Waarom eerst de game? I.v.m. spoiler ofzo? Serie kan ik namelijk nu al kijken, game moet ik nog effe wachten tot volgende maand.
Natuurlijk ivm spoilers! De serie ís de game. Het is precies hetzelfde verhaal. Maar dan zonder de gameplay en eigen keuzes.
Shit... Ik wil nu alvast beginnen Ik heb gister heel heel klein stukje gekeken van de eerste aflevering, ik was hooked
Dan Archonia.com. Belgische Anime/comicshop. Duurder, maar zeer betrouwbaar...en dus sneller binnen. (hmm prijzen zijn gedaald van de Bluray/DVD combo boxen...mooie prijsjes nu!)
Eindelijk op kamp geweest. Hoera! En Spoiler Rise komt er eindelijk aan Blijft gewoon een geniale game. En maar zo weinig games die kunnen tippen aan de personages van P4. Ik ben heeeel benieuwd naar 24 november!
Jij bent er gewoon doorheen gerushed! edit: Ik heb volgens mij veel te lang zitten lanterfanten . Spoiler 'Vanavond' moet ik naar het Midnight Channel kijken. Ik wilde eigenlijk Kanji's dungeon een 2e keer hebben gedaan voor Rise er kwam. Volgens mij ben ik er nog niet eens aan begonnen. eww Spoiler
Eigenlijk wel ongelofelijk dat er tegen mij wordt gezegd 'ben je pas daar'. Ik kijk naar mijn speeltijd; Bij welke andere game kan na bijna 30 uur nog gezegd worden 'ben je pas daar'?
Damn ik kan ook van die bonnen bij GM een 3ds XL kopen met die inruil actie van dsi. Dan hoef ik nog maar 130 bij te leggen
Misschien verkopen ze bij Junes ook de 3DS Ben nu de 1e dungeon helemaal door en eindbaas verslagen. Game is erg verslavend haha. Welke skills kan je het best op focussen in het begin? De dag indelen is altijd wel lastig met zoveel hobbies en klusjes etc.
Wat kan ik denk je beste doen? (1) Tearaway gewoon met bonnen bij GM, totaal: €2,50 bij leggen (2) Tearaway voor €20 bij Saturn, Persona 4 bij GM, totaal: €33 (ong) ---- Deze heb ik eigenlijk al weggeschreven, aangezien ik nu nog heel veel games wil spelen maar simpel weg de tijd en geld niet voor hebt. (Wii-U, PS4, Vita) ( Tearaway bij saturn, 3DS met inruil dsi bij GM, totaal €130.
1 of 2. En met het oog op de hoge onkosten van volgende week misschien gewoon 1. En later natuurlijk Persona. En voor Kerst ofzo vraag je gewoon de 3DS (ok, bij ons zou dat ruim buiten het budget vallen, maar wie weet. Ik weet niet hoeveel jullie aan Kerst uitgeven Hoef ik ook niet te weten, ik geef het alleen maar als optie!)
Eindelijk heeft play-asia mijn persona 4 golden opgestuurd. Zal nog wel dik 2 weken duren voordat ik ermee aan de slag kan, maar hij is in ieder geval onderweg
Haha 3DS voor kerst is bij ons ook ruim buiten het budget, maar de 3DS kan ik altijd volgend jaar nog kopen mocht ik hem echt graag willen. Maar ik denk ook als ik hem nu zou kopen dat ik er weinig aandacht aan geeft i.v.m. PS4 Als ik nu persona 4 links laat leggen, krijg ik hem denk nooit meer zo goedkoop? Nou hoef ik natuurlijk niet meteen deze week persona te halen want die bonnen blijven nog wel even geldig.
'nooit meer' is wat overdreven. P3P is al vaker in de aanbieding geweest op PSN, en met Kerst in aantocht is er weer een kans. Misschien dat ie online ook wat in prijs gaat zakken? Maar als je het geld kunt missen zou je het dan gewoon nu kunnen kopen. Maar samen met Tearaway en de PS4 is het wel erg veel games in 1 week.
Ik kan het wel missen, het is ook niet een super hoog bedrag. Maar het is wel inderdaad veel binnen 2 weken. Vergeet niet dat Plus update erook aan komt, met sonic all stars racers. Maar ik denk ook iedere keer: Persona 4 wil ik spelen, dus of ik hem nu koopt met wat winst over of later voor meer geld. Dammmmmn ik haat dit soort momenten dat je MOET beslissen haha. Mocht ik kiezen om persona 4 ook te willen kopen, dan loop ik wel beide pre-order bonussen van tearaway mis. Saturn geeft namelijk geen preorder bonussen.
Persona > Pre-order bonussen Perrrsona avatar! Skills? Focussen? Gewoon zorgen dat je een goede balans van skills bij je hebt; vuur, ijs, wind, bliksem. Daarom wijk ik nooit af van de standaard party Ik: Van alles wat, maar sowieso bliksem Chie: Physical en ijs Yukiko: Healing en vuur Yosuke: Healing (in mindere mate) en wind.