Ok Hier spoiler 1 hoe je een beter einde kan krijgen. Met welke Social Links Spoiler Marie SL maxen & Adachi minimaal lvl 6. Hier mijn einde. DUS NIET OP DRUKKEN ALS JE HET NOG NIET HEBT UITGESPEELD Spoiler Ik gooide de culprit niet in de tv, nanako werd weer levend maar teddy keerde terug naar de tv wereld. En ik verliet Inaba. The End.. 3 Dungeons gemist ofzo pff
Ik had een ander einde Spoiler Ik kreeg nog 2 dungeons na het culpritgebeuren. Ik had in ieder geval een einde waarin alles werd uitgelegd. Maar ik had Adachi niet op level 6. Ik had waarschijnlijk de Good Ending en niet de Perfect Ending.
Hoe krijg je die dan Spoiler Al die eindes. Snap er niks van. 1tje van Marie. 1 adachi. En 1 van izanagi?
Spoiler Je moet volgens mij wel Marie gemaxed hebben, dan krijg je een extra dungeon. Vervolgens moet je op de laatste dag met iedereen praten, maar niet naar huis gaan. Daarna moest je in Junes afspreken en daarna moest je iets doen bij de benzinepomp en toen kreeg ik nog een dungeon.
Hoelang is deze game nu? Misschien is het toch wel interessant om een Vita te halen (wifi) met Persona 4. Van deeltje 3 heb ik erg genoten van de mix tussen social & rpg.
100 uur is ook gemakkelijk te halen. Daar zat die endurance run wat ik had bekeken iig aan. Ikzelf zit al op 25 uur en ben pas in begin juni.
Persona 4 was echt een systemseller voor mij en ik heb nog geen seconde spijt gehad. Prachtig apparaat en een blinkende indie toekomst
Ik ga weer opnieuw. Maar met een save vanaf ergens bij de 30uur. Deze game speel ik met plezier gewoon nog een x.
Ga je je romance optie nog aanpassen? Of ga je alleen de keuzes aanpakken die leidden tot dat niet optimale einde? En Nightbringer: Come and join us. Het is hier fun! Als er ooit een enkele game is geweest waarvoor het waard is een console te kopen is het P4G wel. Je haalt er immers tientallen uren uit. Het heeft de beste cast ooit. Goede mix tussen fun en serieuze momenten. En de Vita heeft natuurlijk nog genoeg andere games die de moeite waard zijn.
Hm, ik weet niet meer of ik dit al eerder gevraagd had, maar goed. Gebruiken jullie 1 saveslot, en overwriten die constant, of gebruiken jullie er meerdere zodat je altijd terug kunt gaan als je iets flink verpest?