Ik gebruik tot nu toe Yosuke voornamelijk om te healen, maar ik heb Yukiko pas net als member. Bedoelde met skills meer de dingen zoals wisdom, diligence etc. Vind het altijd lastig om te kiezen wat ik ga doen, wat studeren, boek lezen, meedoen met een schoolactiviteit etc.
Geen twijfel meer mogelijk dat het over Persona gaat dus! En een 3 dagen durende livestream alleen voor een remake van bv P3 is ook een beetje overkill. HET IS GEWOON PERSONA 5. http://p-ch.jp/ (dagen durende livestream, 3 vakjes. Iedere dag een kleine reveal en op het laatste de grote onthulling?
Ik lach me dood als het opeens een 3DS of WiiU exclusive wordt nu Sega vriendjes is met Nintendo. Dan steekt Dulle zeker weten z'n Vita in brand.
Ouya/smartphone exclusive is het enige waar ik pissed over zou zijn. 3DS ook niet echt happy mee, maar ik kan er mee leven. Zou wel opeens een achteruitgang zijn qua graphics. En once you go OLED... Ik hoop dat ze zich aan hun vorige Persona release schema houden; PS platforms. Als ze hetzelfde patroon volgen zou het gewoon op de PS3 moeten uitkomen. Gezien Catherine misschien ook op de 360. Ik denk iig niet direct op de Vita. Dat is pas met de remake over een paar jaar. En next-gen helaas ook niet. De game is al jaren in ontwikkeling, en iig al ruim voor Atlus door Sega werd overgenomen. Zouden die opeens last minute de platforms kunnen veranderen? Volgens mij stond de teaser site zelfs al online voor de overname.
Net even de eerste aflevering gekeken van de serie. Kon het niet laten, was te nieuwsgierig. Nu begint het alleen maar meer te kriebelen om die game morgen te halen en de twijfel wordt dus nu weer alleen maar erger
next gen persona zie ik idd nog niet aangekondigd worden, maar ik hoop toch wel op een PS3, of Vita. Ik denk dat ze voor de PS3 zullen gaan, meer kans op betere verkoop denk ik dan... Doe niet zo moeilijk, en ga die game halen. Elke. Cent. Waard.
OMG....yes please!!!!!!! http://www.destructoid.com/persona-4-vol-2-listed-on-voice-actress-resume-266018.phtml
Was dit al bekend en wellicht een hint? http://www.allgamesbeta.com/2013/11/voice-of-nanako-dojima-lists-persona-4.html Edit: Meh, zie nu post van MAD haha. Hoop dat dit de nieuwe wordt dan.
Persona 4-2... zelfde personages... in eerste instantie awesome... bij verder nadenken ietwat huiverig voor wat ze ermee gaan doen. Verpest mijn geliefde P4 characters niet! Maar... Gelijk ook 'Golden'? Is dat de naam voor de Vita versie? Wat als de game uitkomt op PS3 en Vita. Waar gaan jullie voor?
Zou wel tof zijn, neem aan dat het dan ook een Vita versie betreft ( mocht het waar zijn ). Het lijstje met grote titels begint ook langzaam aan een aardige lijst te worden. Edit: Indien PS3 of Vita dan ga ik voor de Vita versie.
Haha good old Al. Gelukkig is dat zondag al, was zondag de release maar al. Dan kon ik over een tijd gelijk door met deel 2. En mocht dit niet waar zijn dan blijft enkel Persona 5 over als reveal,toch?
Persona 3 Vita remake is het laagste waar ik tevreden mee ben. Persona 4-2 of Persona 5 is waar ik op hoop. Persona 1,2, Arena, mobile games etc hoeven ze niet mee aan te komen. En damn, zondag al. De tijd vliegt. Al verwacht ik dat de tijd minder zal vliegen na deze hint van P4-2 (of is het pas maandag? Domme tijdverschillen)
Japan loopt toch voor op ons, daar is het zo'n 8 uur later als ik me niet vergis. Denk dat ze geen remake van 3 doen aangezien je al P3P hebt. En voor een mobile game doe je hopelijk niet zo'n reveal met een livefeed van 72 uur voor de reveal, dus daar ga ik niet van uit. Ik hoop P4G2 maar P5 zou ik ook erg tof vinden, iets anders weet ik niet want zoveel van Atlus heb ik nog niet gespeeld.
Natuurlijk is er een (klein) gedeelte waarmee ik denk 'als dat maar goed gaat' maar aan de andere kant; weer verder kunnen met de wereld van P4G = \o/\o/ Maar wat ik ook wel interessant is, is wat ik in de comments lag; een soort crossover met P3 en P4 karakters...de school van deel 3 zat ook in P4, en in Arena heb je ook al een mix. Lijkt me wel tof... Ik hoop stiekem op 2 aparte games, met Golden misschien als een soort spin-off van de PS3 versie...maar dat zal wel niet. Maar als het wel dezelfde game is....damn.....dat wordt echt moeilijk om te kiezen.... Haha, serieus my hero!
Als er een crossover komt met P3 hoop ik wel dat het met de vrolijke toon van P4 is. Niet dat iedereen opeens depri wordt. Ik zie nu net ook pas dat Teddie op de teaser site staat. Zag ik vanochtend nog niet staan.
Zou het toch wel tof vinden om als Spoiler Yu weer terug te keren. Was het enige klote aan P4G; dat einde. EDIT: is P3 eigenlijk wel leuk? Of is het zo depri dat het niet meer leuk is?
Nou, 'niet leuk' klopt niet. Het is door en door Persona zoals wij het hier kennen. Social links, dungeons, blabla. Maar voor mij was het wat te depri/emo. En die ene gast wat wel grappen maakt was gewoon irritant (Junpei). Een poor man's Yosuke. En Tartarus is gewoon minder dan de dungeons in P4. Dus, core is hetzelfde. Toon dusdanig anders dat het voor mij persoonlijk flink wat stappen onder P4 staat. Maar dat blijft persoonlijk. Misschien vinden anderen dat serieuzere juist wel leuk, en vragen zich uiteindelijk af waar ik al die tijd over heb zitten zeuren. (note: ik heb niet de hele game uitgespeeld) edit: Teddie op de teaser site (wat spoilers) Spoiler Teddie = de speler in deze? Dan wel Teddie zonder pak natuurlijk. Ofoofofofofof We spelen als Nanako. Allemaal wat opgegroeid, dus nu is Nanako van de leeftijd wat de P4 cast was. Jaahhhh edit: oh wacht, dat gaat natuurlijk niet! We spelen altijd als een niet-pratend personage. Verdorie.