1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] De games

Discussie in 'Games' gestart door Demolition-Man, 25 feb 2014.

1. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Er zit een hele toffe co-op multiplayer in de game, daar heb ik juist de meeste tijd in gestoken.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Lijkt me best lachen

[yt]7i4z_Qc3xd4[/yt]

Mocht iemand een keer zin hebben om te spelen, ik ben er wel voor te porren :)

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Morgen Destiny of Spirits (F2P)

Jammer dat ik al mijn beta spirits kwijt zal zijn. =(

4. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Is FF X/X-2 een goede game om te starten in de FF serie? Ik heb wel beta's enzo gespeeld van andere delen binnen de reeks, maar het heeft me nooit echt weten te boeien. Althans de stijl wel onwijs erg en ben ook wel een fan van (j)rpg games.

5. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Hatsune Miku voor de Vita gekocht. Enorme Japanse cuteness overload, maar verrassend verslavend! Lekker bizar met de achtergronden en super Japanse muziek.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb een keer de demo voor de PS3 gedownload. Overload is inderdaad het goede woord. :+ Was voor mij zelf een beetje té.

(weet iemand overigens de install sizes van de 2 FFX games?)

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je kan overal wel beginnen met de FF reeks. Ik heb nu III, VII, VIII, IX, X en XIII gespeeld. Elk deel leent zich er prima voor. Overigens vond ik X best tegenvallen. De characters waren zo zoetsappig en de lipsync klopt voor geen meter. Daar heeft de HD versie vast geen last van.

Ik vond de ps3 demo erg lastig. Hoe speelt het op de Vita? En fysiek of digitaal gekocht?

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    FFX is een goede game om te starten imo;tis echter qua gameplay wel classic JRPG, dus random battles en turn-based...

3,5 per stuk ongeveer;
    http://www.examiner.com/article/fin...er-download-sizes-and-trophies-details-posted
    (wel raar dat de PS3 versie blijkbaar 24gb samen is:confused:)

Maar dat kun je toch ook zien voordat je ze download?

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, op de store pagina zie ik het niet staan. Misschien kijk ik eroverheen?

10. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Volgens mij is hij er alleen digitaal. Hij kost 30 euro. Het speelt heerlijk, met gebruik van de touchscreen naast het gebruik van de knoppen.

11. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    storyline kun je volgens mij niet coopen.... :mad:
    zit vast bij slome reus met 1 of anders staf, al mijn aanvallen zijn dan al op en hij leeft dan nog steeds,.. :'-(

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hmm zo maar's verder in Soul Sacrifice dan, als iemand later zin heeft om te co-oppen hoor ik het wel

13. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Hij is cross-buy, maar omdat ik hem alleen nog op vita gespeeld heb even hier. Wat een belachelijk toffe game is Fez zeg. Heb hem niet eerder gespeeld en ik zit continu met een grijns op mn smoel door de slimme vindingen in dat spel. Ik kan me de laatste keer dat ik een game heb gespeeld die zo slim in elkaar zit niet herinneren.

14. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Demo van Fez maar even gedownload. Speelt lekker en ziet er heel vet uit op dat OLED scherm!

15. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb nog steeds altijd een dubbel gevoel bij Fez. Ik heb die documentaire achter hun gezien, en die gozer die hem heeft gemaakt kan mij echt totaal niet bekoren en volgens mij ben ik niet de enige daarin.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wetend dat een arrogante lulhannes die game heeft gemaakt belemmerd mij ook wat in het plezier. Zou niet moeten, maar ja. Het is nu eenmaal zo. :+

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Persoonlijk, zou ik me daar niet druk om maken. Het zijn juist de eigenzinnige mensen die een verschil maken tussen alle andere schapen.

Zonde, want hij voelt er niks van en het is niet zo dat hij een misdaad heeft gepleegd of "fur" draagt of dieren heeft mishandeld.

Nou en dat hij wat arrogant is, nou en dat het misschien een klootzak is....

Dat staat geheel los van de game die geleverd is.... Althans voor mij dan.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het zou er ook los van moeten staan, maar ik associeer blijkbaar de dev heel erg aan de game. Dusdanig dat als ie zich misdraagt ik de game minder leuk vind. :+
    Hetzelfde bij Gearbox en Randy Pitchford. Na het Aliens: CM debacle vond ik Borderlands 2 (nog) minder leuk. :p

Wie weet hoe geniaal ik de game had gevonden zonder uitspraken als dit 8)

19. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Het zou niet moeten idd, maar het is toch een gevoel. Ik geef m'n geld liever aan mensen die niet zo arrogant zijn en hun product niet afleveren of het een triple-a titel is.

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Had dat drama toen niet zo gevolgd omdat ik met andere dingen bezig was, net ff in gelezen en wat een kneus die kerel zeg :lol: Fez ga ik dus al voor die reden niet kopen, wacht wel tot ie over een jaartje bij Plus zit of voor bijna gratis een deal word, die 8 euro gun ik hem niet iig.

Deel Deze Pagina