Hoewel ik nog steeds vast zit in P4 (8-bit baas), ben ik wel nieuwsgierig naar de aankondiging. Alleen omdat ik van plan ben voor de Xbox One te gaan hoop ik niet dat de nieuwe game een PS4 exclusieve wordt...
Voice actress van Nanako heeft persona 4 golden 2 op dr cv? http://www.destructoid.com/persona-4-vol-2-listed-on-voice-actress-resume-266018.phtml
Lees eens 1 pagina terug haha Maar idd, nu maar hopen dat deeltje 2 daadwerkelijk wordt aangekondigd zondag. Zou mooi zijn.
Haha, ik mag ook niks roepen want ik had gister MAD zijn post niet gezien terwijl die letterlijk boven de mijne stond Nog een paar daagjes en dan hebben we iig zekerheid.
teaser-achtig ding Pff, het midnight channel is in de game ook op de eerste dag altijd veel duidelijker. Hier kun je nog niks mee.
Zijn het wel allemaal P4G characters bij het aftellen, een aantal ben ik nl. nog niet tegengekomen aangezien ik niet zo ver ben in de game. Wel leuk dat ze het in de stijl van de game doen met die Midnight Show.
Hij is de game niet waard. Teaser 2 Wat een kut teasers. Wat moeten we met foto's van echte locaties.