De Store wilt niet goed voor me laden. Hoe duur is Crash? Ik heb namelijk maar 1,50 in mijn PSN portemonnee.
Is Crash Team Racing ook in de aanbieding? De demo destijds kapot gespeeld, dus zou wel leuk zijn om eindelijk de full game te hebben. Ik denk dat die tegenwoordig nog een stuk beter is te spelen dan TR.
Nee die is geloof ik gewoon 4,99. Die wil ik ook nog eens aanschaffen. Maarja zo zijn er wel meer PS1 games, die ik ook nog gewoon in de kast heb staan, maar graag op mijn vita wil spelen.
hoe zien die PSone titels er nou uit op de Vita? Heb het idee wat het allemaal toch wel erg achterhaald is.
vind ps one titels er nog best goed uit zien op de vita,... beter dan op mijn 42"plasma... dat ziet er niet uit
Ik ben wel benieuwd naar ieders top5 of top10 games op de Vita (en PSP) ? Niemand in mijn omgeving heeft een Vita (of PSP) helaas, dus hoor vrienden er nooit over! Ik heb nog niet heel veel games gespeeld maar ik vond Guacamelee en Uncharted echt super. Hotline Miami had ik ook nog niet gespeeld dus die vond ik ook tof.
heb het ding nog niet heel lang, maar mijn top 5 tot nu toe: 1. Hotline Miami 2. Tearaway 3. Fort Defense 4. Velocity Ultra 5. Motorstorm RC die laatste kreeg ik er gratis bij ... is verrassend leuk
Hmm moeilijk, eens effe denken... 1-Persona 4 Golden 2-Uncharted Golden Abyss 3-Tearaway 4-Rayman Legends 5-Gravity Rush (nog niet uitgespeeld, anders wellicht hoger) Veel Plus games nog niet gespeeld, dus wie weet is mijn lijstje over een jaar kompleet anders (op de nummer 1 na).
1. The walking Dead Season 1 2. Persona 4 (Nog maar 5 uurtjes inzitten dus kan echt nog niet goed beoordelen) 3. Uncharted Golden Abyss 4. Tearaway 5. Thomas was alone?
Thomas was alone lijktnme ook goed. Walking Dead en Rayman heb ik beide op de 360, anders hadden die er ook wel in gestaan
Persona 4 Golden Uncharted Golden Abyss? Tearaway? Sly Cooper? Thomas Was Alone? Dunno, buiten de nr1 is het heel lastig.
Fuck hee, ik zit al een tijdje vast in Guacamelee, wat kunnen die battles toch lastig zijn! Spoiler Ik zit in Santa Morena en het is zo n fight tegen een paar van die bommen, die heel hoog spawnen en wat enemies op de grond. In het midden is een hoge steen, met stekels erop, waar je met die goat climb overheen moet.
Klopt kan echt een zuur spel zijn soms maar ik heb geen idee waar je bent na het lezen van je spoiler maar zoek anders even op youtube een tut op. Heb ik ook 1x gedaan
1) Persona 4 Golden 2) Rayman Legends Gravity Rush 4) Uncharted - Golden Abyss 5) Ys - Memories of Celceta (Niet heel bijzonder, maar ben gewoon een fan van JRPG's).