1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] Gravity Rush

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 20 apr 2012.

1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Moet kunnen. Het is mij in 15 dagen gelukt en ik speelde niet zo heel veel per dag. Er was ook iemand op dit forum die al binnen 3 dagen de platinum binnen had.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hoeveel episodes heeft het spel eigenlijk?
    Ik zit nu in Episode 10.
    Het is een tof spel, alleen een beetje te veel bazen. Daar heb ik altijd een hekel aan.

3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    21 volgens mij. Dat van die bazen ben ik wel met je eens, hoeft van mij ook nooit zo. Je gaat er nog wel een paar tegenkomen.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Gaat het nodig zijn om alles op Gold te halen voor de Platinum? Hoe goed ik ook denk dat het gaat, ik kom niet verder dan brons. Ik zuig. :+

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Met de PS3 houd ik me totaal niet bezig met trophy's. Vanwege Playstation Plus kan je games uitproberen, maar meer dan een uurtje zal ik het niet spelen. Dan zit je met allemaal 0% spellen in je lijst (die je niet kan verwijderen).

6. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik ook, heel af en toe zilver maar dat is het dan ook wel.
    Mijn review wordt trouwens een + ipv +- nu ik het meer heb gespeeld.
    Heerlijk spel, mooie graphics en leuk verhaal. Toppertje hoor!

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Uhm, ok. :p Ook toevallig een antwoord op mijn vraag?

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nope sorry ;) Ik hop van story mission naar story mission. Die challenges sla ik over.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik probeer ze altijd wel even. Leuk voor tussendoor. Maar behoorlijk tricky om op Gold te halen. Net dacht ik dat ik als een speer ging bij een race; had ik niet eens brons. 8)

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Je moet alles op gold halen voor de platinum. Dit was de laatste trophy die ik haalde voor de platinum. Gewoon steeds je persoonlijk record verbeteren en dan kom je vanzelf wel een keer bij de grens van gold. Echt heel moeilijk is het niet, lastig een beetje maar echt niet onmogelijk. Dulle, jij hebt het welkomst park 100% uitgespeeld. Daar heb je van die moeilijke touchscreen puzzels in. Dan moet dit je helemaal wel lukken, want ik kan die puzzels dus totaal niet 8)

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, maar puzzels zijn wel even wat anders dan de dingen die Gravity Rush van je verlangt. :+
    Ik ga het natuurlijk wel proberen, maar het is soms zo deprimerend om te zien hoe ver ik nog van Gold af zit. :p

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Je moet die rode gems gebruiken om je skills te verbeteren dan wordt het makkelijker. In de races moet je zoveel mogelijk proberen te sliden.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Sliden vind ik juist het moeilijkste. Lijkt altijd alsof ik dronken ben. :+
    Maar goed, oefening baart kunst. ;)

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pfft, waarom is er geen simpele Retry optie! :+ 'Çancel' en dan de missie opnieuw starten is tergend traag, en de race oid afmaken terwijl ik al weet dat ik het niet ga halen is ook niet bepaald leuk. :p

Ik denk dat ik me het meest ga irriteren aan de missies waarbij je je Stasis Field moet gebruiken. Met een reden nooit gebruikt in het verhaal, vind het niet lekker werken.

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Stasis field was toch dat je voorwerpen en mensen kan dragen? Dat gebruik je wel een paar keer in het verhaal dacht ik. Het is lang geleden maar volgens mij moest je soms iemand ergens naar toe dragen.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, 'nooit' gebruikt is overdreven. :+ Alleen gebruikt wanneer het moest dan. ;) Vind het maar onhandig werken.
    Of ik ben er onhandig mee, kan ook.

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Game gister (eindelijk) opgestart voor de first time.

Wouw, lekker sfeertje zeg!
    Leuke opening van de game!

Die stripachtige vorm van vertellen van het verhaal is ook erg tof gedaan.:thumbs:

Ik ga me hier wel mee vermaken.:)

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ben het nu aan het spelen en ben bang dat ik er met dit tempo snel doorheen ben :p

Is die DLC nog een beetje wat? En iemand nog wat brotips voor dat sliden? Vind het bijzonder lastig :+

Laatst bewerkt: 21 nov 2013
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Stasis werkt idd maar matig. Je wordt nl ook zelf direct de lucht ingeslingerd en bent dan je richting kwijt.

Hoe moet je sliden? Of kan ik dat nog niet?

De challenges zijn echt te moeilijk voor woorden. Elke keer erg blij als ik na een paar keer brons heb :+ Ik vermoed dat die gemakkelijker worden als je betere skills hebt.

Maar verder: wat een game _O_
    Ik ben echt totaal verslingerd aan dit spel, vooralsnog met gemak de beste handheldgame die ik ooit heb gespeeld. Met als aantekening dat het ook direct de eerste handheldgame is waar ik mijn aandacht bij kan houden.

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heb ook al de challenges als laatste bewaart, met een max level slide, falling en kick ga je zoveel harder :)

Sliden doe je door allebei je duimen op het scherm te houden en dan stuur je met de gyroscoop dmv je vita naar links en rechts te tilten, je kunt ook remmen/driften door één vinger los te laten. Springen doe je door je Vita een keer hard omhoog of omlaag te bewegen.
    Succes ermee, het werkt gigantisch kut :+ Ik kreeg het pas echt onder de duim bij m'n laatste paar races.

Deel Deze Pagina