Hahaha. Wacht, even het fusen van Persona's afronden, saven en dan zet ik ook snel een score neer. edit: Sloppy landing, yaayy
ik haal iig altijd brons in deze competitie Veel werk om dat te doen? Welke stappen heb je genomen om alles vanaf de vita te doen?
met de browser naar i.minus --> foto uploaden (wat vreemd genoeg werkt) --> URL overtypen (want ik heb geen idee of ik kan copy-pasten...)
Jawel....snapte er niks van, zonder dat ik het door had speelde ik 'for real'. Niks van gebakken. Bizarre score Dulle
Gisteren: Vandaag: Geen Perfect landing en, misschien belangrijker, maar tot halverwege de track gekomen.
Keer of 60 zitten oefenen tot ik vrijwel altijd boven de 500k zat. Helemaal klaar om die score even neer te zetten ging ik voor het echt. Viel ik bij de eerste sprong
Final Score: 0 Sorry, geen screenshot. Maar jullie zullen me zonder een screen ook wel geloven, toch?
Fuck, nu wil ik deze game ook. Als ik straks thuis ben maar even aanschaffen denk ik. Wel jammer dat er geen leaderboards kent. Ergens wel logisch ook met die nieuwe level elke keer, maar zou juist wel tof zijn om door de dagen te scrollen en te kijken wie het beste is in je vriendenlijst bijvoorbeeld. De game houdt ook niet bij wat je hoogste wereldwijde ranking is over alle afgelopen daily grinds bezien?