Vind het apart hoe ze een scooter in een tv hebben gekregen en helemaal zonder dat iemand het doorheeft.
^Daar maak je tijd voor. ___ Niet direct Persona 4 gerelateerd, maar deze game lijkt me dus ook wel geinig. Hopelijk komt er op zijn minst een demo voor uit, want een EU release...tsja...dat zal nog wel even op zich laten wachten.
Nieuwe Main Character The updated game will feature several new additions such as: New characters (one of them being called " Marie") 1.5 times the voice over of the PS2 version New anime cutscenes A new opening with a new theme song composed by Shoji Meguro Wireless support with other PS Vita consoles to request the aid of others in dungeons New battle mechanics and difficulty levels New events, including a Halloween event, a summer beach trip, and a winter ski trip. New Personae. Special outfits that party members can wear in the dungeons.
Stom Japans gebrabbel. Wanneer kondigen ze de Engelstalige versie eindelijk eens aan. Deze stemmen laten mijn oren bloeden.
Oe, wie weet toch maar eens een Vita halen... Japanse stemmen met subs is the way to go Dulle (Star Ocean: The Last Hope die stemmen laten mijn oren pas echt bloeden)
Ok ok, dit zal vast niet slecht zijn, maar ik heb gewoon niks met dat taaltje. Engelse dub of mute. Komt natuurlijk ook doordat ik de ENG dub gewend ben.
Game is nu aangekondigd voor een US release. Zoals verwacht. Gewoon importeren dus, want er zat nog flink wat tijd tussen de release van P3P in de US en EU.
Nice, al duurt de release nog even. Waarschijnlijk ga ik deze dan toch op de VITA spelen ipv op de PS2. Hopelijk zijn deze keer wel alle cutscenes aanwezig in de game?
Maar blijkbaar is dat Marie personage niet een main character zoals ik al die tijd dacht. Ik dacht toch echt dat het zo in het begin aangekondigd was. Ah well, het zou toch vreemd zijn om met haar te spelen. Charlie is the way to go. edit: Trouwens, voor diegene die Japans kan lezen; hier zijn de Trophies.
Goed om te horen dat hij in het westen ook op de PSV uit gaat komen en na Disgaea 3 de 2de top RPG die voor de Vita verschijnt. Deel 3 wel gespeeld op de PS2, maar doordat dit soort games zo lang duren zijn ze voor mij veel geschikter op portable formaat.
De nieuwe intro cinematic: http://www.famitsu.com/news/201205/25015134.html (als klikken niet werkt moet je even de link kopieren/plakken) Met al die kleuren die rondvliegen lijkt het alsof ik aan vreemde drugs ben.
Volgens Play-Asia komt hij uit in oktober in de VS (was eerst herfst 2012). Nog iets meer dan 3 maanden wachten dus. Las trouwens gisteren op Fok dat deze game het best verkocht heeft van alle Vita games in Japan: 01: Persona 4 The Golden (188,782) 02: Hot Shots Golf 6 (118,985) 03: Uncharted Golden Abyss (89,390) 04: Gravity Daze/Rush (74,785) 05: Dynasty Warriors Next (74,71 06: Tales of Innocence R (71,46 07: Lord of Apocalypse (69,162) 08: Ragnarok Odyssey (65,31 09: Gundam Seed Battle Destiny (55,527) 10: Disgaea 3 Return (54,902)
De boxart: Mja, die van de US dan, maar whatever. Volgens mij zat er bij P3P ook geen verschil tussen de EU en US covers.
Even een zijstapje, maar zijn er hier nog members die Persona 4: versus gaan spelen? 't Ziet er best stoer uit eigenlijk en lijkt eer te doen aan het bronmateriaal (ik zeg dit wel als een Persona leek).