Ik ben weer begonnen, en zal hem nu ook uit gaan spelen. Staan wel meer games op de planning voordat de PS4 uit komt, maar deze eerst, dan Ratchet & Clank HD (ben daar bij deel 2 bezig). Pff, wel kut wie je mee moet nemen in battles.... Wil Kanji eigenlijk, die gast is cool, maar Yosuke is handig als back-up healer en hij heeft als enige wind-aanvallen..... Yukiko standaard, ivm heal (en haar fire is sterk). Chie eigenlijk puur vanwege haar special attack die een vijand meteen de arena uitknalt.... @LageTrail; gewoon halen man. Als Vita gamer MOET je deze hebben gespeelt. Punt. Is het niks, verkoop je hem weer. Voor mij is dit het soort game wat ik nooit zal verkopen, iets wat ik alleen doe met games die ik zeker nog eens wil spelen, de rest gaat snel de verkoop in; deze is over 5 jaar ook nog leuk.
In P3 schoten ze elkaar tenminste door de kop . Maar wie weet moet ik gewoon P3 weer eens gaan spelen op de PSP.
Wie weet, wie weet... Had je hem maar moeten uitspelen, maar inderdaad ze schieten zichzelf door de kop.
Persona 3 was vrijwel net zo goed als Persona 4. Persona 3 heeft de hele basis gelegd wat P4 nu zo goed maakt, qua gameplay. Het verhaal van P3 was inderdaad wat duisterder, wat ook terugkomt in de artwork. P4 is inderdaad allemaal wat vrolijker, wat je dus ook ziet. Het ligt er maar net aan waar je voorkeur ligt. Sommigen zullen P3 beter vinden dan P4 en vice versa.
Vrijwel zo goed. En het heeft de basis gelegd. P4 heeft dus dingen zitten verfijnen en verbeteren. Qua gameplay is het denk ik gewoon hoe dan ook de betere game. (of je moet het vergelijken met P3P, die heeft een aantal van de P4 verbeteringen in de game verwerkt, maar die mist dan ook weer belangrijke dingen) De cast en het verhaal is inderdaad wat duisterder. Maar daar heeft het niks mee te maken dat ik de chars minder leuk vind. Hun persoonlijkheden zijn gewoon onaangenaam. Kom op, ik heb P3P geimporteerd, heb het topic gemaakt en was een van de eerste (voor zover je dat kunt weten op XBW) die het speelde. Ik heb echt niks tegen de game. De enige reden dat ik het niet heb uitgespeeld is omdat ik mijn PSP had verkocht. Maar vooruitkijkend naar een eventuele P5 gaat mijn voorkeur veruit uit naar een P4 stijl dan P3.
Bad ending sucks. Gelukkig hoefde ik niks opnieuw te spelen, andere keuzes was voor mij genoeg; nu door naar good ending (althans dat hoop ik...wie weet of ik straks door andere keuzes alsnog de pineut ben). Vet spel!
Haha ik beweerde ook niet dat P3 beter was. ^_^ Ik vond de duistere toon in P3 wel erg tof, maar P4 spreekt mij net zoveel aan. De gameplay is inderdaad beter in P4, maar dat is opzich wel logisch voor een vervolg. Ik verwacht met een vervolg dat de gameplay op z'n minst verbeterd wordt. Enne PS: Spoiler Ik speelde P3 al op de PS2. First!
Hoe teleurstellend is het als die countdown straks totaal niks met Persona heeft te maken. Ok, ik had het niet goed geraden. Ben benieuwd wat voor ending ik krijg. Uiteindelijk. Als ik ooit de game uitspeel.
Ha, je bent oud! Waarom ik het een kutspel vond? Ik denk het wel. Maar wil het absoluut niet spoilen (ook voor anderen) als we iets anders bedoelen; hoever ben jij gekomen in Persona 4? Daarna kwam dus Bad ending (althans...ik ga ervan uit dat het de bad ending is, want ik vond het maar een kuteinde)...zoveel onbeantwoord onder andere. Ik snap echt niet dat je zo'n vette game niet 'snel' uitspeelt.... Ik heb ook zo nu en dan eens wat anders gedaan voor de afwisseling, maar dat was 1 game, en dan snel weer terug naar P4G! Je moet ook wel een beetje oppassen met je bewoording, want met bepaalde woorden zeg je eigenlijk al teveel, zeker voor gamers voor wie dit hun eerste Persona game is (zoals ik). Ik ben er dus 'blind' ingegaan, en dan is de game en het verhaal gewoon echt bizar goed.
Ik weet niet wat het bad ending precies is, maar dat wat ik gokte gebeurd eerder in de game. Ik kan de game op mijn gemakje spelen omdat ik em al in zijn geheel ken. Als het mijn eerste keer was zou ik er ook een stuk sneller doorheen zijn gegaan hoor.
Ik stuur wel effe een PM....nu wil ik het weten ook, of we hetzelfde bedoelen. Echt niet! Er zit nieuw spul in! Nieuwe karakters, dungeon etc etc!
Ja, die scooter veranderde echt alles! Die veranderingen zijn top, leuk en geweldig. Maar maken niet een dusdanig grote impact dat de game/het verhaal voor een 'oudgediende' geheel nieuw aanvoelt.
Die scooter is alleen al awesome omdat Spoiler Yosuke er tijdens battles (als je hem niet in je active battle party hebt) soms als cavalerie op zijn scooter tegen een vijand aan knalt (letterlijk)....eerste keer dacht ik echt van wat moet hij nou? En BAM....moest echt hardop lachen.
Haha, echt? Dat is wel awesome. Galactic Punt maar dan nog beter. Als jullie er weer voor zorgen dat dit topic bovenaan blijft staan zal ik snel genoeg weer verder gaan! Het helpt altijd als erover gepraat wordt.