Hoe is TWD Seizoen 2 nou een beetje goed geoptimaliseerd voor de Vita? Hij is in de aanbieding, dus :b:
Beter dan de eerste, maar nog steeds bij vlagen framedrops. Koop hem, verhaal tm episode 4 is weer net zo goed als seizoen 1 Sent from my iPhone using Tapatalk
Ontwikkelaar van Proteus mag nooit meer aan de sos zitten of iets ontwikkelen. Weirde shit, dankje voor deze gratis game Sony...
Bedankt heb hem inmiddels gekocht, wacht wel op laatste ep en dan een avond telefoon op stil met een goed glas whiskey spelen Zolang hij maar niet de hele tijd weer blijft hangen enzo, S01 was echt een super gare port
Ja denk wel een keer of 2 dat hangen gehad. Maar minder dan bij seizoen 1. Verhaal vond ik top en in ieder geval veel beter speelbaar dan de eerste Sent from my iPhone using Tapatalk
Gisternacht heel relaxed in bed wat gespeeld... Kan het wel waarderenj, het is ook meer een soort ervaring-game die je nieuwsgierigheid en gevoel voor ontdekken moet aanspreken. Het is weer eens wat anders
Ziet er inderdaad tof uit! Dit soort games kan ik wel waarderen en zijn zo lekker om te spelen op de vita.
IGN heeft een top 25 lijst voor de Vita: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=889535 Beetje vreemde lijst. Echter wat mij vooral opvalt is dat in de comments daar onder Virtue's Last Reward behoorlijk aangeprezen wordt. Heeft iemand hier dat spel gespeeld? edit: al schijnt het spel 999 het eerste spel te zijn.