goede sfeervolle verhalende games zijn van Telltale maar eigenlijk is het schandalig
Deel 1 op pc gespeeld en dat was vrij buggy ja. Die gratis episode van the wolf among us was net zo buggy, dus ik denk dat ze daar niks aan hebben gedaan.
Meh :{ heb al de game gekocht én vervolgens de deluxe edition Als het cross-buy is: leuk. Zo niet, speel ik het wel met remote play op de vita.
Het is een game zonder doel dus, en geen enkele interactie met de wereld. Nou ja, ik heb graag toch *een* doel, eens kijken wat de trophies te bieden hebben Oh...
De stijl is leuk en door de trophies heb je toch nog een doel. Best geinig hoor. Maar wel raar. En die laatste trophy krijg ik maar niet te pakken.