1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] De games

Discussie in 'Games' gestart door Demolition-Man, 25 feb 2014.

1. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    In de film kwam hij op mij over als een belachelijk gepassioneerd en perfectionistisch persoon met wat vreemde trekjes (lees: woede-uitbarstingen) en iemand die geen blad voor de mond neemt, wat ik wel mag.
    Ik vind het eerlijk gezegd nogal kortzichtig om hem af te schilderen als de klootzak. Je kan er vanuit gaan dat hij continu verrot gescholden en bedreigd is door kneuzen via twitter etc. Natuurlijk ontplof je dan een keer, helemaal als die sukkel van een Marcus Beer hem een klootzak en wat nog meer noemt als Fish geen reactie wilt geven op een vraag. Edit: Feit is gewoon dat er een gigantische groep gamers rondloopt dat gewoon een stelletje eikels is en overal anoniem op loopt te schijten en dan vooral op de man gericht.
    Ik zou hem het geld twee keer geven.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2014
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Beste oplossing voor iedereen: Meneer Fish blijft ver weg van Social Media, aangezien hij het zich allemaal te veel aantrekt en zich niet fatsoenlijk kan uiten. Zelfs op zijn eigen officiele site druipt de arrogantie er constant van af.
    Er is geen enkel excuus voor al die rotzooi wat hij naar zijn hoofd krijgt geslingerd, waaronder doodsbedreigingen. Stelletje malloten die dat doen. Maar dat is ook geen excuus om zelf met dat soort gare opmerkingen te komen.

Note: docu nooit gezien. Wel de rest om zijn persoontje meegekregen.

3. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik denk niet dat de docu je op een andere mening gaat brengen over het beste meneertje... =(

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat niet maar het is wel een toffe docu die je eigenlijk gewoon moet kijken. Gisteren toevallig weer een stuk van gezien :)

5. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ja de docu zelf is idd wel erugg tof :D Staat ook op netflix, zodoende heb ik hem toen gekeken.

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    De reden dat hij zoveel shit over zich heen krijgt lijkt mij omdat het om te beginnen gewoon een arrogant mannetje is, dit soort shit roep je toch echt zelf over je heen hoor :+

Beetje vent had zich er gewoon niks van aan getrokken en lekker door gegaan met toffe games maken en geld binnen harken.

En effe iets totaal onintressants: ben weer begonnen met Muramasa, toch echt weer ff genieten hoor _O_ verplichte kost voor iedereen die een beetje van hack'n slash houd!

Laatst bewerkt: 29 mrt 2014
  7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Die gratis game Spirits of Destiny, iemand die het speelt?

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat speel je niet? XD

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    DanganRonpa

11. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    :lol:

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Die game was zooooooo vet he

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien. Maar ik speel het niet.
    Jij mag niet lachen, jij speelt CoD Ghosts. :+

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wil jij mijn vriendje zijn? Dan kunnen we goedkoper spirits van elkaar gebruiken en summons delen :p

EDIT: En meteen even die trade trophy halen :cool:

Laatst bewerkt: 31 mrt 2014
  15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar natuurlijk! :+
    Alleen geen idee hoe je friends wordt met... je friends. 8)

edit: Gevonden. Bij Options.

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wel gedownload, nog niet gespeeld....is het wat?:confused:

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Speel's het zou ik zeggen 8) Het is best geinig en je kunt het perfect combineren met andere games of saaie stukjes in TheWalkingDead tv serie oid :+

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ben al met zoveel bezig, dat ik daar dus echt niet nóg een game aan wil toevoegen.:+

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ach, het is een game voor tussendoor. Je start het een keer per dag op, doet wat battles en sluit het weer af. Dus ik zie het niet als nóg een game aan mijn backlog toevoegen. Net als Smart As. Het is gewoon anders, een tussendoortje. :+

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Vanwege de 'emergency maintenance' was ik even aan het kijken op de Destiny of Spirits site. Daar kwam ik dit tegen;

To all Closed Beta participants - Reward and Improvements/changes

[To all Closed Beta participants]
    Thank you for taking part in the Closed Beta `Nine Days of Destiny" that was held from October 24th - November 1st.

■How to start the release version of the game
    If you still have the closed beta version of the game content, you can update it to the release version (Your saved data of the closed beta will not be copied).
    If you already deleted the closed beta package, please download it again from [Download List] in PlayStation@Store.

■Closed Beta participant Reward
    Every player who participated in the closed beta that was held on October 2013 and played until the end of the tutorial will receive a merging spirit "Joker". Please see below for detailed conditions and delivery schedule.
    [Conditions]
    All players who meet both of the following conditions are able to get the reword.
    - Those who participated in the closed beta and played until the end of the tutorial session of the game.
    - Those who sign up for the release version (user name and birthday required) by Wednesday, April 9th (23:59 UTC).

[Delivery schedule]
    - The reward will be delivered to users' in-game Mailbox by the end of April.

■Improvements/changes from Closed Beta
    Thanks to the closed beta result and the feedback from the participants, we've made the following changes/improvements in the release version.
    - Skill point system updated: The Skill Points to use during a battle will increase from 0 to 100 over time and only the Skill Points consumed will be deducted.
    - "Break Through the Limit" Feature: For the Spirits that already reach their highest levels, as long as you have the same Spirits or JOKERs with the same spirit elements, you can merge them and raise the level caps for the Spirits you want to enhance.
    - Trade Spirit for Points: A function that allows you to sell the Spirits you don't need (i.e. trade your Spirits for Points) is added.
    - Weekly Ranking Board: The rankings of the "Battle Points" you earn in a mission will be updated on a weekly basis.
    - The loading time is shortened so the game runs more smoothly.
    - Rental Spirits will definitely show up at the beginning of the battle.
    - The battles are 1.5x fast, and the time periods for restoring HP and reviving Spirits are greatly shortened, so the game speed is much faster!
    - The number of the basic Spirits you can have in the early stage increases, and the Spirit Points needed for merging Spirits decrease.
    - There are more adjustments to enjoy this game for a long time!

Ik heb gewoon de nieuwe versie uit de store gedownload, niet via mijn download history. Zul je zien dat ik geen reward krijg, verdorie. :+
    Al staat het niet bij Conditions, maar toch. Ze zijn er zo specifiek over dat het op die manier moet...

Deel Deze Pagina